Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme

Vierailija
06.09.2020 |

Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.

Kommentit (825)

Vierailija
581/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät alennu ostamaan läheisyyttä ja nautintoa vaikka eivät sitä muuten saisikaan. (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta toki)

Kerro se niille vanhoille suomalaisnaisille jotka käyvät Gambiassa lahjomassa nuoria afrikkalaispoikia. Gigoloja ei olisi olemassa jos rahakkaat vanhat naiset eivät hankkisi nuorta mieshaaremia ympärilleen.

Vierailija
582/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä tippaakaan kiinnosta tässä keskustelussa tämä "mies, joka ei saa muuten seksiä kuin ostamalla, vs. ihmiskauppa- ja moraalinäkökulmaa ajava" -vääntö.

Ikisinkku ostakoot seksiä eettiseltä palveluntarjoajalta, who cares!

Minua kiinnostaa vain, että parisuhteeseen en halua maksullisissa käynyttä miestä.

Se on täysin ok. Naisilla on miljoonia tyhmiä vaatimuksia miesten suhteen muutenkin. Tuo on vain yksi lisää.

Hienoa. Voisitteko siis ystävällisesti:

- jatkaa valitsemallanne maksulinjalla

- tai valita kumppaninne samalta vapaamielisyysleveliltä

Jättäkää rauhaan meidät, joille se on ongelma. Niin ei tarvitse elää valheen kanssa. Samaa toivon myös miehille: jos joku naisen historiassa on teille ongelma, etsikää toinen!

Jätän rauhaan kyllä. Muista mainita asiasta heti alkuun.

I will, voit olla varma. Lisään sen deittiprofiiliini, jos tämä ensimmäinen pari&seksisuhteeni joskus loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinen unelma:

Toinen feministinen unelma on laillinen bordelli, jossa miehet jonottavat kahdenkympin tasarahatarjousta. Onneksi on Bepanthen ja voimaantuminen.

"A flat-rate brothel chain called “Pussy Club” made headlines when, on its opening day on June 5, 2009, 1,700 men lined up to get in. The long lineups outside women’s rooms lasted until closing time when many of the women collapsed from exhaustion, pain, injuries, and infections, including painful rashes and fungal infections that spread from their genitals down their legs. It was shut down a year later for human trafficking."

Karmeaa antifeminististä propagandaa: Flat-rate brothels are very common in Germany, as well as “tabuslos,” meaning “no taboos.” In practice, this translates to “everything without any protection.” As a result, STDs are on the rise in Germany (HIV rates have gone up after several years of stagnation), and it’s common for married men to infect their wives.

https://www.feministcurrent.com/2016/05/09/legalization-has-turned-germ…

Sinne vain äidit, tyttäret, isoäidit, vaimot ja tyttöystävät ongelmattomasti tienaamaan ja voimaantumaan!

Milloin ja miksi prostituution normalisoinnista tuli feminismin kärkihanke? Milloin kymmenien miesten ruvelle jyystämät limakalvot muuttuivat voimaantumisen symboliksi?

Vierailija
584/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

En minäkään ymmärrä prostituoitujen käyttämistä. 

Minusta se on kamalaa sekä ostajan että myyjän kannalta. Tietenkin ennen kaikkea myyjän, jos tämä toimii vasten tahtoaan.

Myös seksin ostajan osalta tämä tuntuu kamalalta. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen välinen intiimi ja tunteellinen kohtaaminen, rakkauden osoitus.

Minusta tuntuisi hirveältä ajatus maksaa prostituoidulle, työntyä tähän sisään ja saada siemensyöksy, ilman minkäänlaista tunnesidettä, ja tietoisena siitä että tämä mielessään ajattelee vain sitä, kuinka pääsisi nopeasti minusta eroon.

Olen kuullut kolmannelta osapuolelta, että läheinen miespuolinen sukulaiseni on ostanut seksiä. Ja kyllä suhtautuminen muuttui tähän henkilöön tämän tiedon jälkeen, joten en ihmettele naisia, jotka todella voimakkaasti pettyvät, jos saavat tietää miehensä käyneen joskus maksullisissa.

Onko yhden yön baaripanot sitten mielestäsi tunnelmallisia intiimejä kohtaamisia, rakkauden osoitusta? Pelkästä seksistä niissäkin on kyse.

No en minä niitäkään ymmärrä. Nuorena lähdin muutaman kerran baarista naisen mukaan. Ei niistä kerroista jäänyt kyllä mitään positiivista muistoa, ei tuntunut hyvältä, jälkeenpäin oli lähinnä hämmentynyt ja ikävä olo. Parisuhteessa sen sijaan seksi on kaikkea muuta kuin hämmentävää ja ikävää.

On siinä siltikin iso ero, lähteekö vapaaehtoisesti edes potentiaalisesti kiinnostavan ihmisen mukaan baarista, vai maksaako prostituoidulle, joka ei lähtisi sänkyyn kanssasi muuten kuin rahasta.

Joo. Kun kirjoitit tuossa, että tunteellinen ja intiimi rakkauden osoitus. Tarkoitat parisuhde seksiä. Niin onko sinulla puolisosi kanssa seksi joka kerta valtavan romanttista ja tunteiden täyttämää? Meinaan vaan, että monet naiset ja miehet siinä avioliitossaan tykkäävät välillä ihan vaan naida. Rakastelua välillä toki, mutta sen oman puolison kanssa voi ihan vain ns irstailla. Ei siitä tarvitse joka ikinen sänkykerta tehdä tunteiden täyttämää ihmeellisyyttä.

Kyllä, miltei aina näin on.

Joskus nuorempana olimme sillä tavalla himokkaita, että halusimme toisiamme niin kovasti, että "hoidettiin hommat" todella pikaisesti. Muutaman kerran on viime vuosina tehty samoin, eli esim. saunassa saatetaan harrastaa seksiä pikaisesti. 

Omalta osaltani huomaan, että vaikka pikaseksissä saisinkin siemensyöksyn (en usein saa sitäkään), en välttämättä saa kunnon orgasmia, joka oikeasti tuntuu hyvältä. Enkä kyllä saa läheisyyden, hellyyden ja rakastelun kaipuuta tyydytetyksi. Jos kunnon rakasteluun ei ole mahdollisuutta, jätän usein mieluiten väliin.

Vierailija
585/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä tippaakaan kiinnosta tässä keskustelussa tämä "mies, joka ei saa muuten seksiä kuin ostamalla, vs. ihmiskauppa- ja moraalinäkökulmaa ajava" -vääntö.

Ikisinkku ostakoot seksiä eettiseltä palveluntarjoajalta, who cares!

Minua kiinnostaa vain, että parisuhteeseen en halua maksullisissa käynyttä miestä.

Se on täysin ok. Naisilla on miljoonia tyhmiä vaatimuksia miesten suhteen muutenkin. Tuo on vain yksi lisää.

Hienoa. Voisitteko siis ystävällisesti:

- jatkaa valitsemallanne maksulinjalla

- tai valita kumppaninne samalta vapaamielisyysleveliltä

Jättäkää rauhaan meidät, joille se on ongelma. Niin ei tarvitse elää valheen kanssa. Samaa toivon myös miehille: jos joku naisen historiassa on teille ongelma, etsikää toinen!

Jätän rauhaan kyllä. Muista mainita asiasta heti alkuun.

I will, voit olla varma. Lisään sen deittiprofiiliini, jos tämä ensimmäinen pari&seksisuhteeni joskus loppuu.

Jes! Tee noin, girl! Ole kerrankin nainen, joka oikeasti toimii eikä ole vain pelkkää tyhjää puhetta.

Vierailija
586/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M55 kirjoitti:

Minäpä olen ollut naimisissa yli 20 vuotta ja useita vuosia olen pettänyt muijaani pitämällä samaa prostioitua "rakastajattarena". On niin virkistävää kun saa nauttia ja rentoutua tutun, kauniin ja iloisen naisen kanssa samalla kun henkisesti ja ruumiillisesti vastenmieliseksi muuttunut eukko jossain kaukana. Ostan myös halutessani lahjoja prostituoidulleni ja olemme tehneet pari "liikematkaa" yhdessä. En silti todellakaan luule että välillämme olisi rakkautta.

Tietenkin kaikki prostituoidulle annetut lahjat ja kukat ovat vaimolle uhratuista rahoista pois.

Luulen että kun lapsista viimeinenkin lähtee omaan elämään jätän eukkoni kokonaan. Avioehto on tietenkin olemassa. Itse on elämänsä ja avioliittonsa tärvellyt.

Tässäpä taas yksi luuseri, joka ei ota vastuuta mistään omista valinnoistaan. Säälin vaimoasi.

Vaimoa sietääkin sääliä koska itse en sitä ainaaan tee. Mutta vastuuta olen juuri ottanut kun en ole jälkikasvun takia hajoittanut perhettä eikä käyttämäni prostitoitu ole mistään halvimmasta päästä. Olen siis saanut tehdä työtä ja ansaita rahaa tämän huvini mahdollistaakseni.

Vierailija
587/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni olisi käyttänyt tällaisen vapaasta tahdostaan ja laillisesti seksipalveluja myyvän maksullisen palveluja, asia häiritsisi minua ehkä jopa vähemmän mitä nämä kännissä baarista mukaan ja kunto sellainen ettei kondomin käytöstä ole edes varmaa muistikuvaa.

Ikävä kyllä puolisoni kuuluu jälkimmäiseen ryhmään, sukupuolitaudeista on onneksi vapaa mutta toisinaan minua vaivaa tällainen välinpitämätön käytös, ainakin olisi ollut vastuullinen, mikäli olisi sinkkuaikoina käyttänyt huolella valitun maksullisen palveluja tarpeidensa tyydyttämiseen...

Hyi helvetti, tuo, että joku käyttää toista ihmistä tarpeiden tyydyttämiseen on oksettavaa. Kukaan ei tee huo°ran hommia vapaasta ilosta. Vain pakosta, koska tarvitsevat rahaa.

Hyväksyn baaripanot, koska siinä on kaksi vapaaehtoista, eikä kumpikaan käytä toista hyväkseen.

En ikinä hyväksyisi jos miehelläni olisi historiassaan prostituoidun luona käymistä.

No ei kai sitä nyt tekisi jos ei tarvitsisi rahaa, mutta mihin se tarvitseminen määritellään? Opiskeluaikoinani nämä jotka keikkaa heittivät, ostivat niillä rahoilla merkkivaatteita, laukkuja, hiustenpidennyksiä ja matkoja. He itse valitsivat asiakkaansa ja kertoivat etukäteen mitä suostuvat heidän kanssaan tekemään.

Kuinka moni tekee vaikkapa hierojan hommia ihan vaan siitä ilosta, vai tekevätkö he sitä rahan vuoksi?

Vierailija
588/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja miksi prostituution normalisoinnista tuli feminismin kärkihanke?

Sen pitäisi olla kärkihanke. Samoin kuin abortit tai alkoholi, ihmiset käyttää prostitoituja oli se laillista tai ei, on aina käyttänyt koko ihmiskunnan historiassa ja tulee aina käyttämään tulevaisuudessakin. Siksi siitä pitää tehdä laillista että sen ongelmia voi lieventää. Suomen virallinen Lutku siihen Alkon viereen ja prostitoidut voivat harjoittaa ammattiaan reilusti turvallisemmin ja maksaa veroja tuotoista.

Vierailija
589/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nainen jakanut paljaalla kännisille baaripanoille, niin se on tietenkin tosi jees.

Vierailija
590/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55 kirjoitti:

Minäpä olen ollut naimisissa yli 20 vuotta ja useita vuosia olen pettänyt muijaani pitämällä samaa prostioitua "rakastajattarena". On niin virkistävää kun saa nauttia ja rentoutua tutun, kauniin ja iloisen naisen kanssa samalla kun henkisesti ja ruumiillisesti vastenmieliseksi muuttunut eukko jossain kaukana. Ostan myös halutessani lahjoja prostituoidulleni ja olemme tehneet pari "liikematkaa" yhdessä. En silti todellakaan luule että välillämme olisi rakkautta.

Tietenkin kaikki prostituoidulle annetut lahjat ja kukat ovat vaimolle uhratuista rahoista pois.

Luulen että kun lapsista viimeinenkin lähtee omaan elämään jätän eukkoni kokonaan. Avioehto on tietenkin olemassa. Itse on elämänsä ja avioliittonsa tärvellyt.

Tässäpä taas yksi luuseri, joka ei ota vastuuta mistään omista valinnoistaan. Säälin vaimoasi.

Vaimoa sietääkin sääliä koska itse en sitä ainaaan tee. Mutta vastuuta olen juuri ottanut kun en ole jälkikasvun takia hajoittanut perhettä eikä käyttämäni prostitoitu ole mistään halvimmasta päästä. Olen siis saanut tehdä työtä ja ansaita rahaa tämän huvini mahdollistaakseni.

Kylläpä se jälkikasvu olisikin onnellinen noin uhrautuvasta isipapasta jos tietäisi, että huårissa on pitänyt käydä kun äiti on niin kamala... Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.

Vierailija
591/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

Minusta se on kamalaa sekä ostajan että myyjän kannalta. Tietenkin ennen kaikkea myyjän, jos tämä toimii vasten tahtoaan.

Myös seksin ostajan osalta tämä tuntuu kamalalta. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen välinen intiimi ja tunteellinen kohtaaminen, rakkauden osoitus.

Minusta tuntuisi hirveältä ajatus maksaa prostituoidulle, työntyä tähän sisään ja saada siemensyöksy, ilman minkäänlaista tunnesidettä, ja tietoisena siitä että tämä mielessään ajattelee vain sitä, kuinka pääsisi nopeasti minusta eroon.

Olen kuullut kolmannelta osapuolelta, että läheinen miespuolinen sukulaiseni on ostanut seksiä. Ja kyllä suhtautuminen muuttui tähän henkilöön tämän tiedon jälkeen, joten en ihmettele naisia, jotka todella voimakkaasti pettyvät, jos saavat tietää miehensä käyneen joskus maksullisissa.

Onko yhden yön baaripanot sitten mielestäsi tunnelmallisia intiimejä kohtaamisia, rakkauden osoitusta? Pelkästä seksistä niissäkin on kyse.

No en minä niitäkään ymmärrä. Nuorena lähdin muutaman kerran baarista naisen mukaan. Ei niistä kerroista jäänyt kyllä mitään positiivista muistoa, ei tuntunut hyvältä, jälkeenpäin oli lähinnä hämmentynyt ja ikävä olo. Parisuhteessa sen sijaan seksi on kaikkea muuta kuin hämmentävää ja ikävää.

On siinä siltikin iso ero, lähteekö vapaaehtoisesti edes potentiaalisesti kiinnostavan ihmisen mukaan baarista, vai maksaako prostituoidulle, joka ei lähtisi sänkyyn kanssasi muuten kuin rahasta.

Joo. Kun kirjoitit tuossa, että tunteellinen ja intiimi rakkauden osoitus. Tarkoitat parisuhde seksiä. Niin onko sinulla puolisosi kanssa seksi joka kerta valtavan romanttista ja tunteiden täyttämää? Meinaan vaan, että monet naiset ja miehet siinä avioliitossaan tykkäävät välillä ihan vaan naida. Rakastelua välillä toki, mutta sen oman puolison kanssa voi ihan vain ns irstailla. Ei siitä tarvitse joka ikinen sänkykerta tehdä tunteiden täyttämää ihmeellisyyttä.

Kyllä, miltei aina näin on.

Joskus nuorempana olimme sillä tavalla himokkaita, että halusimme toisiamme niin kovasti, että "hoidettiin hommat" todella pikaisesti. Muutaman kerran on viime vuosina tehty samoin, eli esim. saunassa saatetaan harrastaa seksiä pikaisesti. 

Omalta osaltani huomaan, että vaikka pikaseksissä saisinkin siemensyöksyn (en usein saa sitäkään), en välttämättä saa kunnon orgasmia, joka oikeasti tuntuu hyvältä. Enkä kyllä saa läheisyyden, hellyyden ja rakastelun kaipuuta tyydytetyksi. Jos kunnon rakasteluun ei ole mahdollisuutta, jätän usein mieluiten väliin.

Olet 39 vuotiaana vielä suht nuori. Et saa siemensyöksyä tai kunnon orgasmia pikaseksissä? Itselleni pelkkä kiihkeä pano oman kumppanin kanssa ei tarkoita pikaseksiä, vaan voi kestää vaikka kuinka kauan. Ei siinä tarvitse hokea koko ajan minun eikä naisen kuinka rakastan. Mutta ihmiset ovat erilaisia. Kai hyväksyt ja ymmärrät, että se seksi, mitä sinä vaimosi kanssa harrastat, ei ole ainoa oikea tapa, joka pätee kaikkiin pariskuntiin.

Vierailija
592/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni olisi käyttänyt tällaisen vapaasta tahdostaan ja laillisesti seksipalveluja myyvän maksullisen palveluja, asia häiritsisi minua ehkä jopa vähemmän mitä nämä kännissä baarista mukaan ja kunto sellainen ettei kondomin käytöstä ole edes varmaa muistikuvaa.

Ikävä kyllä puolisoni kuuluu jälkimmäiseen ryhmään, sukupuolitaudeista on onneksi vapaa mutta toisinaan minua vaivaa tällainen välinpitämätön käytös, ainakin olisi ollut vastuullinen, mikäli olisi sinkkuaikoina käyttänyt huolella valitun maksullisen palveluja tarpeidensa tyydyttämiseen...

Hyi helvetti, tuo, että joku käyttää toista ihmistä tarpeiden tyydyttämiseen on oksettavaa. Kukaan ei tee huo°ran hommia vapaasta ilosta. Vain pakosta, koska tarvitsevat rahaa.

Hyväksyn baaripanot, koska siinä on kaksi vapaaehtoista, eikä kumpikaan käytä toista hyväkseen.

En ikinä hyväksyisi jos miehelläni olisi historiassaan prostituoidun luona käymistä.

No ei kai sitä nyt tekisi jos ei tarvitsisi rahaa, mutta mihin se tarvitseminen määritellään? Opiskeluaikoinani nämä jotka keikkaa heittivät, ostivat niillä rahoilla merkkivaatteita, laukkuja, hiustenpidennyksiä ja matkoja. He itse valitsivat asiakkaansa ja kertoivat etukäteen mitä suostuvat heidän kanssaan tekemään.

Kuinka moni tekee vaikkapa hierojan hommia ihan vaan siitä ilosta, vai tekevätkö he sitä rahan vuoksi?

Hierojan homma on erilaista, kun se asiakas ei koske siihen hierojaan ja sen tapaisia tein itse pääasiassa seksin merkeissä. Pahat jäljet jäi silti ja hommia tehdään itsetuhoisuudesta ja rahasta ja pitää olla sydämetön, jotta pystyy ostamaan seksiä. Kaikki asiakkaat ei kuitenkaan ole täysin pahoja, vaan epämiellyttäviä ja säälittäviä enemmän. totta kai yritetään välttää niitä pahoja ja jakaa sanaa eteenpäin. Seksiaddikteja on myös osa. 

Vierailija
593/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua ei oikeasti haittaisi, jos vaimosi ammatti olisi seksin myyminen? Enpä ihan usko.

Missasit pointin. Hänen ammattinsa ei enää ole seksin myyminen jos tyttöystäväkseni haluaa.

Miksi ihmeessä vaatisit puolisoasi luopumaan ammatistaan? Mitä se haittaa jos tekee normaalin 8 h päivässä töitä kuten kaikki muutkin?

En minäkään vaadi miestäni vaihtamaan työtään, josta tienaa alantonsa.

Vierailija
594/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa no omilla käynneillä prostitoitu on ollut ihan supisuomalainen, paljon on ammattikorkeassa opiskelevaa, ikähaitari huitelee siinä 10 vuotta nuorempi ja 10 vuotta vanhempi välillä. Selittyykö ero sitten sillä että en etsinyt heitä kaduilta enkä Tor-verkosta vaan BDSM-yhteisöistä. Pitää mielen virkeänä ja masennuksen poissa.

Se on ainakin vissi ja varma etten tämän ketjun perusteella hiisku tulevaisuudessa tyttöystävälle tai vaimolle sanaakaan. Rehellisyys ei tässä asiassa kannata.

Oletan, että voisit myös ottaa tyttöystäväksesi ja vaimoksesi prostituutin. Koska eihän siinä mitään hävettävää olisi?

Kyllä minä voisin ottaa vaimoksi prostituutiota harjoittaneen/harjoittavan, jos hän ulkoisesti viehättäisi minua ja luonteensa puolesta sopisi minulle. Tietysti edellyttäisin, että hän haluaisi myös päästä eroon seksityöstään ja kiinni normaaliin elämään. 

Miksi hänen pitäisi päästä työstään eroon jos hän siitä pitää? Juurihan täällä on toitotettu, että joku voi pitää seksin myymisestä. Miksi se myyminen ei ole "normaalia elämää" silloin kun myyjä on vaimosi?

Sinähän tyhmiä kyselet. Jos hän haluaisi naimisiin kanssani, niin silloin hän ei tietenkään voi enää harjoittaa prostituutiota.

Miksi ei? Perustele, niin ei tarvi kysellä tyhmiä.

Vierailija
595/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerideittailuissakin voi joutua ryöstetyksi, raiskatuksi ja tapetuksi että sellaista se helppo työ on. Transsukupuoliset on erityisesti vaarassa, niitäkin on alalla paljon ja harmittaa nää jutut lehdissä miten muka helppoa työtä ja rahaa.

Vierailija
596/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät alennu ostamaan läheisyyttä ja nautintoa vaikka eivät sitä muuten saisikaan. (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta toki)

Kerro se niille vanhoille suomalaisnaisille jotka käyvät Gambiassa lahjomassa nuoria afrikkalaispoikia. Gigoloja ei olisi olemassa jos rahakkaat vanhat naiset eivät hankkisi nuorta mieshaaremia ympärilleen.

Tuossa käytetään kyllä tuloeroja vielä räikeämmin hyväksi kuin kotimaassa, kun mennään oikein kehitysmaahan asian perässä.

Vierailija
597/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo selitys nyt on aivan naurettava.

Ei halua etsiä seuraa baarista mutta maksaa mielummin jollekin tuntemattomalle seksistä.

En tule koskaan ymmärtämään miesten logiikkaa.

Taidan tietää mitä kuvittelet baarista etsimisen miehelle olevan. Jokainen aloite tuottaa tulosta jne...

:) Nauratti kyllä hieman tuo aiempi kuvitelma täälläkin.

Prostituoidulta saa seksiä joka kerta, baarista saa seksiä minun naamallani ja sosiaalisilla taidoillani ehkä yhden kerran parissa kuukaudessa. Siis jos roikkuu siellä baarissa joka viikonloppu vähintään yhden illan alusta pilkkuun.

-> Ei vain enää vaiva/palkinto hyötysuhde ole mitenkään järkevässä suhteessa tässä perinteisessä tyylissä.

Prostituoitu ei varmasti myöskään ole halukas harrastamaan seksiä sinun kanssasi. Joutuu vastentahtoisesti, ehkä pakotettuna tai rahapulassa.

Vierailija
598/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55 kirjoitti:

Kylläpä se jälkikasvu olisikin onnellinen noin uhrautuvasta isipapasta jos tietäisi, että huårissa on pitänyt käydä kun äiti on niin kamala... Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.

Itse asiassa on: tytär ja poika. Vaimoni on onnistunut ihan itse tärvelemään suhteensa lapsiinsakin eikä omillaan asuva tytär pidä häneen mitään yhteyttä. Ei juuri minuunkaan mutta en sitä odotakaan. Pojan kanssa suht sama tilanne.

Olen ymmärtänyt ettei isyys ole minua varten vaikka nuorena niin luulinkin. Velvollisuuteni olen täyttänyt ja lapset eläkööt omaa elämäänsä ja kantakoot siitä vastuun. En välitä heidän mielipiteistään omien ratkaisujeni suhteen jos heillä niitä onkaan.

Uteliaisuuttani kysyn miten yksikohtaisesti jaat/jakaisit omaa seksielämääsi lastesi kanssa?

Vierailija
599/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

Oletko sä ylipäätään työntynyt naisen sisään? Vaikutat peräkammarin pojulta.

Ei minusta ollenkaan. Vaan herkältä ja fiksulta ihmiseltä, juuri sellaiselta, jonka kanssa minä voisin harrastaa seksiä ja muutakin.

Vierailija
600/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_39 kirjoitti:

Onko sinun elämässäsi seksi ainoastaan joko baaripanot tai prostituutio? Eikö parisuhde käy mielessä tai seksi vakipanon kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi