Miten kertoa vaimolle, että hän on lihonut?
Kommentit (50)
Veikkaanpa, ettei tarvitse kertoa. Eiköhän hän ole täysin tietoinen asiasta itsekin.
Onko sun vaimo idiootti ?
Jos ei, kyllä hän itse sen tietää.
Panosta yhteiseen liikuntaan ja ala tekemään enemmän ruokaa perheessä.
Laita kypärä päähän ja munasuojat.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet ihan varma, että hän ei sitä itse tiedä?
Tai siis haluaisin vähän herätellä häntä tämän lihomisen osalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis haluaisin vähän herätellä häntä tämän lihomisen osalta.
Ap
Se on hänen elämänsä, miksi sun pitäisi häntä herätellä?
"Rakas höpönassu, oletkos huomannut, että nykyään sinua on enemmän mitä rakastaa? En ole varma, että onko minussa tarpeeksi rakkautta noin suureen määrään."
Ihmisen kyky uskotella itselleen olevansa ihan yhtä sipakka kuin aikaisemminkin on rajaton. Mikään peilissä nähtävissä oleva tai vaatekoon kasvu ei muutu ajatukseksi siitä mitä on meneillään tai tapahtunut. Been there done that.
Sanot suoraan, että pyllysi on kasvanut. Ei tuota muuten voi sanoa
mies52v
Itse sanon ainakin että olet lihonut ja pyydän laihduttamaan. Eipä tuota asiaa oikein kauniimminkan voi sanoa, niin pakko olla suora.
Toki vaimo on sanonut joskus saman itselleni. Kyllähän tuo toki yleensä tiedossa muutenkin on.
Ei mitenkään. Piste. Ihmisellä (myös puolisolla), on oikeus tulla hyväksytyksi sen näköisenä kuin on.
Osta hänelle vanhaa kokoa oleva vaate ja leiki yllättynyttä kun ei mahdu päälle. Hetken pohdittuasi sano, että nyt kyllä kun tarkemmin katsoo, niin on ehkä vähän pyöreyttä tullut tonne... Lähdetääs yhdessä salille/lenkille/ fillaroimaan... Jos et siis suoraan kehtaa sanoa ja ehdottaa aktiviteetteja.
Voisitko sanoa, että rakas sinusta on tullut kehopositiivinen?
Todennäköisesti haluaa päästä sinusta eroon.
Osta sille lahjaksi henkilövaaka. Jos teillä jo on, laita se esille sängyn viereen.
Osta prepaid liittymä ja lähetä sille nimettömä viestiä että persees on levinny ja pitäiskö vähän laihduttaa!!
Terv. Naapuri.
Me punnitaan kumpikin itseämme säännöllisesti ja toinen kyllä alkaa valittamaan, jos kiloja alkaa tulla, eli ihan suoraa mielestäni kannattaa sanoa.
Peili toki kertoo eniten tai rasvaprosentin mittaus.
Parisuhteessa kannattaa olla avoin ja toinenkin pitää ottaa huomioon, joten mielestäni on ihan oikein vaatia toista laihduttamaan.
Ei kyllä kumpikaan olla mitään kehopositiivisuusihmisiä, eli viihdymme laihoina.
"Rakas, sinulla on ylipainoa melkein yhtä paljon kuin minulla."