Kuinka paljon kumppanilta kuuluu sietää ulkonäön (esim ylipainon) haukkumista?
Tiedän olevani lihonnut. En sairaaloisen lihavaksi, mutta sellaiseksi, että ylipainon selvästi huomaa. Kumppanini on myös tehnyt tämän minulle hyvin selväksi. Arki on jatkuvaa valitusta ja piikittelyä, välillä todella ilkeää sellaista. Ymmärrän, ettei kumppani ole kiinnostunut lihavista naisista. Silti tuntuu kauhealta, että kaikki tähän asti koettu ei merkitse mitään ulkonäköön liittyvien seikkojen takia.
Kommentit (24)
Jos yhdessäolo tuntuu pahalta, suosittelen lopettamaan sen.
Eikö tieto siitä että kumppanisi ei ole kiinnostunut ylipainoisista naisista motivoi sinua laihduttamaan? Tai ihan vaan oma hyvinvointi? Ehkä hän on yrittänyt aikaisemmin huomauttaa asiasta hienovaraisemmin ja sen sijaan että olisit ryhdistäytynyt oletkin lihonut lisää?
Ei yhtään. Kumppania tuetaan, myös terveellisiin elämäntapoihin, ei haukuta. Ei ole parisuhdetta ilman kunnioitusta.
Jos ei ole kunnioitusta, ei ole mitään.
Ei kuulu enkä sietäisi. Ei kukaan eikä keneltäkään.
Olet todella pinnallisen miehen kanssa. Oma mieheni lihosi masennuksen takia 15 kg, eikä tullut mieleenkään haukkua häntä siitä. Kun yhdessä tuettiin toinen toisiamme, hänen painonsa putosi.
Ei yhtää. Ton tyyppiset ihmiset haukkuu muita siks, että on itse epävarmoja. Ton tyyppiset haukkuu sua painoit Sit 40 kg tai 70 kg. Kokemusta on. Siirry seuraavaan. 😊
Normaalissa parisuhteessa kumppania ei haukuta.
Ei yhtään
Älä Vttu olemaan ja kuottailemaan takaisin. Tuskin se ukkeli nimittäin itse on täydellinen. Kuottailemaan kllin pituudesta, aktin kestosta, minkälainen on isänä. Murra samalla tavalla sen itsetunto kuten se on tehnyt sinulle. Ja ota ero. Veikkaan että laihdutus normaalipainoinen kun pääset krpämulkusta eroon. Näin on käynyt kaikille tuntemalleni naisille
Ei kuulu normaaliin parisuhteeseen. Ota ero.
Treffeillä nainen huomautti ylipainostani. Emme tavanneet uudelleen.
M47
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään
Älä Vttu olemaan ja kuottailemaan takaisin. Tuskin se ukkeli nimittäin itse on täydellinen. Kuottailemaan kllin pituudesta, aktin kestosta, minkälainen on isänä. Murra samalla tavalla sen itsetunto kuten se on tehnyt sinulle. Ja ota ero. Veikkaan että laihdutus normaalipainoinen kun pääset krpämulkusta eroon. Näin on käynyt kaikille tuntemalleni naisille
Minulle kävi juuri näin. Mies kuittaili. En jaksanut. Ero tuli. Ylipainoa oli tullut noin 40 kg avioliiton aikana. Eron jälkeen meni noin 2 vuotta kun olin laihtunut 50kg. Syy lihomiseen oli miehessä. Kun olin päässyt henkisestä painoladtista, paino tippui kuin itsestään, joten allekirjoita tämän
Huhu. Myötä - ja vastamäessä. Eli et voi luottaa miehesi ja saada häneltä tukea. Ikävää. Kannattaako tuomioista suhdetta jatkaa? Tuo on henkistä väkivaltaa
Ei yhtään. Painon nousuun on aina muitakin syitä kuin se itse liika syöminen tai säästöliekki. Huonoitsetunto, masennuksen alku, stressi, univaikudet ovat niitä yleisimpiä syitä painonnousuun. Kumppanisi on pinnallinen ja vähäälyinen. Laita kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään
Samaa mieltä. Ala vttuilemaan takaisin. Aina kun kuittailee sinulle, niin kuittailee takaisin kahta pahemmin. Katso tajuaako.
Lapsellista? Kyllä, mutta et ole tekemisissä aikuisen kanssa. Jos ei tajua ja lopeta, niin Mieti 2x kertaa jatkatko suhdetta
Ei yhtään.