Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme

Vierailija
06.09.2020 |

Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.

Kommentit (825)

Vierailija
441/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni mies on pilalla ja saastunut jos hän on käyttänyt prostituoitua.

Oletko antifeministinen swerf? Seksityön normalisointi on feminismin ydintä nykyään.

Ei, vaan olen kristitty. Mies joka antaa himoilleen vallan ja käyttää naista pelkkänä tyydytysvälineenä on siveetön ja likainen.

-Ja kun saman tekee nainen Gambiassa, niin se on voimaannuttavaa.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005540147.html

-Laittakaa ao. jutun Kirsi nimen paikalle Kimmo 62 v. Ja miettikää, miksi artikkeli tuntuu niin kovin erilaiselta, kun nimen muuttaa mieheksi.

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/b067ec82-623d-4426-a6…

-Kyllä meillä on vallalla kaksoisstandardit mitä suurimmassa määrin!

Jos joku nainen on tehnyt väärän teon niin se ei oikeuta miestä tekemään samoin eikä myöskään tee kaikkia miehiä ja naisia syyllisiksi.

Pakostikin tulee mieleen näitä puolustelijoita lukiessa, että ovat sekä naisvihaajia että yksinkertaisia. Kaukana normaaleista miehistä, joita kuitenkin on suurin osa. Suomessa on todella harvinaista, että mies ostaa seksiä.

Vierailija
442/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mieheni kertoisi käyneensä maksullisissa, niin eiköhän se olisi suhteen loppu. En voisi arvostaa miestä,

- joka joutuu maksamaan seksistä sinkkuna ollessaan eli ei ole haluttava ihan ilman korvausta

- jota ei kiinnosta naisen nautinto, tai

- joka on riippuvainen niin kinky-jutuista ettei saa niitä minun kanssani

Tietäisit kuinka moni niistä sunkin panoista on käyny maksullisella..

Mutta kun en tiedä enkä kysele. Ihan kuten yksikään panoni tai parisuhdekumppanini ei ole kysellyt omasta seksihistoriastani (noin 90 kumppania), koska tuollaisesta ei ole tapana puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa ja oksettavaa tekstiä täällä. Mitä naisvihaajia, huhuhuhuuu. Ihan järkyttävää

Vierailija
444/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain pieni vähemmistö on alalla vasten tahtoaan - mikä on kuitenkin kauheaa. Ehkäpä juuri tuo sotii arvojani vastaan: et seksiä ostaessasi voi koskaan olla satavarma, onko ko. nainen alalla vapaaehtoisesti vai ei.

Miksi seksityö on niin iso poikkeus tuossa vapaaehtoisuudessa tai pakotettuna olemisessa?

Luuletko että monikaan täällä tekisi duuniaan jos ei olisi pakko laskujen takia? Ellei sitten ole oikeasti käynyt tuuri ja ole unelmatyössään.

Minäkin olen pakotettu käymään paskeduunissani kun pitää ruokaa ostaa ja vuokra maksaa.

Se on erilaista siksi, koska seksi on niin lähellä sielua ja identiteettiä. Tavallisen työn voi pitää itsestään erillään. Siinä ei myydä palasta sielusta ja herkästä minästä. Jokainen joka myy itseään menettää ison osa itsekunnioitustaan ja sitä ei voi korjata. Ihmiset halveksuvat huo`ria ja seksityöläinen tietää kyllä sen. Kuka voisi tunnustaa, että olen niin epäonnistunut elämässä, että joudun alentumaan myymään itseäni?

Ja kuka mies voisi hyvillä mielin tunnustaa, että on käyttänyt naista hyväkseen vain tyydyttääkseen alkeellisia eläimen himojaan? Se on häpeällistä ja noloa, sen tietää siihen ryhtynyt mies itsekin.

Ja taas yksi haluaa puhua kaikkien naisten puolesta. Minun itsetuntoni ei sijaitse minun p*llussani, sielusta nyt puhumattakaan, kiitos vaan. Mitä hittoa nyt taas...

Sielu sijaitsee koko kropassa. Seksi koskettaa koko kroppaa, koko sielua, identiteettiä ja itsetuntoa. Naisen alapää on arvokas ihan evoluutiobiologisista syistä. Kenelle tahansa ei alapäätään ole kannattavaa tarjota. Jos se ei ole sinulle arvokas ja tärkeä, niin sitten ei ole. Mutta useimmille se on ja siksi tämäkin keskustelu on olemassa.

Vierailija
445/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa herää ajatus, että niin naisista osa kuin miehistäkin, yrittävät pakottaa miehen seksuaalisuuden tiettyyn muottiin. Yhden illan jutut ovat hyvä, maksullisen pano paha. Kimppakiva jossa 2 heteromiestä panee naista hyvä, 2 bi naista ja 1 heteromies hyvä. 2 bi miestä ja 1 heteronainen paha. Nainen käyttää dildoa lisäjuttuna ja muita leluja hyvä, mies saa käyttää vain omaa ja naisen kättä.

Naisten kirkuminen miesstrippaireille ja esim suuseksin antaminen sille hyvä, miehen käynti strippibaarissa paha.

Eli annetaan miehet naisten päättää mikä on meille parasta ja kuinka seksuaalisuutemme toimii, muuten meitä ei arvosteta!!

t: hetero joka ei käytä maksullisia

Vierailija
446/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tajua miksi kaikki seksityöntekijät leimataan kärsiviksi raukoiksi ja kaikki niitä palveluita käyttävät idiooteiksi? Kaikkinainen riisto pitää yrittää poistaa tästä maailmasta. Itse edelleen ihailen sitä asukasta, joka ilmoitti epäilevänsä ihmiskauppaa. Sellainen asiakkaan pitäisi olla. Tiedostava, eikä hyväksikäyttäjä. Os seksityöntekijöistä on valinnut ammatin ihan itse. Joko helppoa rahaa tai kiinnostus alaan. Mutta he osaavat myös hinnoitella palvelunsa. Halvalla ei saa kuin riitettyä ihmistä. En sitten tiedä raitistuisiko narkkari, jos hän ei saisi seksityöstä rahaa huumeisiin, vai miten siinä kävisi. Mutta tosiaan kaikki riisto pitäisi seksikaupasta poistaa. Ulkomaita myöden. En ymmärrä miksei Suomessa saa olla pordelleja. Koulutettuja työntekijöitä , monipuolista palvelua ja työterveyshuolto.

Tämä on minun näkemykseni, vaikka olen nainen.

Vierailija
447/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku ihmettelee, miksi on niin iso joukko miehiä, joista naiset eivät kiinnosta, ja jotka eivät löydä parisuhdetta?

1) Geijot täällä sitä mieltä että tavis-nainen vastaa hååraa, kun tavis naiset on lompakkolois-hååria

2) Prostituoitujen käyttäminen on Geijojen mukaan tavallista ja hyväksyttävää, ja kaikki miehet niitä palveluja käyttää. Niin varmaan Geijojen maailmassa, totuus on toinen. Ihan sama kuin vaimonhakkaaj*lla- sehän on tavallista ja hyväksyttävää, kaikki niin tekee

3) Kuka haluaa lastensa isäksi / isäpuoleksi/ kumppaniksi miehen joka toimii näin? Minkälaisen isän/isäpuolen-mallin hän tarjoaa? Minkälainen kumppani on tämmöinen?

4) Minä ja usea muu nainen emme voisi Never Never olla miehen kanssa, joka ajattelee näin, kuin nämä Urpåt täällä

Lopettakaa ülina naisettomuudestanne ja käyttäkää ne rahanne huåriin.

En edes lukenut kaikkia kommentteja, mutta niistä todellakin huomaa, miten ovat kaukana normaaleista miehistä. Nimittelyä ja sakeaa naisvihaa. On siinä prostituoiduilla kestämistä.

Muualla, missä prostituutio on sosiaalisesti hyväksyttävämpää, ei kukaan voi olla tiedostamatta ongelmia, mitä prostituutioon liittyy. Esimerkiksi Italiassa motarin levarit ovat täynnä afrikkalaisia salakuljetettuja naisorjia, jotka ovat parittajien vankeja. He eivät edes ole olemassa virallisesti, joten heitä löytyy jatkuvasti kuolleina joutomailta. Ja miksiköhän monien bordellien ikkunoissa on kalterit niin Italiassa kuin Kreikkassakin? Ja tällaisia paikkoja joku aiemmin nimitti huvipuistoksi. Se kertoo kaiken tarvittavan tästä henkilöstä eli kuuluisi vankilaan.

Jos Suomesta ja muualtakin löytyy muutama työtä vapaaehtoisesti tekevä, se ei poista sitä, ettei asiakas voi tietää prostituoidun todellista tilannetta. Lisäksi on syvästi häiriintynyttä harrastaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei sitä halua. Ja tätähän nämä ketjussa kirjoittaneet eivät lainkaan ymmärrä eivätkä käsitä. Paljonpuhuvaa sekin. 

Vierailija
448/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää näitä juttuja. Ei kukaan mies jaksa loputtomiin runkata ja baarista mukaan raahatut kännipanot on yleensä järkyttäviä, eikä tämä ole edes kaikille vaihtoehto jos olemus ei naisia miellytä. Kuinka usein jaksat lähteä baariin seuraa hakemaan ja aina tulla tyhjin käsin kotiin? Seuraavana päivänä krapula ja kännipanetus johon taas omaa kättä tarjolla. Eikö olisi vaan helpompaa lyödä suomineidolle 200€ käteen ja hoitaa hommat? Molemmille win-win tilanne. Mikä tässä on ongelma?

Miten se hommien hoitaminen suomineidon kanssa on helpompaa kuin runkkaaminen? Varsinkin, kun pitää vielä maksaa hommasta, jonka voisi hoitaa itse ilmaiseksi.

No mietippä hetki mikä tossa on ero..

Se, että runkkaaminen on helpompaa ja halvempaa, ja siinä säilyy yksityisyys.

Jos runkkaaminen olisi sama asia kuin seksi toisen ihmisen kanssa niin miksi yksikään nainen tai mies lähtis hakeen baarista Seuraa? Mieti nyt jo itekin vähän

Baariseurasta haetaan tunnetta, ehkä tykkäämistä, mahdollista pidempää suhdetta ja välittämistä. Rahalla sitä ei saa ikinä, ei koskaan aitoa sellaista. Te siis ostatte naiselta palvelusta, mutta oikeasti se nainen saattaa vaikka käydä oksentamassa ennen ja jälkeen panon, koska mies on niin kuvottava.

Voi kauheea. Olisi mennyt vaikka mäcciin töihin jos ei miellytä, kukaan ei suominaista myymään pakota.

Ei narkkarit pääse mäkkiin töihin.

Vierailija
449/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa ja oksettavaa tekstiä täällä. Mitä naisvihaajia, huhuhuhuuu. Ihan järkyttävää

Ja sen lisäksi voi vain sanoa, että kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Ja sillehän ei voi mitään, jos on yksinkertainen niin on yksinkertainen.

Vierailija
450/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään tajua miksi kaikki seksityöntekijät leimataan kärsiviksi raukoiksi ja kaikki niitä palveluita käyttävät idiooteiksi? Kaikkinainen riisto pitää yrittää poistaa tästä maailmasta. Itse edelleen ihailen sitä asukasta, joka ilmoitti epäilevänsä ihmiskauppaa. Sellainen asiakkaan pitäisi olla. Tiedostava, eikä hyväksikäyttäjä. Os seksityöntekijöistä on valinnut ammatin ihan itse. Joko helppoa rahaa tai kiinnostus alaan. Mutta he osaavat myös hinnoitella palvelunsa. Halvalla ei saa kuin riitettyä ihmistä. En sitten tiedä raitistuisiko narkkari, jos hän ei saisi seksityöstä rahaa huumeisiin, vai miten siinä kävisi. Mutta tosiaan kaikki riisto pitäisi seksikaupasta poistaa. Ulkomaita myöden. En ymmärrä miksei Suomessa saa olla pordelleja. Koulutettuja työntekijöitä , monipuolista palvelua ja työterveyshuolto.

Samaa mieltä. Seksityötä tekeviin naisiin suhtaudutaan usein kuin lapsiin. Heillä ei nähdä olevan itsemääräämisoikeutta omasta kehostaan, koska joku muu on päättänyt, ettei terve ihminen voi omasta halustaan myydä seksipalveluita, täytyy olla päässä vikaa. Seksityötä tekevien oikeuksista pitäisi puhua enemmänkin, mutta se on kovin vaikeaa kun lähtökohta on aina tuo.

t. Myös nainen

Vierailija
451/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selitys nyt on aivan naurettava.

Ei halua etsiä seuraa baarista mutta maksaa mielummin jollekin tuntemattomalle seksistä.

En tule koskaan ymmärtämään miesten logiikkaa.

Vierailija
452/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se nykyään on kun kaikki naiset panee niitä samoja miehiä tinderistä. Muut joutuvat maksamaan

Vierailija
453/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset leimaavat prostituutit naiset toisen luokan kansalaisiksi ja narkomaaneiksi?

Tämäkö ei ole naisvihaa? Feministiseen ideologiaanhan kuuluu että naisen keho, naisen päätös. 

Tämä ei ole naisvihaa, vaan sääliä naisia kohtaan, jotka joutuvat tekemään tuota työtä. Narkomaani on riippuvainen ja täysin uhri, jota ei saisi hyödyntää omien tarpeiden tyydyttämiseen. Myös sellainen nainen on säälittävä, joka tekee sitä saadakseen "luksusta" elämään. He eivät todellakaan tiedä miten sielunsa pilaavat vain joidenkin käsilaukkujen vuoksi. En voi kuin sääliä, en vihaa, enkä halveksu, vaan suren heidän kohtaloaan. Minusta he ovat siinä tilassa, että heitä pitäisi pikemminkin suojella ja viedä avun piiriin eikä käyttää tilannetta omaksi edukseen.

Hei uskovainen, lopeta nyt puhumasta kaikkien naisten suulla jostain sielun pilaamisesta. Sinä tiedät vaan tasan siitä omasta sielustasi. Jos seksi on sulle joku mörkö jossa nainen aina menettää jotain ja on aina altavastaaja niin tiedoksi, kaikki naiset eivät todellakaan ole tällaisia. Se että harrastan seksiä (ihan avioliiton ulkopuolella, hui) ei tee minulle sielullisesti pahaa. Kohta varmaan sanot että sitten olen rikki. En ole.

Vierailija
454/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mullakin miehenä niin paljon valtaa kuin naisilla, että voisin vaatia rahaa muodossa tai toisessa seksiä vastaan.

Siitä vaan, ei kukaan estä. Homo- ja bimiehet etsivät myös seuraa.

Ja turha kitistä, että ei nappaa. Ei ne naisetkaan asiakkaidensa kanssa ole siksi, että haluavat tai nauttisivat siitä, vaan tekevät sen työnä rahan takia.

Ei pidä paikkaansa. Jokainen, jolta olen seksiä ostanut, on tykännyt. M72

Naiset näyttelee, jotta sulta tulisi nopeammin. Luulet vain olevasi jotenkin saalis. Nainen huokaisee helpotuksesta kun tilanne on ohi.

Tein tuota aina paskojen baaripanojen kanssa. Mies kiihottuu ja innostuu kun hänen haavoittunutta ja narsistista egoaan hyväilee. Ei ne ikinä tajunnut, että huijasin, jotta pääsen nopeammin eroon.

Turha valittaa huonoa seksiä kun aina näyttelee vaan tyytyväistä.

Voi kyllä se hyvin pian selviää onko seksi hyvää vai huonoa. Hyvää on ollut myös ja niistä sitten pitää kiinni ihan eri tavalla, eikä tarvi näytellä mitään.

Jos olet sinkku mies, etkä kelpaa toiseen kertaan ja joudut hakemaan seksin maksulliselta, niin olet todennäköisesti vain huono.

Vierailija
455/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Seksityötä tekeviin naisiin suhtaudutaan usein kuin lapsiin. Heillä ei nähdä olevan itsemääräämisoikeutta omasta kehostaan, koska joku muu on päättänyt, ettei terve ihminen voi omasta halustaan myydä seksipalveluita, täytyy olla päässä vikaa. Seksityötä tekevien oikeuksista pitäisi puhua enemmänkin, mutta se on kovin vaikeaa kun lähtökohta on aina tuo.

t. Myös nainen

Suurin osa tässä ketjussa on puhunut vain seksiä ostavista miehistä, mikä oli aiheena. Vaikka joku nainen myiskikin seksiä vapaaehtoisesti, niin asiakas ei varmuudella pysty tietämään hänen tilannettaan eikä se muuta motiiveja ostaa seksiä.

Motiivit ja perustelut ostaa seksiä ovat tässäkin ketjussa hyvin esillä ja kertovat miksi naiset pitävät näitä miehiä häiriintyneinä. Itse he sen tekevät perusteluillaan. Varmasti on olemassa tilanteita, joissa seksin ostamisen voi ymmärtää jossain määrin, mutta tässä ketjussa ei ole tullut yhtään ainoaa sellaista vastausta.

Vierailija
456/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt maksullisia useamman kerran tässä sinkkuvuosinani. En vain aina ole jaksanut lähtemään baareihin pyörimään ja etsimään sitä panoa, monista eri syistä johtuen. Tulisiko minun vain tappaa itseni ja luopua toiveesta parisuhteesta tulevaisuudessa? Luulin että nyky-yhteiskunta olisi suvaitsevaisempi näidenkin asioiden suhteen, mutta olenkin ollut väärässä.

t. Pilaantunut yksilö

Ei pidä. Maailmasta löytyy myös vähemmän mustavalkoisia naisia kuin tästä ketjusta. Hälytyskellojen tosin kannattaa soida jo ekoilla treffeillä jos nainen vaikuttaa siltä että mielipiteet on niin mustavalkoisia ja yksinkertaisia ettei mitään ihmeempää elämänkokemusta ole takana.

Terveisin se yksi joka seurustelee maksullisilla käyneen kanssa, ja joka ei kuvittele olevansa itse täydellinen.

Hienoa lukea tällaista realismissa elävän viisaan naisen kommenttia välillä. Näitä tekopyhiä kivittäjiä tuntuu riittävän. Elämä ei tosiaan ole täydellistä disneyn satua ja tahroja tarttuu mukaan matkalla.

Niitä tahrojakin on monenlaisia. Mahdollinen ihmiskauppaan osallistuminen ja toisen ihmisen hyväksikäyttö ei ole sellaisia tahroja, jotka voi noin vaan pyyhkäistä pois ja olla kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Tietoisesti jos tollaiseen ryhtyy niin eihän se hyvä päätös ole. Mutta tuo hurskastelu on myös alhaista ja tekopyhää. Syyllistämällä muita koet vallan tunnetta ja dominointia ja tämä antaa sulle vahvoja kiksejä, ei sua ne hyväksikäytetyt naiset oikeasti kiinnosta. Eli loppupeleissä olet vain sairas narsisti. Eli jopa moraalisesti enemmän rappiolla kuin moni näitä maksullisia naisia käyttävä.

Haha, kunnon gaslight-yritys siellä. Sori, ei onnistu.

Vierailija
457/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsuu itsensä opiskelijasoluun ja se käy naiselle, koska hän tietää, että kämppis on kotona turvana. Mies pomppaa ilman vaatteita vällyjen väliin, sillä aikaa kun nuori neito juttelee keittiössä kämppiksensä kanssa. Nainen menee huoneeseensa ja löytää alastoman miehen. Nainen ihmettelee, että miksi mies riisui vaatteensa yksin ollessaan ja taas on yksi penis pystyssä, vaikka ei ole ehditty edes kunnolla tutustua. Mies siihen loukkaantuneena, mutta kun sihteeriopiston naisetkin... Nainen siihen, että ai sihteeriopiston, tervemenoa, näillä treffeillä ei toimita samoin. Mies pukeutuu ja nainen kysyy vielä, että onko muistanut käyttää kondomia ja käydä sukupuolitautitesteissä ja toivottaa hyvää loppuelämää, ei nähdä enää. Kertoo siis, että miehellä ei ole asia hänen, tavallisen naisen seuraan!

Vierailija
458/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusongelma on se, että haluaa seksiä. No, sitten mennään baariin ja haetaan koko ilta sopivaa kumppania. Jonkun kanssa juttu sujuu, mutta mihinkään muuhun asia ei etene. Lopputuloksena on se, että on kierretty monta baaria ja aikaa on mennyt koko ilta, eikä seksiä tullut. Entä jos on työpäivä seuraavana päivänä?

Tai sitten: Käy maksullisissa ja aikaa menee noin tunti. Tyydytys on varma ja seuraavana päivänä töissäkin on skarppina eikä pää ole kipeä.

Tämä on se suurin syy maksullisten palvelujen käytöön. Miehet eivät mene prostituoidun luokse alistaakseen heitä tai leikkiäkseen alfaurosta. Heidän luokse mennään, jotta saataisiin nopeasti varmaa seksiä ja sen jälkeen asia on poissa päiväjärjestyksestä.

Baareissa notkuminen on turhauttavaa ja useinmiten seksiä ei saa.

Vierailija
459/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kävi myös ennen suhdettamme kerran kokeilemassa. Ikää hänellä oli tuolloin 22v. Annoin asian lopulta olla. Olen todennut, että jos tuo on ainoa miinuspuoli mutta kaikilta muilta osin hän on oikeastaan aika täydellinen, niin en halua enkä jaksa tuon asian takia lähteä etsimään ”parempaa”. Sellaista kun ei todennäköisesti ole. Nyt olen löytänyt miehen, joka on luotettava ja rehellinen, sekä kunnioittava.

Minua helpotti asian hyväksynnässä seuraava; jos oikein kuvittelisin olevani nuori, kokeilunhaluinen mies, niin saattaisi sitä ehkä sellaisella ”kerran elämässä” asenteella haluta kokeilla vastaavaa. Säännöllisesti kyllä ei.

Vierailija
460/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jakanut pitkin kyliä ennen miestään ja nyt harmittaa kun ei tajunnut että seikkailuillaan olisi voinut tienata

Harmittais vietävästi jos joku olisi maksanut minun seikkailuista. Tuntisin oloni sellaiseksi, että minut voisi ostaa ja kunniani olisi menetetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme