Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat ovat ällöttäviä ja itsekkäitä!!!

Vierailija
18.10.2013 |

Olen nyt ollut hieman yli vuoden polttamatta ja nyt hävettää että poltin. Morkkiksetkin painaa koska olen haissut tupakalta ollessani lasteni lähellä, halannut heitä ja haissut tuhkakupille :(

Nyt vasta tajuan miten ällöttävä ja itsekäs tapa se on!

Miksi SINÄ poltat? Miksi et lopettaisi?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 19:49"]

Olen nyt ollut hieman yli vuoden polttamatta ja nyt hävettää että poltin. Morkkiksetkin painaa koska olen haissut tupakalta ollessani lasteni lähellä, halannut heitä ja haissut tuhkakupille :(

[/quote]Yleensä tupakoinnin lopettaneet oon äänekkäimpiä mollaajia. Sääli :(

Vierailija
2/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit eroon? Tiedän ja tiedostan tuon asian, lisäksi olen erittäin huolissani jo terveydestäni. Rahaa tupakkaan menee tuhottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tupakointi vaikuttaa vartaloosi

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013101817622829_tr.shtml

Vierailija
4/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kans ollu reilu kaksi vuotta polttamatta ja olen siitä ikionnellinen! Silti en ikinä haukuis tupakoitsijoita noin? Minä ainakin tsemppaan mun kaverita lopettamaan ihan muilla keinoilla! 

Vierailija
5/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 19:54"]

Miten pääsit eroon? Tiedän ja tiedostan tuon asian, lisäksi olen erittäin huolissani jo terveydestäni. Rahaa tupakkaan menee tuhottomasti.

[/quote]

Nikotiinittomalla nuuskalla.

Vierailija
6/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 19:53"]

[/quote]

Poltatko sinä? Ihan tarkoituksella kirjoitin rumasti jotta ihmiset heräisivät ja ottaisivat pään pois tuhkakupista.

Minä lopetin yksinkertaisesti niin että vain päätin että nyt se loppuu. Minulla oli jäljellä yksi tupakka, sitä polttaessani päätin että tämä on minun elämäni viimeinen tupakka, hyvästi "rakas" harrastus ja elämäntapa.

Eikä se ollutkaan niin kamalaa kuin olin pelännyt. En edes tarvinnut mitään nicorettejä tms. t.ap

Vierailija
7/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen ällöttävä, mutta en silti koe olevani itsekäs...

Ja miksi poltan? Joskus aikanaan halusin kokeilla muiden kanssa, se maistui pahalta, yskitti, sitkeästi testattiin ja niinhän siinä kävi, että minä jäin koukkuun, kukaan ystävistäni ei. Hyvä tietenkin heidän kannaltaan! Mutta eroon en tunnu pääsevän.

t. ällöttävä

Vierailija
8/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan koska nautin siitä. En lopeta koska en halua lopettaa.

Vierailija
9/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut reilu 4 vuotta polttamatta. Sain lopetettua vähentämällä pikkuhiljaa polttamista, saattoi himpun verran vaikuttaa naapurin vanhan sedän kertomuksetkin keuhkoahtaumasta.. Se oli aina juhlan paikka kun pääsin kassan ohi ostamatta tupakkia. Tsemppaan kaikkia jotka yrittää lopettaa!

Vierailija
10/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 19:53"]

[/quote]

Poltatko sinä? Ihan tarkoituksella kirjoitin rumasti jotta ihmiset heräisivät ja ottaisivat pään pois tuhkakupista.

Minä lopetin yksinkertaisesti niin että vain päätin että nyt se loppuu. Minulla oli jäljellä yksi tupakka, sitä polttaessani päätin että tämä on minun elämäni viimeinen tupakka, hyvästi "rakas" harrastus ja elämäntapa.

Eikä se ollutkaan niin kamalaa kuin olin pelännyt. En edes tarvinnut mitään nicorettejä tms. t.ap

[/quote]Poltin melkein 30v ja nyt olen 2v ollut ilman.

Vierailija
11/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En vain pysty lopettamaan" on yleisin syy...TEKOSYY. Oikea syy on se että ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa. Siitä se on kiinni. Kyllä minäkin silloin selittelin kun en vain halunnut lopettaa. Nyt kun sitä tosissani halusin niin kas, savuton olen ja tulen olemaan! t.AP

Vierailija
12/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itsekästä ja ällöttävää. Mikä tahansa sellainen toiminta on, joka häiritsee muita ihmisiä ja pilaa heidän elintilaansa.

Vierailija
13/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tupakoi, enkä ole koskaan tupakoinutkaan.

Olen siis ihmisenä parempi kuin tupakoitsijat.

Vierailija
14/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:16"]

"En vain pysty lopettamaan" on yleisin syy...TEKOSYY. Oikea syy on se että ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa. Siitä se on kiinni. Kyllä minäkin silloin selittelin kun en vain halunnut lopettaa. Nyt kun sitä tosissani halusin niin kas, savuton olen ja tulen olemaan! t.AP

[/quote]

Mitä väliä onko se oikea syy vai ei? Miksi ihmeessä sä haukut muita, kun olet ollut tismalleen samanlainen, jopa 20 vuotta! Moni meistä ei ole ollut noin typeriä, ällöttäviä ja itsekkäitä noin sairaan kauaa...

Mutta, hyvä, että sä lopulta halusit päästä eroon.

Vierailija
15/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tupakoitsijoita hyväksikäytettyinä lapsina... kukaan ei aloita aikuisena... ainakin ennen tupakointia pidettiin coolina ja aikuisena joten monet ajautuivat alaikäisenä sen lumoihin...

Todella sääli.  Aina kun näen tupakoitsijan ajattelen, että voi pikkuista :S

Vierailija
16/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi verrata lihavuuteen ja laihduttamiseen. Huomasin 4 vuotta tupakoinnin lopetettuani että aloin lihomaan ja nyt kamppailen lievän lihavuuden kanssa ja kuinka saan sen pois lopullisesti.. Olen ajatellut että parempi lievä lihavuus kuin polttaminen..

Vierailija
17/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 20:16"]

[/quote]

Mitä väliä onko se oikea syy vai ei? Miksi ihmeessä sä haukut muita, kun olet ollut tismalleen samanlainen, jopa 20 vuotta! Moni meistä ei ole ollut noin typeriä, ällöttäviä ja itsekkäitä noin sairaan kauaa...

Mutta, hyvä, että sä lopulta halusit päästä eroon.

[/quote]

Nimenomaan haukun myös itseäni koska jälkeenpäin hävettää se että poltin! Minä todellakin kannustan ystäviäni jotka ovat päättäneet lopettaa ja olen innostanut monia lopettamaan. Mutta tehkää vaan minusta pahis jos se teitä helpottaa :) ps. poltin noin 10vuotta. AP

Vierailija
18/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Poltan just kaikkien sun kaltasten jeesustelioiden takia. Liikun, syön terveellisesti ja käytän alkoholia hyvinkin kohtuullisesti, jos ollenkaan. Tupakasta ja kahvista EN luovu, vaikka muuttuisivat laittomiksi.

Eläkää te tiukkapipot omaa elämäänne, mä menen hankkimaan sen tappavan keuhkosyövän PARVEKKEELLE (hui kauhistus!)

Vierailija
19/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri APn kaltaisten itseään täynnä olevien ihmisten takia pieninkin motivaatio lopettamiseen lähtee heti. Olet oksettava!

Vierailija
20/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, että on taas lapsellista porukkaa paikalla.

Tupakkariippuvaisuus on sairaus ja minulla ei ole tapana haukkua sairaita. Tupakan nikotiini aiheuttaa riippuvuutta enemmän kuin monet "kovat huumeet", kuten heroiini.

Hattua nostan kaikille entisille tupakoitsijoille, jotka ovat onnistuneet lopettamaan. Mutta ap:n kaltaisille toisten mollaajille ei voi muuta osoittaa kuin sääliä. Minun ei tarvitse korostaa millään tapaa omaa paremmuuttani haukkumalla muita, päinvastoin. Kannustaminen on paljon rakentavampaa kuin toisen alentaminen.

Terv. myöskin entinen tupakoitsija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi