Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat ovat ällöttäviä ja itsekkäitä!!!

Vierailija
18.10.2013 |

Olen nyt ollut hieman yli vuoden polttamatta ja nyt hävettää että poltin. Morkkiksetkin painaa koska olen haissut tupakalta ollessani lasteni lähellä, halannut heitä ja haissut tuhkakupille :(

Nyt vasta tajuan miten ällöttävä ja itsekäs tapa se on!

Miksi SINÄ poltat? Miksi et lopettaisi?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps... Ajatuksella luettu, mutta en vieläkään ymmärrä, että mitä luulit saavuttavasi v*ttuilullasi?

Vierailija
42/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, eikä ole vieläkään aikaisempaa aloitusta laitettu tänne... Taitaa se aloitus olla vain savuvapaassa päässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:46"]

Jeps... Ajatuksella luettu, mutta en vieläkään ymmärrä, että mitä luulit saavuttavasi v*ttuilullasi?

[/quote]

Sulla ei sitten varmaan oikein ajatus luista...

Vierailija
44/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:46"]

[/quote]

Sulla ei sitten varmaan oikein ajatus luista...

[/quote]

Täällä toinen jolla "ajatus ei varmaan luista" koska täyttä vittuiluahan sä tähän oot pukannut koko ketjun täyteen tai itsesääliä "nyyh miks te haukutte mua vaikka mä hakun teitä vikiviki"...

Vierailija
45/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jos luulit että suun soitolla saat jonkun heräämään tupakanpoltosta, niin olet varmaan jo sisäistänyt, että pieleen meni. Siksi en vieläkään ymmärrä, että luulitko saavuttaneesi päämäärän ja edelleen vain jatkat meidän "tyhmien" mollaamista, kun emme sisäistä sinun hienoa ja kaunista aloitustasi. Vitsi, nytpä lopetankin tupakanpolton, koska aloittaja itse ajattelee olevansa säälittävä luuseri entisen tupakintäyteisen elämän takia. NOT! Ei, vaan siis siksihän teit aloituksen, kun oma kaveri polttaa tupakkaa....

Vai miten tää nyt oikeesti meni?

Vierailija
46/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, missä se on se sinun toinen aloitus?

Vierailija
47/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta enkä ole koskaan polttanut. Mutta eivät tupakoitsijat ole ällöttäviä ja itsekkäitä. Ihminen on.

Puun polttaminen pientaloalueella aiheuttaa monta kertaa enemmän sydänsairauksia ja kuolemia kuin tupakka konsanaan.

Ihmiskunta on sairastunut kun pitää olla joku syntipukki, oli se sitten johanna tukiainen tai tupakka.

Kukaan ei ole täydellinen eikä täydellistä itsekuria ole. Jos oma paheeni ei ole tupakka, niin takuulla niitä paheita minulatkin löytyy.

Vierailija
48/64 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tupakoitsijalla on itsemääräämisoikeus ja saa valita polttaako vai ei... Onneksi lait ovat tiukentuneet, joten entistä harvemmin tupakoimaton joutuu esim. julkisissa paikoissa altistumaan tupakansavulle. Mutta edelleen on lukemattomia lapsia ja muita läheisiä jotka joutuvat oleskelemaan savupilvessä ja olemaan tekemisissä tuhkakupilta haisevan läheisen kanssa. Heillä ei ole valinnanvapautta.

Mielestäni tupakoitsija on itsekäs. Esim. oma mieheni aloitti tupakoinnin pari vuotta sitten, ja siinä palaa perheen yhteistä rahaa joka on sitten jotain muusta pois. Lisäksi joudumme aina odottamaan, tupakkatauko on "pyhä" asia vaikka kuinka olisi kiire tai muuta tekemistä/tarvetta isän seuralle. Kärsimme myös äreydestään ja kiukunpuuskistaan kun vierotusoireet alkavat iskeä. Olemme huolissamme hänen tulevasta terveydentilastaan. Ja kyllä, kärsimme hajuhaitoista kovasti. Vaikka mies polttaa ulkona, hänen henkensä haisee polttamisen jälkeen ihan kammottavalle ja haju tarttuu huoneilmaan. Hänen hiuksensa ja vaatteensa haisevat todella pahalta.

Kun tupakoitsija on perheellinen, kyseessä ei todellakaan ole hänen oma asiansa. Tämä on tärkeä aihe josta soisi voivan keskustella asiallisesti ja ajatuksia herättäen. Ja tsemppiä oikein paljon kaikille jotka yrittävät lopettaa, hieno päätös!

Vierailija
49/64 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltan koska nautin siitä. En lopeta koska en halua lopettaa.

Niin. Muuta perustelua sinulla ei sitten olekkaan? En ihmettele jos tupakoitsijoita pidetään itsekkäinä, jos heillä on kerran tuollainen näkökanta asiaan. Poltat tupakkaa, koska nautit siitä etkä välitä omasta terveydestäsi, sillä et edes halua lopettaa. Olet myös itsekäs itseäsi kohtaan. Mutta ymmärrätkö, ettei kyse olekaan vain sinusta? Tupakoitsija rasittaa merkittävästi sekä luontoa, että muita ympärillään olevia ihmisiä. Etkä sinä näytä viestisi perusteella välittävän siitä lainkaan?

Vierailija
50/64 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis oli itsekäs :)

Vierailija
51/64 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En polta enkä ole koskaan polttanut. Mutta eivät tupakoitsijat ole ällöttäviä ja itsekkäitä. Ihminen on.

Puun polttaminen pientaloalueella aiheuttaa monta kertaa enemmän sydänsairauksia ja kuolemia kuin tupakka konsanaan.

Ihmiskunta on sairastunut kun pitää olla joku syntipukki, oli se sitten johanna tukiainen tai tupakka.

Kukaan ei ole täydellinen eikä täydellistä itsekuria ole. Jos oma paheeni ei ole tupakka, niin takuulla niitä paheita minulatkin löytyy.

Ja kuka tupakkaa polttaa? Ihminen. Ja muutama koeläinsimpanssi ehkä. Ja miksi ne polttaisivat tupakkaa? Ihmisen takia.

Tupakoijat valitettavan usein ovat ällöttäviä. Terveydellisesti ja hygieenisesti. Tämänkin he ovat itse itselleen aiheuttaneet ja pahimmassa tapauksessa aiheuttavat saman niillekin, jotka eivät tupakkaa polta.

Vierailija
52/64 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutsis oli itsekäs :)

Ja onneksi sinun ei ollut.

Vierailija
53/64 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what

Vierailija
54/64 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti monet tupakoitsijat ovat itsekkäitä ja ällöttäviä haisuleita. Monet tupakoimattomat taas ovat nipottajia, tosikkoja, terveysintoilijoita, hermoheikkoja ja tylsimyksiä.

Vierailija
55/64 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut koko ikäni ja ei aikomustakaan lopettaa. Kahdesta syystä:

1. Minulla on colitis ulcerosa, joka puhkesi yrittäessäni lopettaa ja on ikuinen loppuiän seuralainen, ollut jo 22 vuotta. Jopa erikoislekuri sanoi, että polta, polta, kun kuuli CU:stani. (Ks. Wikipediaa, jollet minua usko).

2. Olen koukussa, ehdottomasti.

terveisin Superällöttävä

Vierailija
56/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, kun perheenjäsenet oli kylässä joulun ja piti koko joulunajan hengittää tuhkakupin hajua, kun nämä ihmiset toi tupakanlöyhkää sisälle tullessaan ulkoa. Se haju on niin pistävä ja inhottava, kun ihmiset tulee lähelle vedettyään röökit. en koskaan voisi seurustella tupakoitsijan kanssa. Tupakointi on itsekästä tupakoimattomia kohtaan.

Vierailija
57/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse polta mutta voin suoraan sanoa, että se on ihan jokaisen oma asia, vapaus ja oikeus polttaa tai olla polttamatta kunhan ei fyysisesti vahingoita ketään muita sauhuttelullaan. Sama asia alkoholin kanssa. Ei pitäisi olla kenenkään muun asia vaikka joisit itsesi hengiltä. Se on valitettasti eräs ainoista totuuksista mitä maailmassa on, että meillä pitäisi olla vapaus tehdä kuten haluamme, mutta niinkutsutut kaikkitietävät "auktoriteetit" yrittävät meiltä luontaista vapauttamme riistää. Kaikki päihteiden kontrollointi on vain politiikkaa ja politiikan takana on aina joku sairas agenda

Vierailija
58/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä toiset ihmiset huomioiviakin tupakoitsijoita olemassa. Esim. kesän, joka tupakoinnin jälkeen huuteli suunsa ja pesi kätensä. Vähensi huomattavasti hajukuormaa.

Vierailija
59/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä toiset ihmiset huomioiviakin tupakoitsijoita olemassa. Esim. kesän, joka tupakoinnin jälkeen huuteli suunsa ja pesi kätensä. Vähensi huomattavasti hajukuormaa.

Kesän po. eksäni

Vierailija
60/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse polta mutta voin suoraan sanoa, että se on ihan jokaisen oma asia, vapaus ja oikeus polttaa tai olla polttamatta kunhan ei fyysisesti vahingoita ketään muita sauhuttelullaan. Sama asia alkoholin kanssa. Ei pitäisi olla kenenkään muun asia vaikka joisit itsesi hengiltä. Se on valitettasti eräs ainoista totuuksista mitä maailmassa on, että meillä pitäisi olla vapaus tehdä kuten haluamme, mutta niinkutsutut kaikkitietävät "auktoriteetit" yrittävät meiltä luontaista vapauttamme riistää. Kaikki päihteiden kontrollointi on vain politiikkaa ja politiikan takana on aina joku sairas agenda

Täsmälleen samaa mieltä.  Tupakoinnin lopettamisesta on luotu mielikuva, että se olisi äärettömän vaikeaa.  Itse lopetin yli kaksi vuotta sitten, kun päätin että lopetan.

Ei tarvittu nikotiinipurkkaa, ei vertaistukea tms.

Nämä korvaustuotteet ovat keksittyjä tupakkatektailijoiden kanssa yhteistyössä.  Niillä varmistetaan, että ihminen pysyy nikotiinikoukussa sortuakseen uudelleen polttamaan.

Täällä netissäkin on sellaisen Stumppi -sivusto.  Muka vertaistukea.  Siellä roikkumalla tupakointi pysyyy varmasti koko ajan mielessä.  Lisäksi sivusto saa tukea eräältä korvaustuottetten valmistajalta. 

Siellä jonkin nikotiinipurkan arvostelu on demonisoitu, teeppä niin, jo kohta on palstan aktiivit ja ylläpito kimpussa yksityisviesteillä. 

Tupakointi ja juominen ovat jokaisen oma asia, mutta molemmista pääsee halutessaan eroon.  Ihminen on yllättävän vahva, kun niin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan