Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
En minäkään ymmärrä prostituoitujen käyttämistä.
Minusta se on kamalaa sekä ostajan että myyjän kannalta. Tietenkin ennen kaikkea myyjän, jos tämä toimii vasten tahtoaan.
Myös seksin ostajan osalta tämä tuntuu kamalalta. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen välinen intiimi ja tunteellinen kohtaaminen, rakkauden osoitus.
Minusta tuntuisi hirveältä ajatus maksaa prostituoidulle, työntyä tähän sisään ja saada siemensyöksy, ilman minkäänlaista tunnesidettä, ja tietoisena siitä että tämä mielessään ajattelee vain sitä, kuinka pääsisi nopeasti minusta eroon.
Olen kuullut kolmannelta osapuolelta, että läheinen miespuolinen sukulaiseni on ostanut seksiä. Ja kyllä suhtautuminen muuttui tähän henkilöön tämän tiedon jälkeen, joten en ihmettele naisia, jotka todella voimakkaasti pettyvät, jos saavat tietää miehensä käyneen joskus maksullisissa.
Onko yhden yön baaripanot sitten mielestäsi tunnelmallisia intiimejä kohtaamisia, rakkauden osoitusta? Pelkästä seksistä niissäkin on kyse.
Voi olla hyvinkin intiimejä ja tunnelmallisia. Pääasia, että molemmat ovat siinä vapaaehtoisesti ja valinneet toisensa siihen. Prostituoitu ei valitsisi ketään asiakastaan vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on maksullisia, osalla vain etumaksu, useimilla jatkuva maksu.
Tulehan tähän päivään, naisilla on nykyään työt ja mahdollisuus elättää itsensä. Jos sinä olet valinnut jonkun |ompakko|oisen niin se on sun oma moka ja vakka on kanstensa valinnut jne.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mullakin miehenä niin paljon valtaa kuin naisilla, että voisin vaatia rahaa muodossa tai toisessa seksiä vastaan.
No onhan sinulla. Ihan samat asiakkaatkin kuin naiset joutuvat kohtaamaan: miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo selitys nyt on aivan naurettava.
Ei halua etsiä seuraa baarista mutta maksaa mielummin jollekin tuntemattomalle seksistä.
En tule koskaan ymmärtämään miesten logiikkaa.
Taidan tietää mitä kuvittelet baarista etsimisen miehelle olevan. Jokainen aloite tuottaa tulosta jne...
:) Nauratti kyllä hieman tuo aiempi kuvitelma täälläkin.
Prostituoidulta saa seksiä joka kerta, baarista saa seksiä minun naamallani ja sosiaalisilla taidoillani ehkä yhden kerran parissa kuukaudessa. Siis jos roikkuu siellä baarissa joka viikonloppu vähintään yhden illan alusta pilkkuun.
-> Ei vain enää vaiva/palkinto hyötysuhde ole mitenkään järkevässä suhteessa tässä perinteisessä tyylissä.
Prostituoitu ei varmasti myöskään ole halukas harrastamaan seksiä sinun kanssasi. Joutuu vastentahtoisesti, ehkä pakotettuna tai rahapulassa.
Ei joudu vastentahtoisesti, vaan haluaa eri syystä kuin parisuhdemarkkinoilla. Etkö näe eroa?
En minäkään tekisi 8-16 työpäivääni ilmaiseksi. Kuitenkin haluan tehdä työpäiväni mielellään, kun saan siitä hyvää palkkaa. Olenko vastentahtoisesti rahapulassa pakotettu tekemään työtäni?
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Minäpä olen ollut naimisissa yli 20 vuotta ja useita vuosia olen pettänyt muijaani pitämällä samaa prostioitua "rakastajattarena". On niin virkistävää kun saa nauttia ja rentoutua tutun, kauniin ja iloisen naisen kanssa samalla kun henkisesti ja ruumiillisesti vastenmieliseksi muuttunut eukko jossain kaukana. Ostan myös halutessani lahjoja prostituoidulleni ja olemme tehneet pari "liikematkaa" yhdessä. En silti todellakaan luule että välillämme olisi rakkautta.
Tietenkin kaikki prostituoidulle annetut lahjat ja kukat ovat vaimolle uhratuista rahoista pois.
Luulen että kun lapsista viimeinenkin lähtee omaan elämään jätän eukkoni kokonaan. Avioehto on tietenkin olemassa. Itse on elämänsä ja avioliittonsa tärvellyt.Tässäpä taas yksi luuseri, joka ei ota vastuuta mistään omista valinnoistaan. Säälin vaimoasi.
Vaimoa sietääkin sääliä koska itse en sitä ainaaan tee. Mutta vastuuta olen juuri ottanut kun en ole jälkikasvun takia hajoittanut perhettä eikä käyttämäni prostitoitu ole mistään halvimmasta päästä. Olen siis saanut tehdä työtä ja ansaita rahaa tämän huvini mahdollistaakseni.
Kylläpä se jälkikasvu olisikin onnellinen noin uhrautuvasta isipapasta jos tietäisi, että huårissa on pitänyt käydä kun äiti on niin kamala... Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.
Itse asiassa on: tytär ja poika. Vaimoni on onnistunut ihan itse tärvelemään suhteensa lapsiinsakin eikä omillaan asuva tytär pidä häneen mitään yhteyttä. Ei juuri minuunkaan mutta en sitä odotakaan. Pojan kanssa suht sama tilanne.
Olen ymmärtänyt ettei isyys ole minua varten vaikka nuorena niin luulinkin. Velvollisuuteni olen täyttänyt ja lapset eläkööt omaa elämäänsä ja kantakoot siitä vastuun. En välitä heidän mielipiteistään omien ratkaisujeni suhteen jos heillä niitä onkaan.
Uteliaisuuttani kysyn miten yksikohtaisesti jaat/jakaisit omaa seksielämääsi lastesi kanssa?En jaakaan. Mutta minä en käytäkään kenenkään ruumista hyväkseni. Se, ettet ole lähtenyt liitostasi vetoamalla siihen, että "et ole hajottanut perhettäsi" tekee sinusta ihmisen joka ei kykene kantamaan vastuutaan asioistaan. Syytät vaimoasi huonosta liitostasi (niin kuin suurin osa seksiä ostavista miehistä) ja silti olet ITSE hakeutunut prostituoidun seuraan. Et välitä edes lapsistasi. Sinulle taitaisi olla yhdentekevää vaikka hekin alkaisivat myydä itseään? Oma m*lkkusi taitaa olla ainoa josta välität. Kylmä ihminen.
Tuskinpa sinulta kiitosta saisin sittenkään jos olisin ottanutkin eron ja jättänyt lapset äidilleen, eller hur? Miksi naisilla on aina vain oikeuksia eikä koskaan vastuita ja on aina uhri? Minä en käytä prostituoidun ruumista vaan hän tekee päätöksen myydä se kerta toisensa jälkeen ja on velvollinen kantamaan siitä oman vastuunsa. Minua ei suuresti kiinnosta vaikka tyttäreni möisikin seksiä, oma valintansa. Kylmyys ei ole mikään rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
Minusta se on kamalaa sekä ostajan että myyjän kannalta. Tietenkin ennen kaikkea myyjän, jos tämä toimii vasten tahtoaan.
Myös seksin ostajan osalta tämä tuntuu kamalalta. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen välinen intiimi ja tunteellinen kohtaaminen, rakkauden osoitus.
Minusta tuntuisi hirveältä ajatus maksaa prostituoidulle, työntyä tähän sisään ja saada siemensyöksy, ilman minkäänlaista tunnesidettä, ja tietoisena siitä että tämä mielessään ajattelee vain sitä, kuinka pääsisi nopeasti minusta eroon.
Olen kuullut kolmannelta osapuolelta, että läheinen miespuolinen sukulaiseni on ostanut seksiä. Ja kyllä suhtautuminen muuttui tähän henkilöön tämän tiedon jälkeen, joten en ihmettele naisia, jotka todella voimakkaasti pettyvät, jos saavat tietää miehensä käyneen joskus maksullisissa.
Onko yhden yön baaripanot sitten mielestäsi tunnelmallisia intiimejä kohtaamisia, rakkauden osoitusta? Pelkästä seksistä niissäkin on kyse.
Voi olla hyvinkin intiimejä ja tunnelmallisia. Pääasia, että molemmat ovat siinä vapaaehtoisesti ja valinneet toisensa siihen. Prostituoitu ei valitsisi ketään asiakastaan vapaaehtoisesti.
Mistäs sinä tiedät, ettei valitsisi ketään? Luuletko, että se prostituoitu antaa rahat takaisin jos asiakkaaksi tuleekin komea mies? Vai oletko sinä näitä urpoja, jotka luulevat että kaikki asiakkaat ovat susirumia haisevia ällötyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten seksua*alisuus todellakin on erilaista. Vai miksi ne on 99 % miehiä, jotka huo**ssa käy? Naiselle seksi on kahden ihmisen välinen intiimi sopimus, joka perustuu haluun, luottamukseen ja molempien yhteiseen nautintoon.
Miehelle nainen on pelkkä keho, jota pitää saada käyttää hyväkseen, välittämättä siitä, haluaako nainen juuri sinun kanssasi seksiä vai ei. Jos nainen ottaa maksun korvauksena akt*sta, hän ei halua sitä muuten.
Jos haluaa muutenkin, se akt* itsessään on "korvaus".Miehethän niitä ****kaajia ja pe***iilejäkin on, joten ei yllätä, että hu*riin menemiselle on ns. Kunnon miehelläkin matalampi kynnys...
Naiset eivät alennu ostamaan läheisyyttä ja nautintoa vaikka eivät sitä muuten saisikaan. (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta toki)
"miksi ne on 99 % miehiä, jotka huo**ssa käy?"
Käännetäänpä kysymys näin päin, joskobse auttaisi sinua ymmärtämään: miksi nainen voi myydä seksiä miehille, mutta mies ei naisille? Jos se seksistä maksava mies voisi saada seksistä maksamisen sijaan saada sekä seksiä että rahaa, niin eiköhän aika moni mies tekisi niin. Naiset ovat tässä niitä etuoikeutettuja, eivät miehet.
On niitä miesprostituoitujakin olemassa. Kuka vaan mies voi ryhtyä siihen ja saada sekä rahaa, että seksiä.
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Minäpä olen ollut naimisissa yli 20 vuotta ja useita vuosia olen pettänyt muijaani pitämällä samaa prostioitua "rakastajattarena". On niin virkistävää kun saa nauttia ja rentoutua tutun, kauniin ja iloisen naisen kanssa samalla kun henkisesti ja ruumiillisesti vastenmieliseksi muuttunut eukko jossain kaukana. Ostan myös halutessani lahjoja prostituoidulleni ja olemme tehneet pari "liikematkaa" yhdessä. En silti todellakaan luule että välillämme olisi rakkautta.
Tietenkin kaikki prostituoidulle annetut lahjat ja kukat ovat vaimolle uhratuista rahoista pois.
Luulen että kun lapsista viimeinenkin lähtee omaan elämään jätän eukkoni kokonaan. Avioehto on tietenkin olemassa. Itse on elämänsä ja avioliittonsa tärvellyt.Tässäpä taas yksi luuseri, joka ei ota vastuuta mistään omista valinnoistaan. Säälin vaimoasi.
Vaimoa sietääkin sääliä koska itse en sitä ainaaan tee. Mutta vastuuta olen juuri ottanut kun en ole jälkikasvun takia hajoittanut perhettä eikä käyttämäni prostitoitu ole mistään halvimmasta päästä. Olen siis saanut tehdä työtä ja ansaita rahaa tämän huvini mahdollistaakseni.
Kylläpä se jälkikasvu olisikin onnellinen noin uhrautuvasta isipapasta jos tietäisi, että huårissa on pitänyt käydä kun äiti on niin kamala... Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.
Itse asiassa on: tytär ja poika. Vaimoni on onnistunut ihan itse tärvelemään suhteensa lapsiinsakin eikä omillaan asuva tytär pidä häneen mitään yhteyttä. Ei juuri minuunkaan mutta en sitä odotakaan. Pojan kanssa suht sama tilanne.
Olen ymmärtänyt ettei isyys ole minua varten vaikka nuorena niin luulinkin. Velvollisuuteni olen täyttänyt ja lapset eläkööt omaa elämäänsä ja kantakoot siitä vastuun. En välitä heidän mielipiteistään omien ratkaisujeni suhteen jos heillä niitä onkaan.
Uteliaisuuttani kysyn miten yksikohtaisesti jaat/jakaisit omaa seksielämääsi lastesi kanssa?En jaakaan. Mutta minä en käytäkään kenenkään ruumista hyväkseni. Se, ettet ole lähtenyt liitostasi vetoamalla siihen, että "et ole hajottanut perhettäsi" tekee sinusta ihmisen joka ei kykene kantamaan vastuutaan asioistaan. Syytät vaimoasi huonosta liitostasi (niin kuin suurin osa seksiä ostavista miehistä) ja silti olet ITSE hakeutunut prostituoidun seuraan. Et välitä edes lapsistasi. Sinulle taitaisi olla yhdentekevää vaikka hekin alkaisivat myydä itseään? Oma m*lkkusi taitaa olla ainoa josta välität. Kylmä ihminen.
Tuskinpa sinulta kiitosta saisin sittenkään jos olisin ottanutkin eron ja jättänyt lapset äidilleen, eller hur? Miksi naisilla on aina vain oikeuksia eikä koskaan vastuita ja on aina uhri? Minä en käytä prostituoidun ruumista vaan hän tekee päätöksen myydä se kerta toisensa jälkeen ja on velvollinen kantamaan siitä oman vastuunsa. Minua ei suuresti kiinnosta vaikka tyttäreni möisikin seksiä, oma valintansa. Kylmyys ei ole mikään rikos.
Tuskinpa sinä minun kiitoksistani sen kummemmaksi muutut. Mutta vaimollesi olisit voinut huårissa juoksemisistasi kertoa rehellisesti. Ai niin, eihän sinulla sitä selkärankaa ollutkaan. Vastenmieliseltä ihmiseltä kuulostat.
Miksi muuttuisin kun olen täysin tyytyväinen itseeni? Vaimo kyllä syytti aikanaan ahkerasti pettämisestä mitä en myöntänyt enkä kieltänyt. Kehotin kyllä häntä ottamaan eron jos niin näkee parhaaksi mutta ei ottanut, syynä lapset ja taloudellinen toimeentulo, eihän hän kuulemma saisi kunnon työtä ilman historiaa jne.
Voit rauhassa pitää minua vastenmielisenä, kylmänä se on minulle yksi ja sama. Hyvää päivänjatkoa.
Se kilteinkin opiskelijatyttö voi olla maksullinen.
Kummasti jalat aukeaa jos tiedossa pikku etelän loma jouluna.
Ja olen sponssannut aika montaa tyttöä aikoinaan kun halusin matkaseuraa.
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Uteliaisuuttani kysyn miten yksikohtaisesti jaat/jakaisit omaa seksielämääsi lastesi kanssa?
Miksi et eroa jo nyt? Turhaan odottelet jotain kun voisit jo jatkaa elämääsi.
On niitä miesprostituoitujakin olemassa. Kuka vaan mies voi ryhtyä siihen ja saada sekä rahaa, että seksiä.
Niinkuin kuka tahansa ikääntynyt ja työtön kalja-jore senkun alkaa vetelehtiä kadunkulmissa paita kainaloihin vedettynä ja lauma naisia ryntää paikalle setelit kahisten? 😄
Onhan täälläkin aina näitä linkitettyjä juttuja seksiä myyvistä miehistä ja aloitus joku ivallinen "maksaisitteko te tälle seksistä?"
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Miksi olisit jättänyt lapset äidilleen? Olishan sitä yhteishuoltajuuskin vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, ettei valitsisi ketään? Luuletko, että se prostituoitu antaa rahat takaisin jos asiakkaaksi tuleekin komea mies? Vai oletko sinä näitä urpoja, jotka luulevat että kaikki asiakkaat ovat susirumia haisevia ällötyksiä?
Komeat saa seksiä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Se kilteinkin opiskelijatyttö voi olla maksullinen.
Kummasti jalat aukeaa jos tiedossa pikku etelän loma jouluna.
Ja olen sponssannut aika montaa tyttöä aikoinaan kun halusin matkaseuraa.
Vai niin, en usko. Tunnen aika monta prostituoitua ja yksikään ei lähde asiakkaan kanssa lomalle se on kyllä varma. Siinä tunnissa on ihan tarpeeksi ja onneksi monet ovat vähemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin kuka tahansa ikääntynyt ja työtön kalja-jore senkun alkaa vetelehtiä kadunkulmissa paita kainaloihin vedettynä ja lauma naisia ryntää paikalle setelit kahisten? 😄
Onhan täälläkin aina näitä linkitettyjä juttuja seksiä myyvistä miehistä ja aloitus joku ivallinen "maksaisitteko te tälle seksistä?"
Jos se kalja-jore on hiton hyvä sängyssä, eikä vain tyhjennä kassejaan, niin kyllä hänelle voisi olla omat markkinat. On paljon yksinäisiä kalja-pirjoja myös, jotka kaipaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
Komeat saa seksiä ilmaiseksi.
Hah hah! Joku Niko Ranta-aho ehkä saa kun on julkisuutta ja rahaa (kai) mutta joku komea arkiduunari?
Olen käynyt ennen nykyiseen avopuolisoon rakastumista paljonkin maksullisissa palveluissa. Olisin saanut kyllä muualtakin mutta siinä tilanteessa se tuntui itselle parhaalta vaihtoehdolta. Olen hyväpalkkaisessa työssä, urheilen,laskettelen, retkeilen, metsästän, kalastelen joskus jne eli varmaan ihan tavallinen tallaaja. Tämän kerron taustatietona siitä että liikun ja käyn paikoissa jossa olisi ollut tarjolla vastakkaisen puolen seuraa.
Olen ollut parisuhteessa n.7v . Jos olen reissussa tai työ keikalla ei tule mieleenikään pettää puolisoani. Asia muuttuu kun on erimielisyyksiä ja riitaa. Joskus oli useampikin viikon tai kahden matalapaine kotona. Silloin väittäisin että niillä jotka ovat käyttäneet maksullisia on kynnys matalampi palata sille tielle. Tottakai se on moraali-, luottamus-ja päivän selvä asia ettei niin tehdä. Mutta kun viisari vetää miehillä niinkuin vetää, kynnys matalampi. En yritäkkään väittää kaikkien tekevän niin, minäkään en tehnyt. Mielessä kävi todella usein mutta en halunnut vaikka halusinkin. Se on helppoa, yksi viesti tai soitto ja illua tulee.
Muutaman kaverin kanssa joskus muisteltu menneitä ja tuntuupa olevan siellä päin samaa ajatusta.
Puolisoni tietää taustat ja minä hänen taustat. Ollaan keskusteltu asioista jo ennen yhteen muuttoa. Aluksi oli todella hämmentynyt ja pettynyt. Piti kuvottavana koko hommaa.
Osa näistä seksin ostajien jutuista vaikuttaa keksityiltä kuten tuo, että heidän kanssaan muka etelän lomalle lähdettäisiin. Heiltä saaduilta rahoilla kyllä, mutta ilman heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_39 kirjoitti:
Jos aikoo pysyä hengissä ja turvassa niin kyllähän ne asiakkaat pitää osata valita, mutta ei naaman mukaan. Se on ihan sama minkä näköinen, kunhan ei ole hankala ja ei haise ja hommat hoituu nopeasti. Takertujat ja rakastujat ovat myös rasittavia.
Ei ole juurikaan eroa, saako rahalla vai ilmaiseksi. Rahalla saa, ehkä, useammin parempaa. Huonoimmat ovat olleet ilmaisia ja parhaat maksettuja.
Suomessa on hyviä prostituoituja, jopa suomalaisia.
Suosittelen vahvasti käyttämään heidän palveluja!