Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tankkausapua vanhukselle

Vierailija
16.10.2013 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013101517608337_uu.shtml

Haiskahtaa vähän ABC katkeran nillitykseltä.

Jos myyjä olisi lähetnyt tankkaamaan papan autoa, niin sitten varmaan nillitettäisiin siitä kun maksavatasiakkaat jätettiin kassajonoon odottamaan kun jokku torven papan autoa mentiin takkaamaan itsepalveluasemalla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on Suomi ankeeksi mennyt. Ei saa antaa ilmapalloja lapsille eikä vanhuksiakaan enää auteta. Onneksi oli sivullinen paikalla, joka viitsi auttaa.

Vierailija
2/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei halua tarkentaa, mistä Turun ABC-asemasta oli kyse"

Keksitty juttu... Joillakin on aivan käsittämättömiä patoutumia ABC liikenneasemia kohtaan, nehän eivät ole mitään huoltoasemia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen perusteella tuli mieleen, ettei kyseinen vanhus enää ole ylipäätään ajokuntoinen.. Kun siis naamakirjassa oli kirjoitus kovasti vapisevasta ja huonosti liikkuvasta vanhuksesta. Reaktionopeus on varmaan ihan huippuluokkaa, eikun ajamaan! En olisi auttanut minäkään.

Vierailija
4/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla keksitty juttu, palvelutaso on tuon ketjun liikkeissä muutenkin niin heikko, että monet tuttavat välttelevät koko ketjua.

Vierailija
5/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 10:47"]

Ei tarvi olla keksitty juttu, palvelutaso on tuon ketjun liikkeissä muutenkin niin heikko, että monet tuttavat välttelevät koko ketjua.

[/quote]

Terve terve ABC-katkera. Taisit laittaa sen facejutunkin liikkeelle...

Vierailija
6/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! En tiedä kannattaako enää ajaa, jos ei tankkaamaankaan pysty.

Vierailija
7/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perusasiat pitää pystyä hoitamaan, jos kerran ratin takana aikoo olla. Ihan hyvä mittari tuo,että jollei pysty tankkamaan, on aika siirtyä muihin kulkuneuvoihin.

Vierailija
8/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 10:45"]

"Hän ei halua tarkentaa, mistä Turun ABC-asemasta oli kyse"

Keksitty juttu... Joillakin on aivan käsittämättömiä patoutumia ABC liikenneasemia kohtaan, nehän eivät ole mitään huoltoasemia.

[/quote]

Ja näin asia muuttaa merkitystään, kun yksittäinen lause irroitetaan asia yhteydestä.

Vierailija
9/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ei enää vaan jaksa kiinnostaa nämä fb JAKAKAA, ostin mädäntyneen tomaatin, sai huonoa palvelua, meinasin jäädä suojatiellä auton alle, tosin lähimmälle suojatielle matkaa 100m, naapurin teppo-setä kävi ehdottelee lapsillle, kun kysyi tietä lähimmälle huoltoasemalle.

Vierailija
10/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:28"]

Hohhoijaa. Ei enää vaan jaksa kiinnostaa nämä fb JAKAKAA, ostin mädäntyneen tomaatin, sai huonoa palvelua, meinasin jäädä suojatiellä auton alle, tosin lähimmälle suojatielle matkaa 100m, naapurin teppo-setä kävi ehdottelee lapsillle, kun kysyi tietä lähimmälle huoltoasemalle.

[/quote]

Niin ja iltapäivälehdet tekee juttua näistä jaoista.

Vierailija
11/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää ei ole ärsyttävämpää kuin tälläiset muka-hauskat ja "persoonallisesti" kirjoitetut nillitykset. Jos tarvii antaa palautetta, sen voi antaa a) asiallisesti b) suoraan ko. yritykseen. 

Vierailija
12/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 10:47"]

[/quote]

Terve terve ABC-katkera. Taisit laittaa sen facejutunkin liikkeelle...

[/quote]

Sorry, mutta olen nainen ja käyn välillä abc:llakin, kun osuu kohdalle, mutta en odotakaan saavani siellä mitään luksusta ja palvelua. Tiedän myös ettei kyseessä ole huoltoasema, ei siis ole syytä olla katkera. Yllättävän paljon negatiivista kuulee ko. yrityksestä, kun kuuntelee mitä muut puhuvat eikä keskity huuteluun.

Vierailija
13/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne vanhukset olleet ymmällään sen automaatin kanssa? Eli sinänsä olisivat kyllä osanneet tankata. Se mies varmaan tehnyt sitä koko aikuisikänsä. Kuvittelisin, että niillä on ollut auto ennenkin.

Ainakin minä olen joutunut monesti pyytämään opastusta kassojen maksupäätteiden kanssa. Vaikka olen vasta keski-ikäinen hyvällä näöllä varustettu mutta silti vaan en aina osaa heti kaikkea uutta tekniikkaa käyttää.

Minusta oli hyvin ilkeää, että ne työntekijät kieltäytyivät. Ihan oikein, että asia nostettiin esille. Olisin minäkin ihmeissäni jos Prisman kassa sanoisi, että " voi voi, eikö rouva osaa sitä käyttää, sitten jää ostokset tähän".

Vierailija
14/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kirjoittaja on oikeassa, ABC:t eivät ole huoltoasemia, mutta omien sanojensa mukaan PALVELUasemia.

Kyllä vika on nykynuorison asenteessa työtä ja asiakaspalvelua kohtaan kovinkin useassa paikassa, ei yksin ABC:llä. Monesti tulee mietittyä, että toivottavasti en itse epäonnistu niin pahasti lapseni kasvatuksessa kuin useat nykyvanhemmat tuntuu epäonnistuvan.

Vierailija
15/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli ongelma? Joko tankataan palveluasemalta vähän kalliimmalla tai sitten itsepalveluasemalta vähän halvemmalla. Itse en kehtaisi ajaa itsepalveluasemalle ja vaatia siellä palvelua.

Vierailija
16/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 16:05"]

Mikä tässä oli ongelma? Joko tankataan palveluasemalta vähän kalliimmalla tai sitten itsepalveluasemalta vähän halvemmalla. Itse en kehtaisi ajaa itsepalveluasemalle ja vaatia siellä palvelua.

[/quote]Ei ne tainneet vaatia. Kysyivät vaan, että josko joku viitsisi auttaa.

Vierailija
17/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 16:06"]

[/quote]No joka tapauksessa tarkoituksena oli saada palvelutankkaus itsepalvelun hinnalla. Kitsasta ja itsekästä. 

Vierailija
18/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 16:13"]

[/quote]No joka tapauksessa tarkoituksena oli saada palvelutankkaus itsepalvelun hinnalla. Kitsasta ja itsekästä. 

[/quote]Sä et ole tainnut saada seksiä viime aikoina kun olet noin tajuttoman kiree.

Vierailija
19/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 16:13"]

[/quote]Sä et ole tainnut saada seksiä viime aikoina kun olet noin tajuttoman kiree.

[/quote]No joo, itse asiassa en ole aamukahdeksan jälkeen saanut seksiä lainkaan. Siitähän se johtui...

Vierailija
20/20 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa lukea niitä ohjeita mitä pitää milloinkin tehdä, niin ei pitäisi istua ratin takana enää. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä