Kirjoita puhelimesi hakukenttään Covid ja katso mitä tapahtuu (vaikkei sinulla ei ole sitä vilkkusovellusta)!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siihen väliviiva?
Riittää pelkkä covid.
Vierailija kirjoitti:
No ei tapahtunut yhtään mitään.
Asetukset ja sinne hakuun covid, uusissa kännyköissä ainakin tulee valmiiksi Covid-19 Altistusilmoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asetukset ja sinne hakuun covid, uusissa kännyköissä ainakin tulee valmiiksi Covid-19 Altistusilmoitukset.
No ei tullut yhtään mitään. Mulla on kolme vuotta vanha Samsung.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tullut yhtään mitään. Mulla on kolme vuotta vanha Samsung.
Jodelissa tuli kaikilla? Ja niin tuli itselläkin, vuoden vanha samsung.
Vuoden vaihteessa ostettu huawei, ei tule muuta kuin kaikkea liibalaabaa coronasta.
Joo tosiaan tulee, mitä se meinaa?
Oho tuli vain. Terveys -apissa. Mulla monta vuotta vanha IPhone 7
No ei tule vieläkään mitään. Tästähän puhuttiin jo pari päivää sitten. Joissakin käyttöjärjestelmissä on siis viimeisimmän päivityksen mukana tullut jokin toiminto, joka pystyy integroimaan sitten koronasovellukset toimimaan puhelimessa oikein. Eli ei ole mitään piilosovellusta sinne nyt asennettu, vaan pelkästään valmius.
No ei tule mitään kun ei ole sitä sovellusta. Sanoo, että tarvitsen sen, että toimii. Voitteko foliot jo mennä roskikseen?
Kerää kaikkien sijainnit ja lähettää droneen ohjusiskua varten?
iPhone XR ja joo tuli asetuksissa tuo. Ilmeisesti, jos laittaa päällä integroi jotenkin koronavilkun tiedot puhelimen Terveys-sovellukseen ja voi laittaa jotkut hälytysäänet päälle. No en laittanut. En muutenkaan käytä tota terveyssovellusta, ties mihin kerää terveystietoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin pitää kirjoittaa?
Asetukset -> sieltä suurennuslasi
Tuli teksti "covid19 altistumisilmoitukset" ei mitään muuta. Ei ole vilkkua asennettuna ja puhelin puoli vuotta vanha samsung.
Vierailija kirjoitti:
No ei tule mitään kun ei ole sitä sovellusta. Sanoo, että tarvitsen sen, että toimii. Voitteko foliot jo mennä roskikseen?
Niin sanoo että tarvitaan sovellus ennen kuin voi näyttää altistumisluvut (kohdassa: asetukset + covid-haku).
Mutta jos haet google haulla covid niin antaa luvut, ilman sovellustakin.
Ja minulla tulee ne luvut paikoin ilman hakemistakin, kun haet sanalla vaikka kissa niin antaa luvut, eikä sovellus ole ollut käytässä eikä ladattuna koskaan.
Johtuu googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Google antaa ne altistumiset (ilman sovellustakin).
Mulla androit 10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoo että tarvitaan sovellus ennen kuin voi näyttää altistumisluvut (kohdassa: asetukset + covid-haku).
Mutta jos haet google haulla covid niin antaa luvut, ilman sovellustakin.
Ja minulla tulee ne luvut paikoin ilman hakemistakin, kun haet sanalla vaikka kissa niin antaa luvut, eikä sovellus ole ollut käytässä eikä ladattuna koskaan.
Johtuu googlesta.
Sama täällä. Antaa altistumiset välillä normaalin haun yhteydeeä. Ei niitä (covid) tarvitse erikseen hakea. Monet kerra näyttänyt altistumisluvut vaikka ole googlettanut aihe vapaata, IL, MTV3... Eikä ole sovellusta. Koskaan ollutkaan.
Mulla myös andtroit_10
Tuleeko siihen väliviiva?