Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marihuanaa polttava vauvan äiti

Vierailija
16.10.2013 |

Minun tekee pahaa tietää että tuttavaperheen äiti polttelee marihuanaa kotona vaikka heillä on puolen vuoden ikäinen lapsi, myös isä tekee tätä ja käyttää myös muuta lähtiessään viihteelle.

Mitä minä voin tehdä kun en tahdo sossuun tehdä ilmoitusta heistä?

Sain myös tietää että tämä äiti poltti vielä raskaana ollessaan muutaman kuukauden ja pelkäsin jo sillon miten tulevan lapsen käy :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sentään pilveä eikä viinaa.

Pilvipäissään harvemmin on vaaraksi kenellekään, ainakaan jos on paatunut polttaja ja näin ollen toleranssi on hyvä sekä siten tietää käyttömääränsä ja rajansa. Kovien huumeiden vetäminen on tietysti vaarallista kun ikinä ei tiedä miten niiden kanssa käyttäytyy, yhtäkkisessä psykoosissa voi olla vaaraksi lapsen hengelle (näitäkin on kuultu).

Mutta itse pilvenpolttoa en pelkäisi, pahempia tarinoita töissä olen kuullut viinan aiheuttamina tai juurikin kovien huumeiden.

Vierailija
2/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossuun vaan ilmoitus, en usko että sulla taidot/keinot riittää lasta auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin poltellut ja olet oikeassa että alkoholikin on pahempi asia mutta jos sitä pilveä tarvitsee poltella niin polttelisi edes sitten viihteellä ollessaan eikä kotona missä on pieni vauva, koska vaikka kuinka olisi "toleranssia" niin ei se äiti ole sama äiti pilvipäissään ja lapsi kyllä tämän aistii!

Vierailija
4/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse pilvenpolttoa en pelkäisi, pahempia tarinoita töissä olen kuullut viinan aiheuttamina tai juurikin kovien huumeiden.

[/quote]

Minä pelkäisin kyllä lapsen puolesta miten itsekkäitä vanhemmat ovat! Miksi hankkia lapsia jos tahtoo elää kun teinit vielä, onko kyseessä kuinka nuori pariskunta? Minäkin kyllä tekisin ilmoituksen vaikka sitten nimettömänä.

Vierailija
5/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 taitaa itse pössytellä kun puolustelee, senhän lukee rivien välistä.

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!

Vierailija
6/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Olen itse työskennellyt päihdelasten kanssa ja äidin huumetausta näkyy valitettavasti lapsissa aina, oli se sitten kannabiksen tai heroiinin käytöstä johtuvaa.

Tee jo ilmoitus, mitä varhasemmassa iässä perhe saa apua sitä paremmin lapsi tulee voimaan.

Vierailija
7/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tunnen myös tällaisen äidin valitettavasti, säälin lasta, äiti myös hakenut rauhottavia kun on niin rankkaa vauvanhoito :(

Vierailija
8/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin marihuanaa kuin alkoholia. Alkoholi on todistettu vaarallisemmaksi kuin marihuana, ja on vaan ajan kysymys millon seki laillistetaan. Tunnen paljon hyvätuloisia ja töissä käyviä ihmisiä jotka joskus iltaisin polttavat jointin viihteeksi. Pilvi vaan on niin demonisoitua, ja se tuomitaan ennen kuin vaivaudutaan ottamaan selvää miten se toimii.

Kyllä, itse poltan joskus, todella harvoin tosin (2krt/vuosi). Mutta pakko muistaa sekin että kaikenlainen päihteidenkäyttö lapsen ollessa läsnä on pahasta. Ja tarkoitan liikakäyttöä.