Miten kertoa vaimolle, että hän on lihonut?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot suoraan, että pyllysi on kasvanut. Ei tuota muuten voi sanoa
mies52v
Sinun ikää kysyttiin kai? Ja sukupuolta? Trollaus on taito, jota sulla AP ei vain ole. Johtuu siitä älynpuutteesta, johon laihdutus ei auta. Mukavaa illan jatkoa toki!
Asioista ei kannata tehdä liian vaikeita. Suora kommunikointi on usein paras ja selvin ratkaisu.
Trollaus näytti onnistuneen..
mies52v
panosta suhteeseen ja koeta saada vaimo ihastumaan uudelleen. Huvittaa nämä miesten avautumiset "ei kiinnosta seksi kun vaimo lihonut", vaimoa on lakannut kiinnostamasta aika päivää sitten, se mieluummin syö kuin panostaa omaan kiinnostavuuteensa. Voit toki huomauttaa painosta, yllättävän moni täällä pitää sitä hyvänä vaihtoehtona, ja vaimo ehkä alkaa laihduttaa. Voi kuitenkin olla, että seksi loppuu siihen, itseäni ei ainakaan kiihota yhtään ajatus, että olen puolisolleni pelkkä keho, rakkaus loppuu ja ukko lähtee perheensä luota kassi kourassa jos ulkonäkö muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sanoa, että rakas sinusta on tullut kehopositiivinen?
Edelleen, kehopositiivisuus ei liity lihavuuteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Piste. Ihmisellä (myös puolisolla), on oikeus tulla hyväksytyksi sen näköisenä kuin on.
Hyväksytyksi tuleminen ei ole mikään ihmisoikeus.
Itse toivon, että mieheni sanoisi suoraan mutta kauniisti, jos alkaisin lihoa hänen mielestään liikaa (eli ehkä n. 5kg normaalipainosta). Ei kai siinä nyt mitään ihmeellistä ole, että hoikka ja normaalipainoinen puoliso on terveempi ja haluttavampi kuin ylipainoinen. Minulla ei ole epärealistisia käsityksiä siitä, että miehelle ei painollani olisi mitään merkitystä.
Asian voi esittää vaikka näin: "rakas, oletko huomannut, että sulle on alkanut kerääntyä kiloja? Haluaisitko, että yhdessä alettaisiin syödä vähän terveellisemmin?". Tietenkin tilannetajua pitää olla, ettei asiaa ota esiin, jos naisella on elämässä sillä hetkellä raskasta syystä tai toisesta.
V***u miten pinnalliseksi parisuhteet on menny. Ihmiset lihoo ja laihtuu, so what. Kyllä tällälailla kypsällä iällä ei tarvii tuommosia miettiä :( hui....
Toivottavasti olet 24/7 onnellinen😄
Kuten aina, miehen pitäis se laihduttaminen tehdä naisen puolesta.
Ja itse et ole lihonnut?