Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pidätte liian pieniä housuja?

Vierailija
16.10.2013 |

Olen pannut merkille, että monella naisella on nykyään aivan liian pienet housut jalassa. Näyttää niin tyhmälle kun ne kiristää ja puristaa pohkeista ja reisistä ja takamuskin näyttää järkyttävän puristuneelta etupuolesta nyt puhumattakaan. Esim. yksi bloggari juurikin esitteli itseään liian pienissä pöksyissä. Näytti vähän hassulle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Johtunee siitä, että halutaan todistaa itselle että mahdutaan pienempään kokoon. Klassista itshuijausta, johon olen syyllistynyt itsekin joskus.

Vierailija
2/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun niiden kuuluu olla sellaiset. Niitä sanotaan pillifarkuiksi. EI ne ole liian pienet, vaan tarkoituksella tuollaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 11:18"]

Eikun niiden kuuluu olla sellaiset. Niitä sanotaan pillifarkuiksi. EI ne ole liian pienet, vaan tarkoituksella tuollaiset.

[/quote]Kyllä mä tiedän mitä on pillifarkut. Mutta ei niidenkään kuulu mennä kireydestä ryppyyn joka puolella. Niiden kuuluu istua jalan myötäisesti muttei puristua läskeihin.

Vierailija
4/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stretch materiaali sallii tiukkojen vaatteiden käytön, nyt vaan on muotia että farkut on ihonmyötäiset eikä leveät. Ja kyllä se kangas menee ryppyyn väkisinkin, jos ei ole löysää.