Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat ovat ällöttäviä ja itsekkäitä!!!

Vierailija
18.10.2013 |

Olen nyt ollut hieman yli vuoden polttamatta ja nyt hävettää että poltin. Morkkiksetkin painaa koska olen haissut tupakalta ollessani lasteni lähellä, halannut heitä ja haissut tuhkakupille :(

Nyt vasta tajuan miten ällöttävä ja itsekäs tapa se on!

Miksi SINÄ poltat? Miksi et lopettaisi?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin voi lopettaa, jos vain haluaa.

Yli 40 vuotta polttanut ukkini lopetti lääkärin suosituksesta saatuaan sydäninfarktin.

Kymmeniä vuosia tupakoineet äitini ja isäni lopettivat yhteisestä päätöksestä. Kaikki kolme lopettivat kertalaakista ilman mitään laastareita eivätkä polttaneet sen koommin.

Olen heistä ylpeä. Koti muuttui tunkkaisen savuisesta vähitellen raikkaan tuoksuiseksi. Kaikkien terveys koheni.

Vierailija
62/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin pääsemään eroon 5v joka päiväisestä tupakoinnista höyrykkeen avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tähän tulla ilakoimaan mutta minusta on ihanaa lukea tällaista ketjua TUPAKOIMATTOMANA :) tänään on toinen päivä ilman tupakkaa ja olen todella ylpeä itsestäni. Takana 10 vuotta tipakointia (olen 23) ja lukemattomia kertoja yrityksiä lopettaa jotka ovat kaatuneet muutaman tunnin jälkeen. Jostain syystä päätimme nyt mieheni kanssa jättää tupakat kauppaan ja nikotiinipurkan voimalla mennään. Nikotiinista tulen purkan myötä olee riippuvainen vielä jonkin naikaa mutta olen onnellinen että pääsin eroon siitä pahasta mutta samalla nii ihanasta :) kaipaan tupakkaa mutta pidän tästä olosta enemmän. Nyt olen varma etten enää ikinä koske tupakkaan! 

Miksi ylläpidät riippuvuuttasi myrkyttämällä itseäsi nikotiinilla?

Tupakoinnin voi lopettaa ilman turvarättejäkin.

Onko sulla tahdonvoimaa?

Vierailija
64/64 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntalaiset pitäisi tappaa kun ne on kieltämässä tupakointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan