Mikä vaivaa miestä joka heti suhteen alussa
haluaa kertoa monenko naisen kanssa on ollut ja millaisia naisia hänellä on ollut ja mitä upeeta niissä on ollut. Ja kun vielä vuosia tuon jälkeen ottaa yhtäkkiä jonkun niistä puheeksi, mutta koko ajan väittää ettei halua heitä muistella. Miksi tekee tuota?? En ymmärrä, eikä itse osaa vastata. Vihdoin viimein kait jotenkin tajuaa, että tuo loukkaa.
Kommentit (33)
tuskinpa sitä mikään vaivaa. Mutta jos tuo puheenaihe on sinua loukannut, mikset ihmeessä ole sitä silloin hänelle suoraan sanonut... Ei ihmiset osaa lukea toisten ajatuksia, että mikä toista loukkaa, jos ei sitä kerro. Esim. me puhuttiin suhteen alussa paljonkin entisistä suhteistamme, mutta ei se meitä kumpaakaan loukannut.
kysy siltä mitä ihmettä se oikein puhuu.
no sano sille että sua ei ihan kamalasti kiinnosta sen entiset naiset niin jospa ymmärtää olla hiljaa
Niin, ei sitä mikään vaivaa... et vain ole tainnut kertoa kunnolla, että sua loukkaa eikä sua kiinnosta... Jos näin jatkat valitsemallasi tiellä, ei teistä mitään tule, eikä pidä tullakaan.
luuletko sen olevan ajatustenlukija? Avaa suusi ja sano sille että on parempiakin aiheita kuin entiset naiset...
Kysäise siltä, että haluaako hän nyt alkaa tosissaan puhumaan vanhoista tyttöystävistään, että jos haluaa, niin sinä puhut sitten myös. Jos mies ei sinun poikaystävistäsi ja heidän mitoista, tavoista, tekemisistä jne. ole kiinnostunut, niin miksi ihmeessä hän luulee sinua kiinnostavan hänen juttunsa? Isket siis samalla aseella vastaan.
Se on tavallaan ylpeä, että se on saanut pildeä vaikka sitten sanookin, että nyt on hyvä olla sun kanssa, noi toiset ei meinanneet mitään sinuun verrattuna.
Mitä meinaa, että loukkaannut siitä? Sinua vaivaa miehen menneisyys ja sinulla ei ole hyvää itsetuntoa.
Olen moneen kertaan sanonut että loukkaa ja etten halua heistä kuulla. Ei tunnu menevän perille, vaan vähän väliä muistelee jotain tai sanoo miten se ja minä olemme hyvin samalaisia sängyssä jne. Ei todella tunnu kivalta tuollainen vertailu ja ei oikeasti osaa muka syytä sanoa miksi siitä huolimatta noista puhuu vaikka tietää ajatukseni.
ap
Ei ole tainnut päästä vielä päästä kokonaan yli niistä naisista.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:22"]
Olen moneen kertaan sanonut että loukkaa ja etten halua heistä kuulla. Ei tunnu menevän perille, vaan vähän väliä muistelee jotain tai sanoo miten se ja minä olemme hyvin samalaisia sängyssä jne. Ei todella tunnu kivalta tuollainen vertailu ja ei oikeasti osaa muka syytä sanoa miksi siitä huolimatta noista puhuu vaikka tietää ajatukseni.
ap
[/quote]
Teini-iän suhteet kannattaa vaan jättää... oikeasti.
Ei sillä ole sen kummempaa vikaa kuin sullakaan tän suhteen...
Jätä se, jos haluat itsellesi hyvän elämän, mutta kasva itsekin.
Oho, en osaa näköjään kirjoittaa ;) T: 10
8. käsittääkseni itsetunnossani ei juuri ole ollut vikaa ennen tätä miestä. Ja hauskinta tässä on että on kertonut juttuja naisista kuinka kauniita tai upeita tai mahtavassa asemassa ovat, mutta kun olen heistä muutaman tavannut niin eipä nuo hääppösiä ole olleet ulkonäöltään eikä asemakaan aina ole ollut se kansainvälinen johtaa tmv. mistä on alussa kertonut :) Ja jos nyt pakko on vertailla, niin taidan pärjätä ainakin 6-0 jos varatloita aletaan vertailemaan. Eli ei siitä kyse vaan tympii ja mietityttää mihin pyrkii noilla jutuillaan?
ap
Ja kuinka pitkään aiot hänen kanssaan olla, ennenkuin uskot, ettei hän ole sinun arvoisesi. Naiset, vaatikaa parempaa! Jos mies ei tajua vaikka sille selvästi sanoo, niin sitten se ei tajua. Kuka sellaisen kanssa haluaa olla, tyhmähän se on!
No en näköjään minäkään osaa kirjoittaa. Ja nää naissuhteet ei oo olleet mitään nuoruuden seurustelusuhteita vaan n.25v avioliiton aikana pantuja naisia. Miehellä ikää siis himpun enemmän kuin 25v!
ap
Kerro jotain positiivistakin siitä miehestä, sillä muuten sitä pidetään ihan idioottina. Miksi pidät hänestä?
lapsellinen mies, epävarma ja moukka. ei kukaan aikuinen ihminen muistele uudelle seurustelukumppanille vanhoja suhteitaan. unohda koko tyyppi,muuta en osaa neuvoa.
olen ollut itse samassa tilanteessa, eikä se suhde siitä paremmaksi muuttunut.
Kuullostaa ihan ystäväni exmieheltä joka oli NARSISTI. Sai murjottua ystäväni itsetunnon niin maanrakoon. Vieläkin se hänessä näkyy vuosien jälkeen. Epävarmuutena itseensä. Tuo entisten naisten esiin otto oli yksi tapa millä tiesi, että saa ystäväni mielen matalalle.
En tajua enää, siis pettänytkö se on vai vaimoistaa ja niiden sänkytavoistaan kertoo?
seksiriippuvuus/ joku vakava persoonallisuushäiriö...juokse kauas!
Olemme erilaisia... jos se kerran loukkaa sua, miksi jäit sen kanssa olemaan???