Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomauttaminen aikuiselle ihmisille hänen ostoksistaan

Vierailija
08.09.2020 |

Eikös ole hieman noloa ja vaivaannuttavaa että toinen aikuinen viitsii puuttua muiden ostoksiin? Menin käymään kaupassa ja siellä koko helkutin suku oli nälvimässä mun ostoksista tulivat samalle kassalle oikeen kyttäämään.

Onneks tajus olla siinä edes hiljaa. Mutta kokoajan kun kävelin kaupassa he tulivat perässä ja suoraan nälvivät mitä ostin isoon ääneen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ylipainoisille voi huomauttaa , se vain osoittaa että välittää.

kuten aloittajalle käynyt

Vierailija
22/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin ”opasti” minua, eli millaisia tuotteita minun pitäisi ostaa. Puhui jotain tuotteiden eettisyydestä jne. Ostan itse esim. kaikki maito- ja lihatuotteet aina luomuna + kotimaisena, jos mahdollista.

Koin tilanteen ikävänä, koska kaikilla ei todellakaan ole vara valita eettisyyttä; tärkeintä on ruokkia nälkäiset mahat. Olen itsekin ollut siinä tilanteessa. En ikinä sanoisi kenellekään heidän ostoksistaan yhtään mitään: ”Walk A Mile In My Shoes” t. nro 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuota ei tapahdu kovin usein, kun on mahdollisuus käydä useissa eri kaupoissa vuorotellen. Muistan kerran kaupassa olleen keski-ikäisen Karenin, joka oli kasannut omaan ostoskoriinsa pelkkiä vihreitä vihanneksia ja kurkki muiden ostoskoreihin ja -kärryihin arvostelevasti, sekä kehuskeli jollekin mummolle ostoksiaan. Huvittavaa taikauskoa sellainen, ettei mikään muu ruoka voi olla terveellistä kuin vihreä. Aivan kuin tomaatit olisivat epäterveellisiä, koska ovat punaisia. Kai se muija oikeasti eli persiljalla ja basilikalla.

Vierailija
24/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reino Nordin ”opasti” minua, eli millaisia tuotteita minun pitäisi ostaa. Puhui jotain tuotteiden eettisyydestä jne. Ostan itse esim. kaikki maito- ja lihatuotteet aina luomuna + kotimaisena, jos mahdollista.

Koin tilanteen ikävänä, koska kaikilla ei todellakaan ole vara valita eettisyyttä; tärkeintä on ruokkia nälkäiset mahat. Olen itsekin ollut siinä tilanteessa. En ikinä sanoisi kenellekään heidän ostoksistaan yhtään mitään: ”Walk A Mile In My Shoes” t. nro 3.

Reino Nordin voisi keskittyä ensin ihan laittamaan oman elämänsä kuntoon ennen kuin rupeaa ohjeistamaan muita joistain kauppaostoksista. Vaikka mitäpä tuollaiselta ikuiselta kukonpojalta voisi muutakaan odottaa.

Vierailija
25/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellä on koko suku kaupassa yhtä aikaa.. :D

Olisiko ollut "seurue"

Vierailija
26/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaunis nainen? Ehkä hän yritti iskeä sinua.

Vierailija
27/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaunis nainen? Ehkä hän yritti iskeä sinua.

Ehkä laittomilla huumeilla oli jotain tekemistä asian kanssa

Vierailija
28/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaiset harhat sitten.

Vierailija
29/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan sittarissa on meidän sukulaisia koko ajan. Piilossa hyllyjen välissä ja maitokaapissa. Myös kassalinjan sisällä. Huutavat koko ajan kun käyn kaupassa.

Vierailija
30/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettiko Reino opastuksen kun sait itsellesi sopivat lääkkeet?

Vierailija
31/31 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

STANA ETTÄ VIHAAN TOLLASTA TEKIS MIELI ITE HUUTAA NIILLE IDIOOTEILLE TAKASIN

Ne oletko varma että ne huutajat on oikeita ihmisiä? Ettet kuvittele sukusi seuraavan ja arvostelevan? Kuulostaa niin oudolta skenaariolta, mutta aivan uskottavalta harhalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä