Mikä vaivaa miestä joka heti suhteen alussa
haluaa kertoa monenko naisen kanssa on ollut ja millaisia naisia hänellä on ollut ja mitä upeeta niissä on ollut. Ja kun vielä vuosia tuon jälkeen ottaa yhtäkkiä jonkun niistä puheeksi, mutta koko ajan väittää ettei halua heitä muistella. Miksi tekee tuota?? En ymmärrä, eikä itse osaa vastata. Vihdoin viimein kait jotenkin tajuaa, että tuo loukkaa.
Kommentit (33)
ja lisään vielä, että ei se mies sinua kovin paljon arvosta, jos jatkaa noiden typerien juttujen kertomista, vaikka olet sanonut, että et halua kuulla. miksi tyydyt tuollaisen idiootin seuraan? mitä kaudmmin olet sen miehen kanssa, sen enemmän sinua ottaa päähän, kun vihdoin tulet järkiisi ja potkaiset miehen matkoihinsa.
ei olenormaalia verrata uuden sänkykumppanin tapoja edelliseen tai kehua entisiä naisia tai esitellä niitä sinulle. mieshän on aivan naurettava tollo.
t. nro 17
No tuota vuoristorataahan tää suhde on ollut kun aina välillä olen epäröinyt kumpi meistä se kajahtaneempi on ollut. Mutta kun olen lukenut paljon asiaa koskevaa kirjallisuutta niin alan varmistumaan siitä että ehkä hänellä ei tosiaan ole kaikki ollut ihan kohdallaan ja tuosta narsisimista olen hänelle joskus puhunut. Suuttui mielettömästi ja piti pitkän luennon siitä millainen narsisti todella on ja tiedän että yksi hänen alaisistaan todella oli narsisti ja hänestä oli vaikea päästä eroon. En tiedä mit tässä tehdä, kun pidän kuitenkin hänestä kovasti. Yhteistä taivalta takana 5,5v, mutta isoin osa etäsuhteessa kun asuimme eri paikkakunnilla.
ap
Viisi vuotta yhdessä ja kysyit: Mikä vaivaa miestä joka heti suhteen alussa
haluaa kertoa monenko naisen kanssa on ollut .....
Ajattelinpa juttusi aivan toisin.
Oletko sinä kertonut hänelle omista entisistäsi vai eikö sinulla ole mistä kertoa? Kuunteleeko hän sinua muutenkaan yhtään? Kunnioittaako hän sinua ollenkaan? Oletko kysynyt miksi ihmeessä hän vanhojaan muistelee, mikä idea siinä on? Minkälainen tilanne on kun hän alkaa vanhoja kaivelemaan, joudutko pakostakin kuuntelemaan (esim. autossa) vai oletteko olleet juuri sängyssä, vai vaikka ruokakeskustelunako jutut tulevat? Miten käyttäydyt kun huomaat juttujen taa alkavan, saako hän sinut näillä jutuillaan varpailleen ja ehkä jopa itkuiseksi? Valaisepa asiaa.
Tuota olen usein hänelle sanonut ettei kunnioita eikä arvosta, mutta väittää toisin. Ei itselläni ole kauheasti kerrottavaa, takana 23v suhde&avioliitto ja sitä ennen 3 poikaystävää, mutta en muutenkaan tunne oikeaksi heitä kohtaan alkaa vertailemaan saati kertomaan.
Nuo jutut saattaa alkaa ihan milloin vaan. Esim. kerran kun kerroin että olen lasteni kanssa lähdössä Pariisiin ja mietin miten mahtaa ranska enää taittua, hän alkoi muistelemaan kuinka oli Brysselissä jollain virkamieskielikurssilla ja vietti mukavan viikon kurssikaverinsa kanssa, kuinka oli kiva kulkea siellä käsi kädessä ja suudella kadulla kun kukaan ei tuntenut jne. Ja jo aiemmin olin kuullut tästä naisesta millainen suhde heillä oli ja millasia alusvaatteita nainen käytti ja miten tästä naisesta kärähti vaimolleen. Tai sitten kun olimme olleet sängyssä (n. 2. seurusteluvuotena) laivalla, alkoi hän muistelemaan miten jollain Tallinann ressulla oli iskenyt jonkun Vierumäkeläisen naisen jonka kanssa tapailivat muutaman vuoden parin kk välein ja soittelivat pitkiä puheluita että kylläpä olette molemmat niin samanlaisia sängyssä kun teistä näkee että nautitte ja pidätte seksistä jne.
Eli tällaisia!
ap
5,5 vuotta yhdessä mutta etäsuhteessa? milloin näitä naisjuttuja on nyt kerrottu, alussa vai nyt vielä? anteeksi, mutta ei tuo sinun tapasi kuvata suhdetta vaikuta ihan tasapainoiselta. oletko miehelle oikea tyttöystävä vai joku hoito vaan? epäilen jälikkäistä vaihtoehtoa.
turhaan niitä narsismikirjoja selaat, voin kertoa, että mies kohtelee sinua huonosti. toivottavasti ymmärrät ansaitsevasi parempaa.
27. Sanoin että suurin osa suheesta oli etäsuhdetta olosuhteiden vuoksi, ei ole enää.
Heti alussa parin kk ajan halusi tyhjentää koko pajazon kuulema ettei tule hankalia tilanteita myöhemmin ja pari ekaa vuotta näitä tuli melkeinpä viikottain, tai ainakin kuukausittain. Nyt ei enää niin useasti, mutta varsikin silloin jos on enmmän ottanut tai nähnyt jonkun entisen tai jonkun jolla samoja piirteitä.
ap
Ap, mikä sua vaivaa, kasvata selkäranka!
Sano seuraavan kerran kun jutut alkavat, että jos juttu jatkuu, hän saa tästä eteenpäin tarinoida ihan yksikseen, sinä ja lapset lähdette. Sano se heti ja kysy vielä, että ymmärsikö hän? Jos juttu jatkuu, niin sitten todellakin lähdette tai työnnät hänet pihalle ilman avaimia. Eihän tuollaista kenenkään tarvitse kestää ikuisuutta, liian kauan on nytkin mennyt jo aikaa. Alkaisin täysin selkeästi ottamaan pesäeroa mieheen, menköön vanhojensa luokse vaikka tuskinpa takaisin ottavat.
Sinun ap on siis aika tehdä jotkin oikeasti, ei vain ajatuksissa. Asia on häirinnyt sinua kauan, mies on jatkanut jankuttamistaan tietoisesti liian kauan ja nyt sinun ei tarvitse enää taipua taipumistaan. Nyt on nyt, historia on mennyttä, näytä lapsillesi, että mies ei kohtele sinua enää tästä lähin huonosti, lapsetkin näkevät tässä varmasti ikävää mallia ja myös henkistä väkivaltaa. Ja jos lapset näkevät, että se on mielestäsi lähes ok, on miehen käytös heidänkin mielestä ok ja kierre jatkuu.
30, kiitos. Hyvä puoli tässä on se että lapseni eivät tuota ole nähneet. Asuvat minulla vuoroviikoin ja mies on itse aurinko heidän kanssaan. Tekee kaikkea mukavaa ja hauskuttaa heitä, nämä muistelot ovat tapahtuneet aina kahden kesken.
ap
Se petti eksäänsä noiden naisten kanssa ja haaveilee varmaan juttuja kertoessaan pettävänsä suakin.
No pidän hänestä koska hän on:
- hellä ja tykkää silitellä, halia ja sanoo monta kertaa viikossa rakastavansa
- hänen kanssaan on mukava jutella ja keskustella esim. politiikasta jossa pystyy antamaan esim. vinkkejä ja uusia näkökulmia
- on kätevä käsistään; korjaa kaikenlaista ja tekee paljon itse vaikka olisi varaa ostaakin palvelut tmv.
- on huomaavainen ja hyvä rakastaja
- fyysisesti turvallisen oloinen ja niin hyvän tuoksuinen (siis ominaistuoksu)....
tässä nyt joitakin, huonoja puolia lienee noiden naisjuttujen lisäksi itsekkyys toisinaan, työhön uppoutuminen, ajattelemattomuus ja välinpitämättömyys ja kiivasluonteisuus esim. suuttuessaan saattaa sanoa todella pahasti ja jälkikäteen pyytelee anteeksi.
ap