Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori nainen haluaa vanhaa munaa

Vierailija
07.09.2020 |

Tuttu tyttö on ruvennut hengailemaan eläkeläisukkojen kanssa. Kai se jonkinlaista sokerideittailua. Se minua ihmetyttää että miten nuori nainen viitsii antaa jalkoväliään lihaville, ruttuisille mulukuille. Kai sillä rahalla on niin suuri voima.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites danny. Ikä eroa melkeen 60v helmin kanssa. HEH.

Vierailija
22/33 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan, liittyy siihen raha, tai ei. Ihanan voimaantunut tyttö, olisipa tuollaisia enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa vara parempi, eikä vara venettä kaada jos tahtoo saada

Vierailija
24/33 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kYLLÄ NUORI KUN ANTAA PUHDASTA PILLUAAN SUOMALAINEN VOI PANNA PALJAALLA SIEMENET PILLUUN VOIN VAIKKA TULLA KATSOMAAN MITEN SEKSI TOIMII NUORESSA PILLUSSA

Vierailija
25/33 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, lapset 4,2 ja1 vuotiaat. Kaipaan seksiä vanhemmalta mieheltä, kun ne ovat ymmärtäväisiä. Ole vasta 30 vuotias, mutta tiheät synnytykse ovat venyttäneet pilluani ja pitkään jatkuneet imetykset ovat saaneet rintani roikkumaan.

Miesystäväni on 60-vuotias. En häpeä levittää hänelle haarojani enkä paljastaa rintojani. Hän panee rauhallisesti8 ja jos lapsi itkee, niin hän keskeyttäänussimisin. Jos olen väsynyt, niin hän ei vaadi seksiä.

Vierailija
26/33 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vielä se on kulli,kyrpä,lerssi,mela mutta ei muna,niitä löytyy kaupasta ja linnunpesistä ym.

Vierailija
27/33 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en voisi vanhemman kanssa olla. Jotain rajaa nyt naiset!

Vierailija
28/33 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias nainen ja mieheni on 56 ja helkkarin hyvä rakastaja, huomioonottava herras mies. On vain huonoja kokemuksia nuortenmiesten kanssa, häsläävät ja vain oma nautinto etusijalla. Nautin todella paljon vaikka on vanhempi kun minä, seksi hänen kanssa on todella taivaallista.

Vierailija
29/33 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä sitä että minä 27v mies voi saada 18-vuotiasta kaunotarta?

Vierailija
30/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksia huomattavasti vanhempi  mies ja nuori nainen, ei mitään parisuhdetarinoita vaan irtosuhteista. Tekis mieli testata.

Vierailija
31/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kroppa on siitä erikoinen, että vaikka muu vartalo rapistuu ja haurastuu, niin kulli saattaa säilyä aivan yhtä terveenä ja terhakkaana kun nuorukaisenakin. 

Vierailija
32/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että kumpikin käyttää omaisuuttaan omaksi edukseen. Vanhempi mies antaa rahaansa ja nuori nainen tiukkaa pilluaan. Kumpikin on tyytyväinen. 

Vierailija
33/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että kumpikin käyttää omaisuuttaan omaksi edukseen. Vanhempi mies antaa rahaansa ja nuori nainen tiukkaa pilluaan. Kumpikin on tyytyväinen. 

En usko, että on niinkään rahasta kiinni vaan siitä, että naiset tunnetusti haluaa itsevarmoja miehiä jotka tietää mitä naiselle tekee ja miksi. Arvostavat naista ja osaavat tyydyttää, varsinkin jos miehellä on kymmenien vuosien kokemus.