Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa vaimolle, että hän on lihonut?

Vierailija
06.09.2020 |

Niin ettei hän loukkaannu.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin tollaseen paripunnitussuhteeseen, sori. Ja oon laiha, mutta en silti haluaisi paripunnita itseäni koskaan!

Vierailija
22/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolisin tollaseen paripunnitussuhteeseen, sori. Ja oon laiha, mutta en silti haluaisi paripunnita itseäni koskaan!

Me urheillaan paljon muutenkin, niin tuo painon seuraaminen on tullut jo sitä kautta miltei päivittäisrutiiniksi.

Ei siis pidetä mitään exceleitä toistemme painoista, mutta ollaan kyllä suoria asian suhteen tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka isosta painon noususta on kyse?

Esitä asiasi niin, että olet hieman huolissasi hänen terveydestään, jos paino jatkaa nousemistaan. Että haluaisit hänen kanssaan elää pitkään ja terveenä yhdessä. Ja voisitte aloittaa jonkin yhteisen kuntokuurin / liikuntaharrastuksen. Asia on helpoin ottaa esille silloin, kun hän itse sen ottaa puheeksi, esim. Tuskailee kun housut kiristää.

Paino kun on vähän arka asia naisille, joten luulen ettei sitä täysin neutraalia tapaa sanoa olekaan. Mutta sanat kannattaa valita kuitenkin oikein.

Vierailija
24/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolison lihominen ja laihtuminen kuuluu kumppanille, tottakai. Saa huolestua toisen terveydestä ja pitääkin sanoa jos ei enää tunne vetoa toista kohtaan. Miksi paino on joillekin tabu?

Vierailija
25/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolison lihominen ja laihtuminen kuuluu kumppanille, tottakai. Saa huolestua toisen terveydestä ja pitääkin sanoa jos ei enää tunne vetoa toista kohtaan. Miksi paino on joillekin tabu?

Tuota en itsekään ymmärrä. Sitten käydään jossain pariterapiassa, kun seksi ei maistu eikä voi suoraan sanoa miksi.

Vaikea olisi olla suhteessa, jossa ei voisi olla avoin toiselle.

Vierailija
26/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me punnitaan kumpikin itseämme säännöllisesti ja toinen kyllä alkaa valittamaan, jos kiloja alkaa tulla, eli ihan suoraa mielestäni kannattaa sanoa.

Peili toki kertoo eniten tai rasvaprosentin mittaus.

Parisuhteessa kannattaa olla avoin ja toinenkin pitää ottaa huomioon, joten mielestäni on ihan oikein vaatia toista laihduttamaan.

Ei kyllä kumpikaan olla mitään kehopositiivisuusihmisiä, eli viihdymme laihoina.

Apua olette ihme punnitsijoita.

Vierailija
27/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on moni kuollut.

Vierailija
28/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjaksi laminoitu BMI-taulukko

Vierailija
29/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me punnitaan kumpikin itseämme säännöllisesti ja toinen kyllä alkaa valittamaan, jos kiloja alkaa tulla, eli ihan suoraa mielestäni kannattaa sanoa.

Peili toki kertoo eniten tai rasvaprosentin mittaus.

Parisuhteessa kannattaa olla avoin ja toinenkin pitää ottaa huomioon, joten mielestäni on ihan oikein vaatia toista laihduttamaan.

Ei kyllä kumpikaan olla mitään kehopositiivisuusihmisiä, eli viihdymme laihoina.

Kovin ankealta kuulostaa.

Vierailija
30/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus tätä loputonta pskaa, aikuinen nainen😑

Vierailija
31/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalille kausikortti.

Vierailija
32/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä alla ollessa vaikeroit ja esität tukehtuvaa. 

Vierailija
33/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mieti ennemmin miten kertoa vaimolle että purkaudut vauva-palstalla

Vierailija
34/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja kuiva iltasaduksi. 1/5

Vierailija
35/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva hoitaa äiteetä.

Vierailija
36/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet lihonut.

Vierailija
37/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, sinusta on tullut pullukka. Simple as that.

Vierailija
38/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ajattelit ilmoittaa hänet tv-ohjelmaan. Voi sitten miettiä mihin.

Vierailija
39/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa, tietää itsekin.

Vierailija
40/50 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on karu totuus, että jos sanot vaimolle, että hän on lihonut, niin on todennäköistä, että hän menettää seksuaalisen kiinnostuksen sinua kohtaan ja lisäksi alkaa himoita vieraita miehiä. Ja jos sen sanot, sitä ei saa koskaan tekemättömäksi.

En keksi mitään muuta toimivaa tapaa kuin se, että seisot pelin edessä ja puristelet omaa vatsaasi ja päivittelet, että olet lihonut ja että sun pitää alkaa laihduttaa. Ja toivoa, että vaimo symppaa ja sanoo, että sama täällä. Silloin voit innostua ja todeta, että otetaan yhteisesti terveemmät elintavat ja alatte yhdessä kuntoilla, että otetaan siitä yhteinen projekti.

Ja jos vaimo kysyy, että Olenko minä mielestäsi lihava, niin sun pitää purra kieltä ja vastata, että Pidän sinusta ihan kaikenlaisena, olet superseksikäs nainen. Ja jatkat puhetta yhteisestä projektista ja ostat teille kausikortit kuntosalille