Mitä jouluvalmisteluita olet jo tehnyt?
Kommentit (48)
Olen ostanut yhden lahjan ja yhden koristeen.
Pistin joulukoristeita huutonettiin myyntiin.
Villasukkapaja on toiminnassa ympäri vuoden. En jaksa katsoa mitään televisiosta, jos en samalla neulo jotain. Villasukat osaan jo ulkoa, joten ei tarvitse käsiinsä katsella. Ihan tervetulleita joululahjoja ovat olleet.
Kinkku on uunissa. Aattoaamuna kun ottaa sen pois niin on ainakin kypsää.
Olen käynyt naapurin metsässä katselemassa valmiiksi kuusia.
Paistoin jo kinkun valmiiksi. Kävin myös hakemassa joulukuusen metsästä.
Katoin juuri pöydän, kinkku ja laatikot on uunissa. Aamulla tein eiisipuuron ja paistoin piparit ja joulutortut. Kuusi koristeltu ja lahjat valmiina se juurella. Nyt mukillinen glögiä ja sitten graavikalan, sillien ja mädin kimppuun!
Ammuin eilen peuran kytikseltä. Täytyyhän sitä perinteiseen jouluna leivinuunissa haudutettuun peurahirviporo-pataan alkaa hankkia tarpeita. Hirvimiehen kanssa sitten paisteista vaihtokauppa ja vakitoimittajalta poroa joun tienoolla.
Lahjoja ostettu.
Pari lahjaa oon ostanut, hankittiin (teko)kuusi ja kattelin tänään joulukalentereita.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt naapurin metsässä katselemassa valmiiksi kuusia.
Miksi et kaataisi saman tien? Vielä ei ole lunta, saa helpommin.
Jouluvalot on pihalla ja puolet lahjoista ostettu. Kuusi kaadetaan ensi viikolla valmiiksi.
Mä ajattelin just tänään, milloinhan ensimmäiset joululehdet tulevat myyntiin...
Suunnitellut joululahjoja ja vilkuillut vaihtoehtoa sukujoululle. Esimerkiksi joulu linnamajoituksessa? En jaksaisi taas sitä sukujoulua. Mitähän sitä keksisi....
Yksi valosarja on ripustettu. Illat on jo niin sysipimeitä!
Yksi joululahja on valmiiksi mietittynä.
Kesällä on tehty vasta joulusaunaan.
Laittakaa säästöön rahaa jouluruokaan, taas alkaa ulina joulukuussa, että ei ole rahaa jouluruokaan!