Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea valinta: bileet vai ilta yksin kotona?

Vierailija
18.10.2013 |

Olen tullut selvästi vanhaksi, mutta en osaa päättää, menenkö huomenna bileisiin, joihin sain kutsun vai nautinto yksinäisestä koti-illasta, kun mies ja lapset ovat reissussa. Jotenkin en vaan viitsi ottaa sitä riskiä, että menen eikä olekaan ihmeelliseen erityisen kivaa, kun panoksena on ns. varma voitto ja harvinainen, ihana ilta yksin omassa rauhassa leffan, viinin ja herkkujen parissa ja tämä tilaisuus ei ihan pian toistu.

Tunnistaako joku muu itsessään tämmöisen kääkkäpiirteen? En voi käsittää, että edes mietin tämmöisiä... Mitä itse tekisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kääköittynyt että valitsisin ehdottomasti sen yksin nautiskeluillan. Oon viimeksi käynyt missään bileissä opiskelijana, ja olen pian nelikymppinen. Ei vaan kiinnosta yhtään. Jos haluan vaikka tanssia ja juoda, teen sen mieluiten yksin kotona.

Vierailija
2/9 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ja tunnustan itseni kääkäksi, vaikka ikää on vasta 30 :D Ehdottomasti valitsisin oman nautiskeluillan, korkeintaan saattaisin käydä alkuillasta pyörähtämässä bileissä ja moikkaamassa tuttuja. No, oikeasti en luultavasti tekisi edes sitä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileet yksin kotona. Varma valinta.

Vierailija
4/9 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys kyllä, ja vaikea valinta. Sitä päätöstähän ei kukaan pääse sun puolesta tekemään. :)

Ehkä päälimmäisenä miettisin sitä, että onko näissä "bileissä" sosiaalisia kontakteja, joita et muuten pääse näkemään, tai heidän kanssa aikaa viettämään? Ja että onko vastaavia illanistujaisia näiden ihmisten kanssa tiedossa, ja onko niitä ollut mielestäsi tarpeeksi.

Itse jos tällaisia pohdin, niin ajattelen sitä seuraa, että kiinnostaako se, ja pidänkö sitä tärkeänä. Jos satunnaisia tuttavuuksia, ja joku Mirkku jota näen joka viikko, niin varmasti jäisin kotiin - pienet kalsarit päälle ja jotain hyvää leffaa, ja toivoo että rapeli helpottaa siiheksi kun muu perhe tulee kotiin. :-)

Vierailija
5/9 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäisin kotiin. 

Tämä siitä huolimatta, että olen 30 ja perheetön. Saa olla todella mahtavat bileet luvassa että mut saisi sinne. Näin kyllä muuten paljon ystäviä. Jos olen ihan rehellinen, en kyllä erityisen hyvin viihtynyt bileissä nuorenakaan. Paljon mieluummin olisin nähnyt samoja ihmisiä pienemmällä porukalla kerrallaan ja jossain rauhallisemmassa tilanteessa. 

Onneksi introvertti elämäntyyli on näin aikuisena paljon hyväksyttävänä kuin nuorena. 

Vierailija
6/9 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Ei tarvitsisi miettiä sekuntiakaan. Saisi röllöttää mukavissa vaatteissa lipitämässä viiniä sohvalla ja omaan sänkyyn olisi lyhyt matka eikä sitä edeltäisi värjöttely taksitolpalla. Aivan parasta.

Vierailija
7/9 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin bileisiin, koska muiden ihmisten seura tekee hyvää, ja tutustun mielelläni uusiin ihmisiin. Nautin suuresti yksinäisistä koti-illoista, mutta niitä saa muutenkin. Bileisiin ei tarvitse jäädä, jos ne eivät tunnu hauskoilta.

Olen 32.

Vierailija
8/9 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄNÄÄN ON BILEET! toivottavasti sinulla myös:)

Vierailija
9/9 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kahdesta vaihtoehdosta valitsisin ehdottomasti koti-illan. Maistelisin viiniä, tekisin jotakin herkkuruokaa, hiippailisin verkkareissa, laittaisin vaikka jonkun kasvonaamion ja kävisin saunassa ihan rauhassa, katsoisin nauhalta jotakin tilanteeseen sopivaa leffaa, lueskelisin, ottaisin päiväunet... En edes ajattelisi lähteä tuonne kylmyyteen ulos. Ikää 39 ja tuollaisia vapaailtoja on todella harvassa, ei välttämättä edes kerran vuodessa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan