Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut mutta vaimomatskua

Masentuneeseen_ihastunut
06.09.2020 |

Olen tapaillut naista joka on ihan selkeästi vaimomatskua. Masennus on vaan hidasteena ja se ei pysty syttymään. Itse oon jo ihastunu ja tämä yksipuolisuus vähän jo vaivaa. Uskoisin että jos jaksan olla kuvioissa niin tapahtuisi jotain.

Mietin vaan että jos ottais vähän etäisyyttä tapaamalla muita ja vaikka kävisi panemassa jotain, että saisi vähän etäisyyttä eikä sitten olisi niin vakavana, kun tapaa tämän vaimo ehdokkaan taas. Se kun kokee nyt painetta vastata tunteisiin.

Mitä mieltä, kuulostaako ihan pöljälle?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan 100% "pöljälle"

Vierailija
2/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että oot oikeesti ihastunut. Ei ihastuneena mietitä mitään toisten panemisia. Suhtaudut parisuhteen rakentamiseen niin kuin johonkin peliin. Sinuna istuisin pitkään hiljaa pimeässä huoneessa ja miettisin, että millaisesta ihmisesta tällainen järjestely voisi olla hyvä idea ja kuka tästä oikein hyötyisi ja miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan 100% "pöljälle"

Kerro sitten keino hillitä odotuksia, että ei ole liian painostava ja höpise tunteista.

Vierailija
4/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla masennusta sairastava on mielestäsi vaimomatskua, jos ei edes syty sinusta? Vai haluatko matalalibidoisen naisen, koska pelkäät epätoivoisesti petetyksi tulemista?

Vierailija
5/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että masennus ei johdu susta?

Vierailija
6/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että oot oikeesti ihastunut. Ei ihastuneena mietitä mitään toisten panemisia. Suhtaudut parisuhteen rakentamiseen niin kuin johonkin peliin. Sinuna istuisin pitkään hiljaa pimeässä huoneessa ja miettisin, että millaisesta ihmisesta tällainen järjestely voisi olla hyvä idea ja kuka tästä oikein hyötyisi ja miten.

Olen oikeesti mutta kun en haluais ajatella tilannetta kokoajan. Oon sitte varmaan liian painostava ja jos se ahdistaa sitä, niin ei sekään oo hyvä. Ihan ajatus leikkinä heittelin tollasen idean. Olisko sulla parempia?

Vierailija
7/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla masennusta sairastava on mielestäsi vaimomatskua, jos ei edes syty sinusta? Vai haluatko matalalibidoisen naisen, koska pelkäät epätoivoisesti petetyksi tulemista?

Jotkut uskoo myös, ettei masentuneella olisi asennetta tai ns. "munaa". Että olisivat olotilansa ja sairautensa vuoksi valmiita sietämään mitä tahansa.

(Kuten nähtävästi myös a.p).

Vierailija
8/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma että masennus ei johdu susta?

Haha:) Olen koska se on ollu ennen minua ja tullu muista syistä. Olen kuulema ihana ja avulias. Sillä ei vaan tunteet tule ja halut on kadonnu aikoja sitten. Ehkä olen vain itse heikkopaska kun haluan helpottaa nyt omaa oloa.

Vierailija
9/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sopiva kumppaniksi. Unohda.

Vierailija
10/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otetaan semmoisesta, johon on rakastunut, ei semmoisesta, joka täyttää jotkut "vaimomatsku" -kriteerit. Pysy kaukana naisesta, masennat sitä entisestään. Etenkin jos välillä paneskelet muita; sehän antaa signaalin että a) et välitä hänestä b) olet pettäjämatskua.

Vierailija
11/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillalailla että olen tutustunut ja on tullut ilmi arvot, luonne ja muut hyvät puolet ja erotan ne masennuksesta. Harvinainen yhdistelmä hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
12/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneeseen_ihastunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillalailla että olen tutustunut ja on tullut ilmi arvot, luonne ja muut hyvät puolet ja erotan ne masennuksesta. Harvinainen yhdistelmä hyviä ominaisuuksia.

Et sitten kuitenkaan arvosta häntä edes sen vertaa, että olisit panematta muita? 

Vierailija
13/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masennus ole hidaste sille että syttyy tunteita toista kohtaan. Jos se nyt oli se mitä koitit sanoa.

Minä ihastuin mieheeni masentuneena. Sinun ihastuksellasi vain ei ole tunteita sinua kohtaan.

Vierailija
14/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeesti mutta kun en haluais ajatella tilannetta kokoajan. Oon sitte varmaan liian painostava ja jos se ahdistaa sitä, niin ei sekään oo hyvä. Ihan ajatus leikkinä heittelin tollasen idean. Olisko sulla parempia?

Justhan sulle tuossa annettiin parempi idea. Mieti asiaa ihan rauhassa, että miksi haluat toimia noin. Onko hylkäämisen pelkoa ja sen takia haluat jonkun toisen varalle? Vai oletko sittenkin oikeasti kiinnostunut vain seksistä? Suhdetta rakennetaan yhdessä, eikä harrasteta mitään ihmeellistä pelailua "nyt kun toimin tavalla x, niin lopputulos on todennäköisesti y".

Vierailija
15/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin sellanen, että moni ihminen luulee mua masentuneeks, sillon ku kyseessä on tylsistyminen. Sitten oikeanlaisessa seurassa muutin, väärässä pysyn masentuneen olosena.

Vierailija
16/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi älä käy panemassa muita? Jos hänellä olisikin jotain kiinnostusta sinua kohtaan niin varmasti loppuu siihen.

Vierailija
17/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta on niin eritasoista. Miksi Ap pidät vaimomatskuna ihnistä, jolla tunteet ovat niin latistuneet, ettei hän syty sinusta millään lailla? Ajattelitko hänen innostuvan, kunhan vaan oottelet tarpeeksi kauan?

Vierailija
18/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kuitenkaan arvosta häntä edes sen vertaa, että olisit panematta muita? 

No en olekkaan pannu ketään muita(kaan).  Pointti oli keksiä joku idea miten hillitä omia odotuksia joka siis onnistuu siten, että jollain keinolla ei ajattele liikaa tilannetta. Omien tunteiden ohjailua tietoisesti.

Vierailija
19/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennusta on niin eritasoista. Miksi Ap pidät vaimomatskuna ihnistä, jolla tunteet ovat niin latistuneet, ettei hän syty sinusta millään lailla? Ajattelitko hänen innostuvan, kunhan vaan oottelet tarpeeksi kauan?

Siksi kun nään hyviä puolia niin paljon. Kyllä ajattelin että niin voi käydä.

Vierailija
20/43 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en olekkaan pannu ketään muita(kaan).  Pointti oli keksiä joku idea miten hillitä omia odotuksia joka siis onnistuu siten, että jollain keinolla ei ajattele liikaa tilannetta. Omien tunteiden ohjailua tietoisesti.

Kivat Hyväksikäyttäjä-vibat tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi