Törkeää kohtelua HSL:n bussissa!!!
Nousin hetkeksi bussista pysäkille tupakoimaan, yhden röökin ajattelin vain vetää mutta sillä välin kuski kaasutti mitään sanomatta tiehensä. Minun piti hakea kohta kaksivuotias söpö Sulo-poikani päiväkodista, mutta BUSSIKUSKIN IDIOTISMIN TAKIA myöhästyin tunnilla päiväkodin sulkemisesta. Pahinta kuitenkin on se että minulta jäi puolikas kaljatölkki jäi bussin penkille eikä HSL ole korvannut sitä minulle vaikka olen monta kertaa soittanut sinne ja raivonnut. Tekisi mieli hakata idiootti kuski.
#HSLBoikottiin
#IdioottiKuskiTekiOikeusmurhan
#ViatonMatkustajaJaSöpöSuloPoikansaKärsivät
Kommentit (33)
Miten voi kuskilla olla niin kiire ettei ehdi yhtä pölliä käydä vetäsees? Kun kerran bussin sisälläkään ei saa polttaa. :(
Pari kertaa nähnyt, kun juoppo av-mamma on rönöttönyt junassa taju pois. Toivottavasti heräsi vasta Kemijärvellä.
Millä kuljet AP, jos laitat HSL:n boikottiin? Onko sulla oma auto vai kuljetko taksilla?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:27"]
Millä kuljet AP, jos laitat HSL:n boikottiin? Onko sulla oma auto vai kuljetko taksilla?
[/quote]Ap varmaan siirtyy ratikkaan, kun kännykkälippu on niin kätevä. :)
(kunhan vaan lipuntarkastajat ei taas hyökkää viattoman ap:n kimppuun)
Siis tosi törkeetä, mun mielestä bussikuskin pitäis AINA puhaltaa pilliin, kun on lähdössä, että maksaneet asiakkaat osaa nousta takas kyytiin!
Ihmiset eivät enää osaa älytä sarkasmia tai ironiaa? Lohdutonta, sanon minä... AP:lle terkut loistavasta huumoripläjäyksestä. :)
Terkkuja takas sinne pläjäykseen! Ap
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 13:27"]
[/quote]Ap varmaan siirtyy ratikkaan, kun kännykkälippu on niin kätevä. :)
(kunhan vaan lipuntarkastajat ei taas hyökkää viattoman ap:n kimppuun)
[/quote]
Ja ap rakentaa omat ratikkaraiteet ihan Nurmijärvelle asti.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:23"]
Miten voi kuskilla olla niin kiire ettei ehdi yhtä pölliä käydä vetäsees? Kun kerran bussin sisälläkään ei saa polttaa. :(
[/quote]
Mä kyllä tästä lähtien poltan sisällä bussissa koska ovat niin joustamattomia, että ei voi odottaa kun sätkän polttelen.
Siis ihan oikeastiko vaadit, että kaikki muut matkustajat odottavat ja myöhästyvät sen 5 minuuttia sillä aikaa kun käyt pysäkillä röökillä? Oletko maalta kun et tiedä että kaupunkibusseilla on tarkat aikataulut: moni myöhästyy töistä ja/tai jatkoyhteydestä jos bussi on myöhässä!!
Ens kerralla mene polttamaan siihen bussin eteen, ettei se pääse liikkeelle. Kokeiltu on, toimii.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 19:33"]
Ens kerralla mene polttamaan siihen bussin eteen, ettei se pääse liikkeelle. Kokeiltu on, toimii.
[/quote]
Kanattaa heittäytyä makaamaan siihen bussin eteen polttelemaan. Varmista ensin, että kuski huomaa, että makaat siinä.
Mahamakkarat taas kovilla ;)