Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomautus

Vierailija
17.10.2013 |

Tuli sitten lomautusilmoitus. Työmotivaatio nollassa. Millä perusteella voisi hakea sairaslomaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 22:15"]

Kyllä tuollainen lomautusuutinen voi aiheuttaa äkillisen masennusreaktion, jonka perusteella itse ainakin sain palkallisen sairausloman irtisanoutumisajan loppuun.

[/quote]Irtisanoitko sä itsesi, kun sait lomautusilmoituksen?

[/quote]No ei ollut lomautuksesta kyse mutta yt-neuvottelujen lopputulemasta mikä oli minulle epäedullinen. Irtisanouduin samantien enkä saanut edes karenssia vaikka ei ollut työpaikkaa.

Vierailija
22/25 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen elämä menee sekaisin lomautuksista ja irtisanomisista. Tottakai se aiheuttaa järkytystä ja masennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo muiden huudella.

t. Ap.n ymmärtäjä, jolle tuli täysin puskista tieto yt-neuvotteluista. Kaiken piti olla hyvin.

Vierailija
24/25 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans lomautus tulossa tänä syksynä. odotan innolla "ylimääräistä syyslomaa". Työni olen tehnyt kuten aina, tunnollisesti ja erinomaisesti, mutta uskon, että vaikkei tämä vaikuttaisi juuri nyt suoranaisesti työtehtäviini, niin kyllä mun työmotivaationi tulee laskemaan siinä vaiheessa kun todellisuus iskee, eli lomautuksen aikana kertyneet työt joudun tekemään ylitöinä ilman korvausta. Ala on sellainen, ettei töitä voi jättää tekemättä. oma maine menee jos firman asiakas ei ole tyytyväinen mun työhöni. Meidän firmalla ei tunnu olevan oikein kunnon perusteita irtisanomisille, pystyvät nyt tällaisena irtisanomisten aikakautena pompottamaan meitä työntekijöitä mielensä mukaan.

Vierailija
25/25 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 22:21"]

Henkisesti loppu on henkisesti loppu. Mutta kuin salaman iskusta ei yhtäkkiä muututa "henkisesti loppuneeksi" vaan se on yleensä varsin pitkäaikaisen stressin, surun, paineen yms seurausta. Toisinsanoen saamasi lomautusuhka ei *naps* aiheuta henkistä loppuneisuutta.

Burn out ei myöskään oikeuta palkalliseen sairaslomaan vaan dg on oltava nimenomaan masennus.

Kaiva pää persiistä ja kestä kuin aikuinen ja omapahan on ratkaisusi jatkaa paskalävessä jos sinne takaisin menet.

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 22:18"]

Ihmiset hakee saikkua aika monien asioiden vuoksi: yksi teeskentelee selkäkipua, toinen on henkisesti loppu jne. Tod.näk. olen loppuun asti töissä, koska olen tunnollinen työntekijä. Mutta tuskaa se tulee olemaan.

Ap

[/quote]

[/quote]

Onko lukihäiriö.Ei ollut kyse lomatusuhasta, vaan ihan lomautuksesta. Ethän edes tiedä kuinka pitkäksi aikaa Ap on lomautettu. Etkä tiedä, mitä muuta hänen elämässään on tapahtunut ja mikä on henki työpaikalla. Eräillä ei näköjään ole muuta tekemistä kuin hakkua muita täällä. Säälittävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän