Miksi joku mies flirttailee jos sanookin sitten
kun kerron sille, että olen ihastunut häneen, että en ole susta kiinnostunut, olisin mieluummin tuon ja tuon kanssa? Mulle kävi näin. Tapasin miehen paikassa, jossa oltiin tiiviinä yhteisönä parin viikon ajan. Hän antoi mulle huomiota ja flirttaili silleen kivasti, mutta tiesin samalla hänen olevan toisaalta ihmisarka ja kokematon ihmissuhteissa (Mikä oli tottakin).
Aloin kiinnostua hänestä ja ihastuin häneen, mielestäni olimme samalla aaltopituudella. Kun hän sai tietää, (kerroin sen hänelle) että nyt mä olen ihastunut häneen, niin hän sanoi tosiaan näin, ettei ole minusta kiinnostunut ja olisi mieluummin erään toisen (sanotaan vaikka hennan) kanssa joka oli siellä yhteisössä myös. En ollut ollut mitenkään päälle käyvä, emmekä olleet juuri viettäneet aikaa kaksin, koska mies ei siihen ryhtynyt. Olin pitänyt sitä ujoutena. (Ei hän ollut tämän "Hennankaan" kannsa ollut kaksin, Henna ei ollut häneen ihastunut.) Olinpahan vain ihastunut häneen ja hänen flirttailunsa sai minut luulemaan, että se on molemmin puoleista. Miksi mies flirttailee, jos ei tarkoita sitä??
Kommentit (23)
Sinulla on paljon kysymyksiä ja parhaiten saat niihin vastauksen kysymällä siltä mieheltä. Katsos miehet ovat erilaisia. Joku aloittaa iskemisen flirttailemalla, joku toinen osaa mennä suoraan asiaan. Jollekin flirttailu on kuin hauskaa keskustelua, eikä tarkoita mitään sen kummempaa. Muista, että varatutkin flirttailee.
Mutta siis, juttele sen miehen kanssa.
Ite ainakaa ota hyvällä jos parisuhteessa oleva flirttailee ja sit torjuu
Ei oltu nuoria, mutta kokemattomia kyllä. Kokemattomia on muissakin kuin nuorissa ihmisissä. Ei kaikilla noi ihmissuhteet ja niissä kypsyminen etene "oppikirjojen" mukaan. Ja uskon kyllä, että tiesi, että tätä hennaa ei saa, jos sillä nyt on tässä suurtakaan merkitystä.
Kiitos vastanneille, miesten näkökulmaa vielä kaipailisin, jos jollakulla on sanoa jotain.