Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos kukaan ei enää koskaan

Vierailija
01.10.2013 |

kosketa minua, pidä sylissä tai suutele.

Pelottava ja kammottava ajatus.

Olen 30v, kaunis, mutta en tunne mitään jos en ole rakastunut mieheen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo siihen asiaan alistunut että tulen todennäköisesti olemaan ilman seksiä ja miehen läheisyyttä lopun ikään. Olen jo selibaatissa ollutkin 8 vuotta, eron jälkeen. Olen ruma ja ujo, eipä tämmöisille kumppaneita löydy. Mutta onneksi maailmassa on muitakin asioita joihin voi keskittyä.

Vierailija
2/3 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kaipaa läheisyyttä? Minulle se on fyysistä kipua, kun haluaisin niin kovasti olla sylissä. En kaipaa niinkään seksiä.

Joskus ajattelen mennä baariin, jos siellä joku pitäisi lähellä edes yhden tanssin ajan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden ja hellyyden tarve on perusinhimillinen.
Kuitenkin on tosiasia, että kaikki eivät löydä kumppania vierelleen jolta tätä hellyyttä saisi. Siihen vaikuttaa useat asiat, mm. se, että ei kykene läheisyyteen.

Viestisissäsi kerrot vain pelosta, jos kukaan ei enää ottaisikaan sinua syliinsä. Uskon kuitenkin, että voit itse myös vaikuttaa siihen, millaisia suhteita sinulle syntyy ja miten ylläpidät niitä.  Pelkkä yksinjäämisen pelko ei ole kestävä peruste aloittaa suhdetta, vaan sen pitää perustua muulle kuin pelolle. Toivotaan sinulle antoisaa elämää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme