Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ryppyvoide 32-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
17.10.2013 |

mikä ryppis auttaa oikeasti?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh unohda vielä kalliit ryppyvoiteet (tai unohda ne kokonaan muutenkin, rahanhukkaa) ja ehkäise ihon kuivumista jollain luxusöljyllä. vaikka luumunkiviöljy yövoiteen alle. ja juo vettä. äläkä missään tapauksessa ota aurinkoa tai tupakoi.

t 41v vielä melko rypytön öljynaama

Vierailija
2/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti mikään auta. Siksi ihan sama mitä niistä ostat tai ostatko mitään. Minä en ole koskaan käyttänyt naamarasvoja, eikä vielä 39 ikävuoteen mennessä ole ryppyjä juuri näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natox.

Vierailija
4/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:59"]

Ei oikeasti mikään auta. Siksi ihan sama mitä niistä ostat tai ostatko mitään. Minä en ole koskaan käyttänyt naamarasvoja, eikä vielä 39 ikävuoteen mennessä ole ryppyjä juuri näkynyt.

[/quote]

jos on hyvät geenit ja ihotyyppi niin näin pärjää. mutta tämäkin kirjoittaja ei kerro miten syö, ulkoileeko paljon, tupakoiko, nukkuuko ja miten on vedenjuonnin laita. kaikki nämä vaikuttaa!

Vierailija
5/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että ryyppyvoide :)

Vierailija
6/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voiteet auta muut kun rasvasellaiset.sen sijaan kasvo jumppa auttaa,  kolmekertaa viikossa.pitää tehdä kunnolla,niin että kasvot punottaa,se on sen merkki että on tehokasta.netissä on ohjeet.pitää muistaa kukin liike hitaasti,että veri kerkiää kiertämään.taputukset lopussa.ei kuitenkaan saa vääntää lihaksia.

Vierailija
7/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

athena 7

Vierailija
8/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:05"]

[/quote]

jos on hyvät geenit ja ihotyyppi niin näin pärjää. mutta tämäkin kirjoittaja ei kerro miten syö, ulkoileeko paljon, tupakoiko, nukkuuko ja miten on vedenjuonnin laita. kaikki nämä vaikuttaa!

[/quote]

Mä epäilen ettei nuo vaikuta, tai sitten minulla on TODELLA hyvät geenit. Minä nimittäin olen elänyt suurimman osan elämääni erittäin epäterveellisesti. Ollut ikävuodet 25-35 alkoholin suurkuluttaja, elänyt pikaruokamätöllä, ei minkäänlaista liikuntaa, paljon auringonottoa kesäisin ilman suojavoiteita -tupakkaa en ole kyllä koskaan polttanut. Minulla on rasvoittuva ihotyyppi joten se varmaan suojaa rypyiltä kyllä.

Mutta yleisesti tuttavapiiristä huomioni on, että ryppyisimpiä ovat kovimmat langanlaihat terveysintoilijat ja kestävyysurheilua harrastavat. Aika monet kovat juhlijat taas näyttävät yllättävän nuorilta vielä 45-50-vuotiaanakin.

Vierailija
9/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana ryppyvoide? Oliskohan elämäntavoissa jotain korjattavaa?

Minulla ei ole rypyn ryppyä vielä, vaikken liiku tarpeeksi, juon liikaa. En tosin tupakoi.

T.Toinen 32v

Vierailija
10/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä kohtuuhintaisia seerumeja ja apteekin A-vitamiinivoide.

Vierailija
11/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hah :)

"En käytä ryppyvoiteita, mutta tiedän aukottomasti, ettei niistä ole apua."

Joo, en minäkään niitä käytä (koska minua ei rypyt haittaa), mutta en silti yritä väittää tietäväni totuutta niiden tehosta.

Vierailija
12/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcid-voide. Saa lääkärin määräämällä reseptillä. Akneen yleensä määrätään.

Vierailija
13/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla päivässä pitää rypyt loitolla

Vierailija
14/16 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:17"]

32-vuotiaana ryppyvoide? Oliskohan elämäntavoissa jotain korjattavaa?

Minulla ei ole rypyn ryppyä vielä, vaikken liiku tarpeeksi, juon liikaa. En tosin tupakoi.

T.Toinen 32v

Et ehkä omistakaan ohutta ja herkkää ihoa, kuten minä. Lisänä äidin suvusta peritty couperosa:( Ihoa on pakko rasvata tuhdilla yövoiteella. Tällaiseen ihoon tulee väistämättä ryppyjä hoitamisesta ja terveistä elämäntavoista huolimatta. Tilanne olisi varmasti katastrofaalinen, jos laiminlöisi ihon kosteuttamisen!

[/quote]

Vierailija
15/16 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään dokumentin nähneenä, voin sanoa, että ei retinoli, vaan tretioni yms.hyvin imeytyvät a-vitamiinijohdokset, siis HYVIN IMEYTYVÄSSÄ muodossa oleva a-vitamiini, on ainoa aine, joka todella madaltaa ryppyjä(asiaa tutkittiin laitteella, joka näkee koko ihokudoksen) C-vitamiini, ja muut antioksidantit, toimivat ryppyjen EHKÄISIJÖINÄ. c-vitamiininkin pitää olla hyvin imeytyvässä muodossa, ja c-vitamiinipitoinen kasvovesi, tulee suojata(kun sen on itse sekoittanut)foliopaperilla, ja säilyttää jääkaapissa.En ole kosmetologi, mutta tieteellisiä, ja omia kokemuksia on, esim.suola, on erittäin hyvä ihon desinfioija, ja kosteuttaja, ja itse joudun sekoitella suolasta(puhdas suola) ja puhdistusaineesta seoksen, jolla pesen ja kuorin ihoni. Näin saan kuriin aikuisiän acnen, ja kosteus tulee kaupan päälle.Ei todellisen hyvästä/tehokkaasta ihonhoidosta, tarvitse maksaa maltaita :) Pyydä lääkäriä kirjoittamaan reseptillä avitcid voide!!! Se TEHOAA!!!

Vierailija
16/16 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcid reseptillä (ilman reseptiä ei kyllä saakaan) on tosiaan ainoa aine mikä tehoaa jo syntyneisiin ryppyihin ja voimakas aurinkovoide, sekä tupakoimattomuus ehkäisemään tulevia.

Jos sulla on pintakuivuuteen tapuvainen iho, Avitcid voi olla ongelmallinen, vaikka akneakin olisi. Ihotautilääkäri ei sen takia suositellut sitä mulle, vaan Roaccutania akneen, mutta se ei taida liiemmin vaikuttaa ryppyihin. Kokeilen varmaan siitä huolimatta Avitcidia joskus, ei se paljoa maksa ja jos menee naama ihan kauheeks voin lopettaa käytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme