Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme

Vierailija
06.09.2020 |

Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.

Kommentit (825)

Vierailija
781/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001193554.html

"Yliopiston lehtori laittoi alaikäisen uhrinsa harjoittamaan prostituutiota. Mies paritti teinityttöä Kuopiossa, Tampereella, Helsingissä, Oulussa, Savonlinnassa, Imatralla, Lahdessa, Siilinjärvellä ja Joensuussa.

Käräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita olleen jopa 640. Prostituutiosta kertyi tuloja arviolta 52 000 euroa, josta noin 90 prosenttia meni Mauraselle.

Uhri näkee edelleen painajaisia ja huutaa ja kiljuu unissaan. Hänellä ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Hänellä on myös jatkuva lääkitys"

Sinä maksullisia käyttävä mies, oletko aivan varma että ostamasi maksullinen todella tekee työtään vapaaehtoisesti? Oletko aivan varma, ettei hän ole alaikäinen?

Tämmöisen vuoksi pitäisikin laillistaa hommat. Olen pari kertaa vaatinut henkkarit, kun epäilytti ikä. Oli kaikki kunnossa.

Mutta itse nukun yöni hyvin, kun asioin kotimaisten opiskelijoiden kanssa.

Vierailija
782/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yliopiston lehtori laittoi alaikäisen uhrinsa harjoittamaan prostituutiota. Mies paritti teinityttöä Kuopiossa, Tampereella, Helsingissä, Oulussa, Savonlinnassa, Imatralla, Lahdessa, Siilinjärvellä ja Joensuussa.

Käräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita olleen jopa 640. Prostituutiosta kertyi tuloja arviolta 52 000 euroa, josta noin 90 prosenttia meni Mauraselle.

Uhri näkee edelleen painajaisia ja huutaa ja kiljuu unissaan. Hänellä ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Hänellä on myös jatkuva lääkitys"

Sinä maksullisia käyttävä mies, oletko aivan varma että ostamasi maksullinen todella tekee työtään vapaaehtoisesti? Oletko aivan varma, ettei hän ole alaikäinen?

Tämmöisen vuoksi pitäisikin laillistaa hommat. Olen pari kertaa vaatinut henkkarit, kun epäilytti ikä. Oli kaikki kunnossa.

Kuinka yksinkertainen pitää olla, että uskoo noiden olevan opiskelijoita. Toivottavasti saat tuntuvan rangaistuksen ostaessasi paritetulta seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkkareita voidaan myöd uskottavasti väärentää nykyaikana, tämän ei pitäisi olla uutinen. Uskottele vaan itsellesi, että "kaikki on kunnossa"...

Juuri seksiä ostavien miesten takia ihmiskauppaa on paljon seksibisneksessä, etenkin ulkomailla mutta myös Suomessa

Vierailija
784/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisyrittaja-paritti-seksityontekij…

https://www.paivanlehti.fi/kolmekymppinen-nainen-paritti-17-vuotiasta-t…

Kehitysvammaisen kaupittelu pysyi törkeänä ihmiskauppana

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000004465071.html

Alaikäistä tyttöä parittanut lehtori alisti uhriaan julmasti – osti 15-vuotislahjaksi kaulapannan

Vierailija
785/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ihmiskauppa on täysin tuomittavaa, mutta siitä ei päästä eroon, kuten ei huumekaupastakaan. Meilläkin hallitus suojelee veroparatiiseja ja pimeitä tilejä ja tässä se juurisyy. Sekä humeet että seksityö pitäisikin dekriminalisoida. Myös huonoja suhteita on todella paljon, ja itsekin mieluummin sinkku, kuin perinteisessä monogamiassa.

Mutta kuten kaikessa muussakin, on myös eettistä ja kestävää seksityötä, jota itse suosin. Kyllä useat ihan aidosti myös nauttivat duunistaan ainakin minun kanssa. Kaikessa työssä on erilaisia päiviä ja kivoja ja vähemmän kivoja asiakkaita! Tosin nyt avioliitossa, joten en ole koskaan näitä reissuja tehnyt: suhde on avoin, ja joitakin juttuja muiden kanssa on ollut vuosien varrella.

Ja kyllä se seksi vaan on ihan mieletön voimavara miehen elämässä. Lanka osoittaa hyvin, kuinka vähän naiset sitä haluavat ymmärtää. Monenlaista syyllistämistä ja harhaisuutta täällä saa lukea.

On täysin eri asia nauttia seksistä duunina kuin haluta seksiä seksuaalisista syistä. Kertoo paljon, että osalle miehistä seksi on sitä, että nainen tyydyttää miehen tarpeet ja naisen nautinto toissijaista...eh...Eihän se mitään normaalia seksiä ole, että toinen tyydyttää toisen ja toisen nautinto alistetaan toisen seksuaalisuuden takia. Ei maksullista seksiä ja normaalia seksiä voi verrata toisiinsa. Etkä sinä tiedä, ovatko maksulliset nauttineet vai vain näytelleet.

Vierailija
786/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti ota kantaa maksullisissa käyntiin. Miksi nykysuhteessa olevalle kuuluu se mitä jompi kumpi on tehnyt ennenkuin tää suhde alkoi?

Menneisyys kertoo arvoista. Ihmisellä on oikeus valita itselleen sopiva kumppani myös arvoiltaan. Maksullisissa käyvä mies ei todellakaan ole aviomiesmateriaalia, noh, eikä kyllä seksimateriaaliakaan ainakaan naiselle, joka arvostaa omaa seksuaalisuuttaan. En itse halua seurustella miehen kanssa, joka laittaa oman seksuaalisuutensa naisen seksuaalisuuden edelle ja on valmis yhtymään haluttomaan liukkarilla voideltuun naiseen.

Vierailija
787/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä on iljettävää maksullisissa käyvissä miehissä. Maksullisia käyttävät miehet ajattelevat, että heillä on oikeus maata nainen, vaikka tämä johtaisi sihen, että tyttö/nainen traumatisoituisi niin, että käyttää lääkitystä ja kiljuu unissaan. Tähän tietenkin lukuisat miehet tulevat länkyttämään, että eivät he tue ihmiskauppaa, mutta juuri se, että ovat valmiita maksamaan naisen oikean tahdon ohittamisesta kertoo, että he eivät välitä naisista paskan vertaa, koska "miehellä on oikeus seksiin".

Vierailija
788/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä asetelma. Miehille on ok että ovat käyneet maksullisissa. Usein olen kuullut sanottavan että se on elettyä elämää enkä saisi antaa sen vaikuttaa. Kun olen kertonut ettei se minulle vaikutakkaan ja itseasiassa olen itse nuorempana myynyt seksiä rahasta muutamille tietyille vakkareille, niin ohhoh. Minut on jo 4 jätetty tämän vuoksi melkein heti tämän jälkeen. Eli se siitä miesten solidaariudesta. Heille pitäisi kaikki suoda ja toisinpäin se ei olekkaan ok.

Pieni ajatusvirhe tuossa. Selvennän: jos tyttöystäväni kertoisi, että on ostanut seksiä gigololta kunnon panoja ja nuolettanut itseään seksinnälkäänsä, niin se olisi ok. Jos hän olisi sen sijaan kertonut, että tarjonnut pilluaan ja suutaan, jotta miehet voivat käydä tyydyttämässä itsensä niihin seksinälkiinsä, niin siinä olisi vähän enempi sulattelemista. Eli ei ihan voi verrata josko tyydyttää itsensä maksullisen palveluilla, vai antaa niitä tyydytyspalveluita maksusta.

Mutta seksistä maksaminenhan nimenomaan ylläpitää kysyntää noille palveluille? Eli niitä saisi siis ostaa muttei myydä? Mikä logiikka tuossa on? Eli et haluakan, että seksipalveluja saa myydä?

Vierailija
789/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tuo silti poista sitä, että ei se maksullinen nainen sitä hommaa tee seksuaalisesta himosta vaan siinä ohitetaan naisen halu. Eli mies joka ostaa naisen käyttöönsä, yhtyy haluttomaan naiseen ja ohittaa naisen seksuaalisuuden. En ymmärrä, miksi kukaan haluaa harrastaa seksiä henkilön kanssa, joka ei sitä oikeasti halua. En nukkuisi öitäni hyvin, jos yhtyisin henkilön kanssa, joka ei sitä seksuaalisista halua.

Vierailija
790/825 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yhtäkään kommenttia, joissa mitään uutta. Argumentointi on tunneperäistä mutuilua ja kuluneiden fraasien toistelua.

Muutama linkki todella ikäviin ja tuomittaviin tapauksiin, mutta ei niillä ole mitään todistusvoimaa isommassa kuvassa. Ja ei, en kerro edelleenkään seikkailuistani. :)

Vierailija
791/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalla on pitkään hommia tehneitä ammattilaisia, jotka tekevät työtään omasta tahdostaan. Joillain ihan omat nettisivutkin ja toimivat yrittäjinä maksaen veroa työstään. Vähän kun seuraa ja katsoo ilmoituksia, niin osaa ostaa palvelunsa näiltä henkilöiltä. Kukaan normaali mies ei lähde panemaan mitään paritettuja teinityttöjä. Nämä on ihan marginaali-ilmiöitä tällaiset. Täällä vain tämä yksi seksikielteinen jankkaaja haluaa nyt syyllistää kaikki miehet jonkun yksittäisen ikävän paritustapauksen vuoksi.

Vierailija
792/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lanka todellakin on tehnyt selväksi, että on asioita, joista ollaan puhumatta. Myös miesten panseksuaalisuus ja avoimet suhteet tuntuvat herättävän samaa primitivistä raivoa isossa osassa naisista. Ja eletään kuitenkin 2000-lukua liberaalissa lännessä.

Vierailija
793/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole yhtäkään kommenttia, joissa mitään uutta. Argumentointi on tunneperäistä mutuilua ja kuluneiden fraasien toistelua.

Muutama linkki todella ikäviin ja tuomittaviin tapauksiin, mutta ei niillä ole mitään todistusvoimaa isommassa kuvassa. Ja ei, en kerro edelleenkään seikkailuistani. :)

Tuo yksi jankuttaja on kirjoittanut varmaan puolet kommenteista. Huonoa keskustelua, taitaa hänellä ennemminkin olla joku pakkomielle aiheesta. Sama henkilö on tehnyt tästä pari erillistä aloitustakin.

Vierailija
794/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä ole mitään kulunutta. Se, että maksullisissa kävijät laittavat oman seksuaalisuutensa naisen seksuaalisuuden edelle, on toki ihan normi, mutta juuri sen takia mies ei sovellukaan esim parisuhteeseen. Ja onneksi on olemassa miehiä, jotka ihan aktiiivsesti ovat prostituutiota vastaan niin ei tarvitse arvuutella sitä, ovatko jotkut beetamiehet maksaneet seksistä vai eivät.. heh :D

Vierailija
795/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lanka todellakin on tehnyt selväksi, että on asioita, joista ollaan puhumatta. Myös miesten panseksuaalisuus ja avoimet suhteet tuntuvat herättävän samaa primitivistä raivoa isossa osassa naisista. Ja eletään kuitenkin 2000-lukua liberaalissa lännessä.

No kyllä se maksullisissa käyminen selviää ihan puhumattkin. Eikä kyse ole mistään raivosta miesten seksuaalisutta kohtaan kun eivät normaalit miehet halua maata haluttomia naisia ja käyttää prostituoituja.

Vierailija
796/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä asetelma. Miehille on ok että ovat käyneet maksullisissa. Usein olen kuullut sanottavan että se on elettyä elämää enkä saisi antaa sen vaikuttaa. Kun olen kertonut ettei se minulle vaikutakkaan ja itseasiassa olen itse nuorempana myynyt seksiä rahasta muutamille tietyille vakkareille, niin ohhoh. Minut on jo 4 jätetty tämän vuoksi melkein heti tämän jälkeen. Eli se siitä miesten solidaariudesta. Heille pitäisi kaikki suoda ja toisinpäin se ei olekkaan ok.

Niin miksi miehet ette huoli tällaista naista kumppaniksi, mitä pahaa hän on tehnyt?

Minuun tuo seksin myynti ei sinällään tosiaankaan vaikuta. Ennemminkin se, minkälainen on muuten ihmisenä. Jos henkilö on lähtökohtaisesti toisista hyötyvään pyrkivä, itsekäs, materialistinen ja typerä, niin seksikäs historia tai hyvä naamataulu ei pelasta. En missään nimessä ryhdy mihinkään suhteeseen.

Vain koska olen myynyt asetat minut jo kategoriaan jossa olen muista hyötyvä, itsekäs ja marerialistinen? Ja sitten miehet ihmettelevät miksi osa naisista laittaa seksin ostajat johonkin tiettyyn lokeroon. Miehet ajattelevat aivan samalla tavalla naisista. Itse jouduin miettimään aikoinaan todella tarkkaan mistä saisin rahaa jotta selviän. Tein töitäkin ja aika ei riittänyt opiskelun ja muun tekemisen lisäksi siihen niin paljon että olisin pärjännyt. Seksistä saa aika ison summan lyhyessä ajassa. En koe, että miehet olisivat minua käyttäneet hyväksi tai huonosti. Mutta ei se mitään suurta nautinnon tykitystäkään ollut.

Vierailija
797/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä ole mitään kulunutta. Se, että maksullisissa kävijät laittavat oman seksuaalisuutensa naisen seksuaalisuuden edelle, on toki ihan normi, mutta juuri sen takia mies ei sovellukaan esim parisuhteeseen. Ja onneksi on olemassa miehiä, jotka ihan aktiiivsesti ovat prostituutiota vastaan niin ei tarvitse arvuutella sitä, ovatko jotkut beetamiehet maksaneet seksistä vai eivät.. heh :D

Kyllä mä luulen, että aika monet miehet voivat kauhistella aihetta naiselleen, vaikka itse olisi maksanut seksistä. Kiivaimmallakin asian vastustajalla saattaa olla luurankoja kaapissa.

Itse väitän, kokemuksen nojalla, että et voi mitenkään arvata kuka on ostanut seksiä ja kuka ei. Se voi olla se se alfa yritysjohtaja, tai se hiljaisempi mukava perheenisä, tai se lapsenlapsia kaitseva isoisä. Se voi olla se fiksu ja koulutettu mies, tai se yksinkertaisempi tyyppi. Jos he eivät asiaa sulle myönnä, niin et sitä voi millään tietää.

Sä voisit ehkä kirjoittaa päiväkirjaa tuosta ajatuksestasi. Sinne voit toistaa samaa lausetta vaikka kuin monta kertaa, niin ei tarvitse tänne toistaa. Annat vain itsestäsi sekopäisen kuvan.

Vierailija
798/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alalla on pitkään hommia tehneitä ammattilaisia, jotka tekevät työtään omasta tahdostaan. Joillain ihan omat nettisivutkin ja toimivat yrittäjinä maksaen veroa työstään. Vähän kun seuraa ja katsoo ilmoituksia, niin osaa ostaa palvelunsa näiltä henkilöiltä. Kukaan normaali mies ei lähde panemaan mitään paritettuja teinityttöjä. Nämä on ihan marginaali-ilmiöitä tällaiset. Täällä vain tämä yksi seksikielteinen jankkaaja haluaa nyt syyllistää kaikki miehet jonkun yksittäisen ikävän paritustapauksen vuoksi.

Näinpä. Eräs alan ammattilainen nautti käsittelystäni. Orkkujen välissä sanoi, että hänenhän tästä pitäisi maksaa.

Vierailija
799/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näinpä. Eräs alan ammattilainen nautti käsittelystäni. Orkkujen välissä sanoi, että hänenhän tästä pitäisi maksaa.[/quote]

Juuri näin parhaimmillaan. Yksi hyperseksuaalinen tuttavani yhdisti työn ja huvin, minun kanssani hän sekstaili ihan ilmaiseksi. :)

Oli kovin tyytyväinen järjestelyyn, kun sinkkuna olisi muutenkin pitänyt hankkia miehiä. 

Vierailija
800/825 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet eivät ostaisi seksiä, ei olisi noitakaan ikäviä tapauksia. Miesten halu ostaa seksiä on johtanut siihen että naisia ympäri maailmaa (myös miehiä ja lapsia) pakotetaan ja painostetaan myymään sitä.

Miehet ovat kautta historian alistaneet nimenomaan naisia seksuaalisesti eikä tämä tarve ole kadonnut mihinkään. En ihmettele miksi niin suuri osa naisista on vapaaehtoisesti sinkkuina. Internet paljastaa miesten todellisen luonteen (on ok ostaa nainen ja panna halutonta naista jonka täytyy käyttää liukkaria että yhdyntä onnistuu) eli sen, että nainen on miehelle lähinnä reikä johon tyydyttää tarpeensa.

Onneksi yhä useampi nainen on herännyt ja jättää pariutumiset sekä lastenhankinnat, koska hyviä, kunnollisia miehiä on liian vähän