Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme

Vierailija
06.09.2020 |

Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.

Kommentit (825)

Vierailija
401/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mieheni kertoisi käyneensä maksullisissa, niin eiköhän se olisi suhteen loppu. En voisi arvostaa miestä,

- joka joutuu maksamaan seksistä sinkkuna ollessaan eli ei ole haluttava ihan ilman korvausta

- jota ei kiinnosta naisen nautinto, tai

- joka on riippuvainen niin kinky-jutuista ettei saa niitä minun kanssani

Vierailija
402/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä."

Aina löytyy esim. siivoojan töitä, mutta eivät jostain syystä kelpaa näille naisparoille ja ennemmin myyvät itseään?

Olin ryhtyä opiskeluaikana seurustelemaan erään "naisparan" kanssa kunnes hän paljasti että hänellä oli Italiassa hopeakettu jonka luona hän kävi muutaman kerran vuodessa. Ihmettelinkin miten yliopistoon tulleella maalaistytöllä oli aina tyylikkäät (ja ilmeisen kalliit) vaatteet, Mersun AMG ja iso asunto Eiran Huvilakadulla. Ei kait hänen elämänsä ilmeisesti aivan vaihtoehdotonta ollut mutta minä en halunnut olla enempää osana sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jakanut pitkin kyliä ennen miestään ja nyt harmittaa kun ei tajunnut että seikkailuillaan olisi voinut tienata

Vierailija
404/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ammattilainen jäi mieleen Kolumbiasta. Kappale elämänkokemusta... mutta ei niistä kotona puhuta. Se on pienimmän riesan tie...

Vierailija
405/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt maksullisia useamman kerran tässä sinkkuvuosinani. En vain aina ole jaksanut lähtemään baareihin pyörimään ja etsimään sitä panoa, monista eri syistä johtuen. Tulisiko minun vain tappaa itseni ja luopua toiveesta parisuhteesta tulevaisuudessa? Luulin että nyky-yhteiskunta olisi suvaitsevaisempi näidenkin asioiden suhteen, mutta olenkin ollut väärässä.

t. Pilaantunut yksilö

Ei pidä. Maailmasta löytyy myös vähemmän mustavalkoisia naisia kuin tästä ketjusta. Hälytyskellojen tosin kannattaa soida jo ekoilla treffeillä jos nainen vaikuttaa siltä että mielipiteet on niin mustavalkoisia ja yksinkertaisia ettei mitään ihmeempää elämänkokemusta ole takana.

Terveisin se yksi joka seurustelee maksullisilla käyneen kanssa, ja joka ei kuvittele olevansa itse täydellinen.

Hienoa lukea tällaista realismissa elävän viisaan naisen kommenttia välillä. Näitä tekopyhiä kivittäjiä tuntuu riittävän. Elämä ei tosiaan ole täydellistä disneyn satua ja tahroja tarttuu mukaan matkalla.

Niitä tahrojakin on monenlaisia. Mahdollinen ihmiskauppaan osallistuminen ja toisen ihmisen hyväksikäyttö ei ole sellaisia tahroja, jotka voi noin vaan pyyhkäistä pois ja olla kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Tietoisesti jos tollaiseen ryhtyy niin eihän se hyvä päätös ole. Mutta tuo hurskastelu on myös alhaista ja tekopyhää. Syyllistämällä muita koet vallan tunnetta ja dominointia ja tämä antaa sulle vahvoja kiksejä, ei sua ne hyväksikäytetyt naiset oikeasti kiinnosta. Eli loppupeleissä olet vain sairas narsisti. Eli jopa moraalisesti enemmän rappiolla kuin moni näitä maksullisia naisia käyttävä.

Näinhän se on että nykyään ei saa enää ketään eikä mistään syyllistää. Kaikki pitää vaan hiljaa hyväksyä, ettei kellekään tule paha mieli. Koska jos uskallat niin tehdä olet sairas narsisti. Ja moraalisesti rappiolla. Just just. Ilmankos ihmiskauppaa maailmassa tehdäänkin kiihtyvään tahtiin. Kun sitä ei saa enää edes tuomita eikä siihen osallistuvia syyllistää.

Vierailija
406/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tuomitsijoilla ei ole koskaan miestä ollutkaan, ja näyttävät vihaavan toisia naisia ja miehiä ihan yhtä paljon 

Vierailija
407/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt maksullisia useamman kerran tässä sinkkuvuosinani. En vain aina ole jaksanut lähtemään baareihin pyörimään ja etsimään sitä panoa, monista eri syistä johtuen. Tulisiko minun vain tappaa itseni ja luopua toiveesta parisuhteesta tulevaisuudessa? Luulin että nyky-yhteiskunta olisi suvaitsevaisempi näidenkin asioiden suhteen, mutta olenkin ollut väärässä.

t. Pilaantunut yksilö

Saa pohdin itse. Kyllä näitä seksin ostamista koskevia ketjuja lukiessa käy mielessä aina ase ohimolla. En tiedä oikein kuinka suhtautua. Palstan naiset tietysti pyrkivät aina manipuloimaan, mutta toisaalta ihan ymmärrettävä, vaikkakin yleensä perusteeton, turn-off.

En ole prostituutiota vastaan enkä jättäisi (enkä ole jättänytkään) miestä tuon takia, mutta miten niin perusteeton? Jos arvot ja seksuaalimoraali ei sovi yksiin, niin sitten ne ei sovi. Jokaisella ihmisellä on oikeus vetää näissä omat rajansa. Ei siihen voi kukaan muu tulla sanomaan, että toi sun turn off on kuule hei ihan perusteeton. Ihminen voi vaikka kokea tanhuharrastajat turn offiksi ja hänellä on siihen ihan täysi oikeus.

Vierailija
408/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksista muistaakseni ainakin Anthony Bourdaine oli jossain vaiheessa käyttänyt maksullisia. Harmi kun hän ei ole enää elossa niin ette voi mennä vaikka hänen twitteriin tuomitsemaan.

Maailman vanhin ammatti, harva siihen ikinä sortuu..

Vierailija
409/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mieheni kertoisi käyneensä maksullisissa, niin eiköhän se olisi suhteen loppu. En voisi arvostaa miestä,

- joka joutuu maksamaan seksistä sinkkuna ollessaan eli ei ole haluttava ihan ilman korvausta

Tunnen useammankin miehen, naimisissa oelvia ja lapsellisia, jotka:

Ovat jo nuorena ollessamma panneet kuin kanit jokaista tapaamaansa naista

Jotka ovat olleet ilmeisen hyviä sängyssä koska naiset ovat olleet heidän peräänsä

Jotka ovat harrastaneet ryhmäseksiä, olleet itse eskortteja, homostelleet, ym. ym.

Yleensä ne joilla on korkea libido ja jotka ovat kovia seksinkuluttajia tekevät sitä vapailla markkinoilla yhtä lailla kun käyvät maksullisilla. 

Vierailija
410/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain pieni vähemmistö on alalla vasten tahtoaan - mikä on kuitenkin kauheaa. Ehkäpä juuri tuo sotii arvojani vastaan: et seksiä ostaessasi voi koskaan olla satavarma, onko ko. nainen alalla vapaaehtoisesti vai ei.

Miksi seksityö on niin iso poikkeus tuossa vapaaehtoisuudessa tai pakotettuna olemisessa?

Luuletko että monikaan täällä tekisi duuniaan jos ei olisi pakko laskujen takia? Ellei sitten ole oikeasti käynyt tuuri ja ole unelmatyössään.

Minäkin olen pakotettu käymään paskeduunissani kun pitää ruokaa ostaa ja vuokra maksaa.

Se on erilaista siksi, koska seksi on niin lähellä sielua ja identiteettiä. Tavallisen työn voi pitää itsestään erillään. Siinä ei myydä palasta sielusta ja herkästä minästä. Jokainen joka myy itseään menettää ison osa itsekunnioitustaan ja sitä ei voi korjata. Ihmiset halveksuvat huo`ria ja seksityöläinen tietää kyllä sen. Kuka voisi tunnustaa, että olen niin epäonnistunut elämässä, että joudun alentumaan myymään itseäni?

Ja kuka mies voisi hyvillä mielin tunnustaa, että on käyttänyt naista hyväkseen vain tyydyttääkseen alkeellisia eläimen himojaan? Se on häpeällistä ja noloa, sen tietää siihen ryhtynyt mies itsekin.

Ja taas yksi haluaa puhua kaikkien naisten puolesta. Minun itsetuntoni ei sijaitse minun p*llussani, sielusta nyt puhumattakaan, kiitos vaan. Mitä hittoa nyt taas...

Tää on taas näitä ”olen ihan erilainen kuin muut naiset” / ”minulle ei kävisi noin, koska olen jotenkin maagisesti parempi” -naisia. No, defenssejä on monia. Ja kuitenkin seksuaalinen väärinkäyttö, raiskaus, on se asia, joka rikkoo ihmisen syvimmin ja aiheuttaa pahinta vahinkoa.

Vierailija
411/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap tuo rahaa talouteen? Maksoiko mies ensitreffeillä? Voitko vastata? 

Minä voin vastata ap:n puolesta. Olen se, joka on jättänyt miehen, kun kävi ilmi, että hän oli käynyt maksullisilla. Naisten näkeminen maksullisina ja esineellistäminen on yksi isoimpia turn offeja, mitä tiedän.

Tuon perheeseen tuloista 80% ja kaikki omaisuus on minun. Olen ostanut kotimme ja koko irtaimiston siinä. Mieheni on huomattavasti köyhempi.

Olen mieheni kanssa siksi, että hän on fiksu ja hyvä tyyppi, suhtautuu naisiin kunnioittavasti ja tasa-arvoisesti, on komea ja huomioiva sängyssä, eikä muuten koskaan käynyt maksullisilla, koska on saanut ilmaiseksikin.

Suurinosa ihmisistä käy maksullisissa kokemuksen vuoksi. Vähän kuin huvipuisto vierailu. Nuoruudessa vein kavereitani jotka eivät olleet koskaan edes käyneet ulkomailla eurooppaan pano ja pössyttely lomille. Näkivät pojat ison maailman menoa.

Vierailija
412/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on seksistä maksanut ei välttämättä kerro mistään noista. Varsinkaan jos se on tapahtunut ulkomailla. Monissa maissa kaikella irtoseksillä on hinta. Suominaien myös autuaasti ihannoi esimerkiksi etelä-eurooppailasia miehiä, vaikka siellä prosituutio on normaalia ja useimmat miehet maksaneet seksistä.

Vierailija
413/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisit kuinka moni niistä sunkin panoista on käyny maksullisella..

Vierailija
414/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee valinnan käydä maksullisissa, pilaa kaikki tulevat suhteensa.

Vierailija
415/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ehkä parempi että mies käy maksullisissa jos haluaa pelkkää seksiä kuin se että hän huijaisi toisia naisia saadakseen haluamansa eli esittämällä että haluaa jotain vakavampaa.

En hyväksy ihmiskaupan tukemista mutta esim. joku sugar baby järjestely olisi ok jos siis kyseessä on nainen jolla asiat muuten hyvin elämässä mutta joka haluaa vain vähän extraa arkeen.

Tosin en tiedä voisiko tälläiseen mieheen luottaa että ei käyttäisi näitä palveluita jatkossakin.

Vierailija
416/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ja voi ja kauhistu! Joku on joskus pannut jotakuta. Rahasta. Teljetkää alimpaan tyrmään. Teloittakaa. Yhyy.

Vierailija
417/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee valinnan käydä maksullisissa, pilaa kaikki tulevat suhteensa.

Maksaa se baarissa roikkuminen tai treffeillä tarjoaminenkin.

Vierailija
418/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hassua kuinka paljon naisia häiritsee se, mitä aikuiset ihmiset keskenään sopivat yhteisymmärryksessä.

Vierailija
419/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suomalaisen seksityöntekijän näkökulma. Eli kaikki ei ole pakotettuja seksityöhön.

Ja huom. hän on myös feministi.

https://yle.fi/uutiset/3-10794245

Vierailija
420/825 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne naiset ajattelee, kun ne kiljuu jollekin riisuuntuvalle miesstripparille? En voi puhua muista miehistä mutta itse katsellessani naisstripparia "käväisee" mielessä että olisipa kiva harrastella vähän seksikkäitä puuhia tämän kanssa ja kehtaisin varovasti väittää että moni muukin mies ajattelee samoin. Kiljuuko naiset sitten alastomalle miehelle ihan muuten vaan? "Iiik! Sillä ei ole vaatteita! Iiiik!"

No, alapeukkuja vaan satelee muttei selityksiä. Naiset? Vai onko se niin vaikea myöntää että myös naiset ajattelee harrastavansa seksiä miesstripparin kanssa ilman senkummempia lämpimiä romanssintuntemuksia?

Kukaan ei ole jaksanut vastata noin typerään ajatukseen. Luuletko sinä ihan oikeasti, että naiset kiljuu, koska ne ajattelee siinä tilanteessa seksiä? En viitsi edes vääntää sulle rautalankaa, koska se olisi turhaa. Miehillä on heikot emotionaaliset kyvyt, mutta aina välillä yllätyn kuinka heikot ne onkaan. Ihmekös kykenevät käymään huorissa ilman tunnontuskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä