Mitä mieltä olette nimestä Mariella?
Kommentit (18)
Viking Mariella tulee ekana mieleen.
Laivan nimi. Marella olisi vähemmän laivan nimi.
Parempi kuin veljen tytön Mirella! *puistatus*
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:22"]
Parempi kuin veljen tytön Mirella! *puistatus*
[/quote]
Tuo taas kuulostaa eksoottiselta tanssijalta :D
Mariellasta, Mirellasta ja vastaavista ei voi tulla muuta kuin pubiruusu.
Grace tai Gabriella ois hienompi :)
Mari ja Ella ovat molemmat hyviä nimiä. Mariella vielä parempi:)
Tykkään, Mariella on kiva nimi! Meidänkin tytöllä on laivan nimi, enpä kerro mikä?
Join ensimmäisen kännini Mariella-nimisellä alkoholijuomalla. Ei näy enää olevan Alkon listoilla. Siitä tulikin paha olo jo 70-luvulla.
Kaunis nimi. Ei mulle ainakaan tule ekana mieleen mitään laiva-assosiaatioita.
Aivan ihana nimi :) Meidän tytöllä on samantapainen
Kuulostaa laivan nimeltä.