Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä eksän kanssa -harmittaa

Vierailija
20.10.2013 |

Olemme eronneet n. vuosi sitten pitkästä liitosta.

Sekaannuin harrastamaan seksiä tänään eksäni kanssa, vaikka hänen uusi kumppaninsa on raskaana. :(

Nyt kaduttaa...ja paha mieli, vaikka tuntui hyvältä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokotiilinkyyneleitä. Oikeasti koet vallan tunnetta ja voittaneesi exäsi uuden kumppanin, kun äijä halusi sinua. Nyt voit pitää uutta akkaa näpeissäsi tietäen, että aina voit tarvittaessa vetää tämnä kortin esiin.

Vierailija
2/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai sentään?

Älykkyyteni ei riitä moiseen julmuuteen. Hirmuinen tunnemyrsky nousi pintaan ja tapahtui, mitä tapahtui :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo kertoa, kun soitin lapselleni ja tiesin, että tyttöystävä siellä nyt hänen kanssa kahden, kun ex-mies toisen lapsen kanssa harrastuksessa. En uskaltanut.

Pelkään, että eksäni aiheuttaa minulle niin pahoja ongelmia sen jälkeen...

Kadumme molemmat sitä mitä tapahtuu ja eksäni soitti ja itki, ettei voi edes silmiin katsoa raskaana olevaa ystävätärtään. Kuitenkin hän kertoi tunteistaan minua kohtaan ja että katuu myös suhdetta uuteen naisystäväänsä ja etenkin tulevaa lasta :P Kenties tämä on häneltä vastuunpakoilua uuden tilanteen edessä? Uusi nainen kuulemma halusi vauvaa enemmän, kuin hän. Joo - no, uskokoon ken tahtoo ;)

Vierailija
4/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex.lle tuli paniikki lapsen takia ja alkoi hinkumaan sua. Sä sait kunnon menoa, onneksi olkoon. Nyt heität ex.n pärekoppaan ja jatkat elämääsi. Ja lopeta murehtiminen, ex petti nykyistään, sä et tehnyt mitään väärin.

Vierailija
5/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä koe egoni pönkittyneen tapahtumasta, vaan päin vastoin.

ap, joka on myös nro 20

Vierailija
6/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olisiko heillä ollut riitaa tai jotain? Ehkä minä olin "kosto", tai jotain.

ap

Vierailija
7/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaan ole minun mieheni, antaisitko ap jonkin vinkin? 

Vierailija
9/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Sait toivottavasti hyvää seksiä ja se siitä. Ei ole sun asias kertoa miehen nykyiselle. Jos itselläsi tai miehellä omatunto vaivaa, kärsikää hiljaa itseksenne. Ei ole mitään syytä pahoittaa nyksän mieltä helpottaaksenne omaa oloanne.

Vierailija
10/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta päätellen ap ei ole vielä oikein irtautunut exästään. Ja exällä hirveä paniikki päällä tulevan lapsen takia. Ihme juttu, lapsen tulo usein aiheuttaa tietynlaista klaustrofobista liikehdintää, jolloin tehdään just tuollaisia tyhmyyksiä.

Rakkauden pitäisi olla kaunista ja kestävää, mutta kuka siihen uskoo, kun ihmiset ovat niin heikoilla omien impulssiensa armoilla. Pilaatte oman elämänne lisäksi muiden suhteet typeryydellänne. Sanotaan nyt vielä, että se exä tässä mokasi kaikkein eniten. 10 pistettä hänelle siitä.

Vierailija
11/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu, et ole ensimmäinen etkä viimeinen joka verestelee exän kanssa muistoja.

Jos on hyvää seksiä ollut puolison kanssa on riski harrastaa sitä eronkin jälkeen. Jos teidän tilanteenne oli sellainen että miehesi petti sinua ja erositte ja nyt pettää nykyistään kanssasi on teillä naisilla tilanne tasoissa.

Voit olla varma että mies jatkaa pettämistään edelleen, ei voi luonnolleen mitään ja ei ehkä haluakaan.

Älä murehdi liikaa.

Vierailija
12/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:03"]

Ei jumalauta! Sen NYKYINEN on raskaana ja sää meet jakaan pilluas sille? Syytäkin hävetä! Tosin.. kaikki sympatiat ex-miehesi puolisollesi.. hän ei ansaitse eksääsi. Taidatte olla molemmat yhtä paskoja, joten taidatte olla toistenne arvoset. Eli ette minkään arvoset.

Oikeassapa taidat olla :( Aika kurjasti tehty meiltä molemmilta. Harmittaa...
ihan aidosti. Ehkäisyä sentään käytettiin.

ap

Vierailija
13/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat ihan kyltymättömiä sen suhteen,että tarvitsevat ulkopuolelta jotain pönkitystä omalle egolleen. Sitten on niitä, joilla mitään maailman periaatteita ei ole ollenkaan. Ovat valmiita pettämään vaikka sisaren miehen kanssa, jos siihen tarjoutuu tilaisuus.

Tässä tilanteessa heikko mies käytti teitä molempia hyväkseen. Vaimolla maha pystyssä niin ei seiso ja sinä auliisti jakelemassa palveluita varaventtiilinä. Onko morkkis nyt siitä, että olit osallisena tässä pettämispuuhassa vai siitä että mies vain käytti sua munanjatkeenaan ilman mitään muuta vakavampaa aietta. Epäilen jälkimmäistä.

Vierailija
14/27 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ap lapsia? Miten päädyitte tuollaiseen tilanteeseen? 

Vierailija
15/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 22:55"]

Jotkut ihmiset ovat ihan kyltymättömiä sen suhteen,että tarvitsevat ulkopuolelta jotain pönkitystä omalle egolleen. Sitten on niitä, joilla mitään maailman periaatteita ei ole ollenkaan. Ovat valmiita pettämään vaikka sisaren miehen kanssa, jos siihen tarjoutuu tilaisuus.

Tässä tilanteessa heikko mies käytti teitä molempia hyväkseen. Vaimolla maha pystyssä niin ei seiso ja sinä auliisti jakelemassa palveluita varaventtiilinä. Onko morkkis nyt siitä, että olit osallisena tässä pettämispuuhassa vai siitä että mies vain käytti sua munanjatkeenaan ilman mitään muuta vakavampaa aietta. Epäilen jälkimmäistä.

[/quote]

Enpä minäkään vakavissaan hänen kanssaan enää ole, joten en koe oloani hyväksikäytetyksi siinä mielessä. Kyllä, meillä on myös yhteisiä lapsia.

ap

Vierailija
16/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helpottaa, kun kerrot tälle raskaana olevalle, millainen sika hänen miehensä on. Ja teit hänelle vain palveluksen, ellei se olisi ollut sinä, se olisi ollut joku muu ja tämä rouva ei olisi tiennyt siitä mitään.

Vierailija
17/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ehdotin exälle seksiä kuukausi sitten. erosta yli 4 vuotta. 2 lasta. hänellä uusi. ei suostunut. mulla oli vaan ainoana motiivina saada itselleni oman egon pönkitystä.

Vierailija
18/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 12:50"]

mä ehdotin exälle seksiä kuukausi sitten. erosta yli 4 vuotta. 2 lasta. hänellä uusi. ei suostunut. mulla oli vaan ainoana motiivina saada itselleni oman egon pönkitystä.

[/quote]

Noh. Sehän todistaa vain, että sinun ex-mies ihan ok, kun taas sinä vain yks asshole kaupittelemassa itseäsi jokaiselle vastaantulijalle. Ikävä omistaa tavara ja sen jatke, jota kukaan ei halua. Pahoittelut siitä.

Vierailija
19/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro jooko sille nykyiselle, olen itse viimeisilläni raskaana ja jos oma mieheni tekisi niin minulle niin toivoisin enemmän kuin mitään että saisin tietää.. En haluaisi miestä joka tekee niin.. Mieti jos sinulle olisi tehty niin kun odotit lasta, Se voisi helpottaa sinunkin oloasi jos kertoisit nykyiselle..

Vierailija
20/27 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toista virhettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme