Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujätin allergologit

18.07.2006 |

Moi!

Olemme menossa tyttäreni kanssa ekaa kertaa allergialääkärille, koska ihottuman, infektiokierteen ja vatsavaivojen takia epäilen allergioita. Luulin valinneeni hyvän lääkärin, kun netistä etsiskelin mielipiteitä, mutta juuri äsken luin toisesta ketjusta, että R. Sorvo ei olisikaan oikein potilasystävällinen.

Siispä kysyn teiltä, olisiko kellään hänellä käyneellä kertoa kokemuksia, minkälainen hän on, ja valitsinko nyt taas väärin? Olen ihan hermona näiden allergiaepäilyjeni takia ja yksi lastenlääkäri minut jo dumppasi. Siispä, auttakaa hyvät ystävät!

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuulemma aika nopeatempoinen ihminen, eli jos hänen kanssaan jokin menee ristiin, niin todennäköisesti henkilökemiat. Mutta niinhän voi käydä kenen kanssa tahansa.:-) Toivottavasti teillä on oikein antoisa lääkärikäynti!

Vierailija
2/8 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin lämpimästä suositella sirpa hilvoa! aivan erinomainen lääkäri, paneutuu jokaiseen pieneen potilaaseen kunnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kaksi lastani Sorvalla. Ja hyvää sanottavaa on asiantuntemuksesta. Hyvin nopeatempoinen hän kyllä on, mutta ei haitannut meitä. Nopeatempoisuudesta johtuen vastaanottoaikataulu ei ole myöhässä, joten ei tarvitse odotella. Antaa lähes aina kirjallisen hoito-ohjeen mukaan ja joskus pyytänyt soittamaankin muutaman viikon kuluttua ja kertomaan mikä on tilanne. Neuvolassa aikoinaan meille sanottiin Sorvasta, että hyvin ammattitaitoinen, mutta ehkäpä ei ensimmäisen lapsen allergolokiksi sopiva juuri nopeatempoisuuden takia. Mutta silti valitsin kuitenkin hänet silloin, enkä pettynyt. Kirjoitti mukisematta lähetteetkin allergiasairaalaan pyydettäessä. Taitaapa kouluttaakin juuri allergiasairaalan lääkäreitä.

Vierailija
4/8 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma vastaanottaako Tiina Tuomela pikkujätissä vaiko vaan Tikkurilan Mehiläisessä. On aivan ihana allergialääkäri, suosittelen! Hänellä on aikaa kuunnella ja selvittää kaikki perusteellisesti.

Vierailija
5/8 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Tuomelalla on vastaanotto Itäkeskuksen Pikku Jätissä, mutta hän on vasta erikoistumassa allerkologigsi.

Vierailija
6/8 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksistanne! Tänään käytiin, ja nopsasti asiat hoituivat, mutta itse en oikein pidäkään siitä, että sitä sun tätä höpötellään. Jaksoi kuunnella minua ja olin kaikinpuolin tyytyväinen. Ja kirjalliset ohjeet mukaan olivag kyllä tosi hyvät. Kyllä tuntuu osaavan asiansa!

Vierailija
7/8 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkään myös Sorvasta itse. Ja lapsi 1,5v tykkää myös =) Aina juttelöee lapselle ja sanoo käsipäivää, jos lapsi haluaa. Nopeatempoinen on, mutta sopii mulle! Niin ja kirjalliset ohjeet ovat kyllä hyvät, muilta sellaisia ei ole tullut.

Vierailija
8/8 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on em. lääkärin hoidossa parasta aikaa ja on ollut yksivuotiaasta lähtien; nyt siis jo lähes 5-vuotta. Minulla ei ole pahaa sanottavaa hänestä. Osaava, asiallinen, ystävällinen ja homma hoituu varmasti. En tosin ole koskaan nähnyt hänen hymyilevän, mutta muuten on ollut aina erittäin asiallinen ja ystävällinen ja osaa mielestäni ottaa lapsen hyvin huomioon ja selittää myös lapselle asioita toki ottaen huomioon lapsen iän. Mielestäni et ole tehnyt huonoa valintaa. Itse koen että olemme turvallisissa käsissä hoidon suhteen ja hänelle olen aina myös voinut soittaa jos joku asia mietityttää eikä aina ole tarvinnut mennä vastaanotolle.