Kauppoja/ketjuja jotka haluaisitte Suomeen!
MassimoDutti! On melkein joka paikassa muualla, miksei meillä?!
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 14:21"]
miksiköhän Suomessa ei muuten ole sitä Bershkaa, vaikka Virossakin on ollut jo vuosikausia ja oikeastaan jokaisessa muussakin maassa....
[/quote] joo ihmettelen ! Suomi on varmaan Euroopan ainut maa jossa Bershkaa ei ole...
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 09:54"]
Primark olisi myös ok. toisaalta onko vaatteet keskimäärin laaduttomia?
[/quote]
ei ne sen laaduttomampia ole kuin h&m:lla tai zarassakaan...
[/quote]
Kyllä H&M:n vaatteet on mun mielestä laadukkaampia kuin Primarkin ja Zaran. Ostin Primarkilta legginssit ja ennen ensimmäistä pesua meni sormet kankaasta läpi kun nostin ylös.
Ihmettelen, miten moni haluais Aldin. Huonompi kuin Lidl.
[/quote] halvempi! Ja valikoima isompi.
Banana Republic ja Massimo Dutti.
Toisaalta kuten joku jo ylempänä kirjoittikin, reissussa on kiva käydä noissa liikkeissä ja ostaa jotain jota ei heti kävele kadulla vastaan. Aikaisemmin kävin matkoilla aina Promodissa, mutta kun se vihdoin saatiin Suomeen, oli valikoimat aikamoinen pettymys. Enää ei tule käytyä. Sama itseasiassa kävi aikoinaan Mangolle.
walmart, chick-fil-a, tacobell, sonic <3<3<3
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 21:50"]
Etam[/quote]
Etam oli Kampin kauppakeskuksessa mutta ei ilmeisesti kannattanut koska lopetti.
Banana Rebublicia ja Gapia on myyty Sokoksessa mutta ei taideta myydä enää?
C&A on mun lemppari, löytyy myös isompikokoisille naisille kivoja ja nuorekkaita vaatteita halvalla. Primark on jees, ja Century21 olis myös kiva.
Ruokapaikoista Starbucks, KFC, Tacobell ja TGIF ois kyllä kivat!
Aldia toivon minäkin, ihan vain jotta tulisi vielä lisää kilpailua.
Tesco, Primark, New Look, Evans, Forever 21, C&A...
eli samoja mitä on mainittu :)
Mä tahtoisin nähdä Suomessa ainakin New Lookin ja Desigualin. Sports Direct olisi myös kiva lisä ylihinnoiteltujen urheiluvaateliikkeiden rinnalle. Ja haluaisin myös Superdryn. Esimerkiksi Stockmann on ainakin joskus myynyt Desigualin vaatteita ja olen nähnyt Suomessa myös Superdryn vaatteita, mutta valikoima on melkoisen suppea ja hintava.
Ruokakauppoja ehdottomasti lisää. Tesco Prisman ja Cittarin lisäksi kiitos. Ja Marks&Spencer (varsinkin se ruokaosasto).
m&s olisi tervetullut, löytyhän sekin jo Tallinnasta.
Samoin Victorias secret, New Look, Starbucks (muuallekin kun hki-vantaa), Tesco... yms tavis ketjuja ulkomailta. Ei mitään liian erikoisia että pärjäisivät täällä takapajulassa.
Footlocker, Liz Clairborne, fcuk. Ja Zara omaan kotikaupunkiin!
Hömppäruokaketjuista KFC, Kudu ja Taco Bell. Kirjoitetaan Joulupukille :)
Starbuckshan avaa kohta keskustan Akateemiseen. Itse toivoisin tänne ainakin Mangon lastenvaatekaupan, Marks&Spencerin, Mujin, Sephoran, Topshopin...
Next ja Victoria's Secret