Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen katkeruus

Vierailija
08.09.2020 |

Olemme seurustelleet miehen kanssa kolme vuotta. Pikkuhiljaa miehen puheisiin on alkanut tihkua katkeruutta, joka liittyy ehkä aikaisempiin pettymyksiin naissuhteissa ja myös epäluuloisuutta avioitumista, yhteisen kodin hankintaa ym.minusta normaaleja parisuhteen askeleita kohtaan. Miehellä on hirveän suuri tarve olla itsenäinen ja pelko siitä, että vien hänen rahansa. Itse olen aika pöyristynyt ja yllättynytkin tuosta hänen asenteestaan. Tulen täysin toimeen omillani, säästöjä ja sijoituksia on eli taloudellisesti en millään tapaa tarvitse häntä. Mulle nuo askeleet on tunnepuolen juttuja ja yhtälailla riskin ottaisin minäkin, jos vaikka yhteinen laina otettaisiin.

En tiedä kannattaako tuota miehen katkeruutta edes yrittää ymmärtää, vaan suorilta päättää suhde.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätä se. Jätin itse tuon samaisen miehen 3 vuotta sitten. Luenet saanut jämöni. Tuo mirs ei tule muuttumaan juopon isösuhteensa vuoksi. Ikuinen katkeruus ja lopulta sinä saat olla syypää kaikkeen pahaan oloon. Mutta omapa on valintasi jos olet ns lähäririippuvainen.

"Alkoi taas tekemään mieli.." LoL

Miehen vinoutunut seksuaalisuuden korostaminen, mutta vain etäältä sairaalloista. Haluatko tuhlata elämäsi lassukkaan.

NO EI. ;)

Meillä kolmella taitaa olla sama eksä! :D Ap, miettisin kaksi kertaa haluanko jatkaa tuon miehen kanssa, kun luottamus tuolla tasolla. Lapsen hankkiminen tuohon tilanteeseen kuullostaa huonolta idealta.

Vierailija
62/66 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka tuon miehen kanssa. Paljastuu muutakin. Miehissä on nykyään tunnekylmiä miehiä, jotka ajattelee suhteen kuin yrityksen, hyötymistarkoituksessa. Niin kauan kun kaikki menee hyvin ja nainen terve niin asiat hyvin. Nainen mäkeen kun ei mies hyödy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole tyytyväinen suhteeseen ja miettii muitakin vaihtoehtoja.

Ei tuossa vaiheessa suhdetta mitään vanhoja pettymyksiä käsitellä enää, tekosyitä.

No mies aktiivisesti itse ehdottaa yhteemuuttoa ja lapsen saamista, mutta en mä ala muuttamaan toisen omistamaan asuntoon. Ap

Mikset? Pitäiskö miehen antaa puolet asunnosta sinulle? Minkä ikäisiä olette? Onko miehesi ollut eroon päättyneessä pitkässä liitossa?

Vierailija
64/66 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka tuon miehen kanssa. Paljastuu muutakin. Miehissä on nykyään tunnekylmiä miehiä, jotka ajattelee suhteen kuin yrityksen, hyötymistarkoituksessa. Niin kauan kun kaikki menee hyvin ja nainen terve niin asiat hyvin. Nainen mäkeen kun ei mies hyödy.

Täytyy kyllä sanoa että paskin investointini elämässäni on ollut parisuhte ja perheellistyminen. Sen jälkeen ei ole ollut omaa rahaa ja aikaa sitten yhtään. Olisi pitänyt jo älytä siinä vaiheessa erota kun huomasin että ennen lapsia jo oli turhaa konkfliktia ko hyödykkeiden jaosta.

Vierailija
65/66 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai puhutko nyt osasta naisia?

Vierailija
66/66 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä olen yrittänyt vastustella näitä luonnolisia pariutumisviettejäni, koska tiedän että menneisyyden pettymykset naisten suhteen ja niiden jälkivaikutukset alkaisivat kuitenkin haittaamaan jossain vaiheessa. Olen jo mennyttä kalua parisuhdemielessä.