Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen prostituutin kanssa ole pelisäännöt paremmin selvillä, kuin valtaosassa muista lyhytkestoisista suhteista suhteista nykyään... Sitä paitsi, suomessa ei kukaan pakosta myy itseään.
Hyvä, jos voi uskoa tuohon illuusioon.
Jotkut ulkomalaalaiset "vierailevat tähdet" toki voi olla jonkun tumman pimpsterin nyrkin alla, mutta kyllä nää kotimaiset naiset tekee sitä suurin osa ihan omasta valinnastaan koska kohtalaisen helppoa rahantekoa.
Tä? Tosi moni narkomaani myy itseään rahoittaakseen käytön. Ei ole vapaaehtoista vaan pahan riippuvuuden pakottamaan. Toi on sellainen kaunis selitys, jota jotkut myyjät ja ostajat käyttää.
Lähde?
Lähde?? Missä maailmassa elät, kun et tiedä, että tämä on jokapäiväistä narkkarin maailmassa. Lähde…voi pyhä yksinkertaisuus vai johtuuko siitä, että totuus on liian epämiellyttävä
Minulle olisi täysin pätevä syy ottaa ero.
Ex-mieheni ei sentään koskaan käynyt prostituoidulla ja perusteli sitä sillä, että jos ei naista ilmaiseksi saa, niin ei kannata luopua itsekunnioituksesta hankkimalla naista rahalla. Siinä on siis sekä miehen että naisen itsekunnioitus kyseessä. Prostituoitukaan ei kunnioita itseään, koska ei tahtoisi samaa työtä tyttärelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaveri tietää sen mistä? Mies siis myönsi ja perusteli sinulle?
Olisihan tuo vaikea tilanne. En ehkä alkaisi rikkomaan suhdetta tuon takia jos muuten ollut hyvä ja kunnioittava mies.
Ollaan oltu pitkään yhdessä ja mies on kaikinpuolin ihana ja suhteemme hyvä. Tuntuisi toisaalta oudolta erota tällaisen asian vuoksi mutta en sitten tiedä voinko enää rakastaa tämän jälkeen.
Jos tommoset jutut jotka on tapahtuneet ennen sinua haittaa noin paljon niin parempi jaatte lusikat nyt, eihän tuo asia oikeastaan kuulu sinulle millään tavalla.
Ei se huorissa käynti ole miehelle sen kummempaa kuin parturissa tai hierojalla käynti... maksua vastaan saa tarvitsemaansa palvelua. Millä elimellä hommaa tehdään on sivuseikka mutta näkyy toki palvelun hinnoittelussa.
Olet oksettava. Toivon sulle loppuelämän sinkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen prostituutin kanssa ole pelisäännöt paremmin selvillä, kuin valtaosassa muista lyhytkestoisista suhteista suhteista nykyään... Sitä paitsi, suomessa ei kukaan pakosta myy itseään.
Jotkut ulkomalaalaiset "vierailevat tähdet" toki voi olla jonkun tumman pimpsterin nyrkin alla, mutta kyllä nää kotimaiset naiset tekee sitä suurin osa ihan omasta valinnastaan koska kohtalaisen helppoa rahantekoa.
Tä? Tosi moni narkomaani myy itseään rahoittaakseen käytön. Ei ole vapaaehtoista vaan pahan riippuvuuden pakottamaan. Toi on sellainen kaunis selitys, jota jotkut myyjät ja ostajat käyttää.
Lähde?
Lähde?? Missä maailmassa elät, kun et tiedä, että tämä on jokapäiväistä narkkarin maailmassa. Lähde…voi pyhä yksinkertaisuus vai johtuuko siitä, että totuus on liian epämiellyttävä
Harva normaali maksullisia käyttävä mies niitä pirihuoria panee. Onko oikein kokemusta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt maksullisia useamman kerran tässä sinkkuvuosinani. En vain aina ole jaksanut lähtemään baareihin pyörimään ja etsimään sitä panoa, monista eri syistä johtuen. Tulisiko minun vain tappaa itseni ja luopua toiveesta parisuhteesta tulevaisuudessa? Luulin että nyky-yhteiskunta olisi suvaitsevaisempi näidenkin asioiden suhteen, mutta olenkin ollut väärässä.
t. Pilaantunut yksilö
Ei pidä. Maailmasta löytyy myös vähemmän mustavalkoisia naisia kuin tästä ketjusta. Hälytyskellojen tosin kannattaa soida jo ekoilla treffeillä jos nainen vaikuttaa siltä että mielipiteet on niin mustavalkoisia ja yksinkertaisia ettei mitään ihmeempää elämänkokemusta ole takana.
Terveisin se yksi joka seurustelee maksullisilla käyneen kanssa, ja joka ei kuvittele olevansa itse täydellinen.
Hienoa lukea tällaista realismissa elävän viisaan naisen kommenttia välillä. Näitä tekopyhiä kivittäjiä tuntuu riittävän. Elämä ei tosiaan ole täydellistä disneyn satua ja tahroja tarttuu mukaan matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Nämä lähdettä vaativat tai minä en usko, paskapuhetta vaan -tyypit on päättäneet että mitään pakkoa ei ole olemassakaan. Jokainen nainen myy itseään vapaasta tahdosta. Vaikka niillä olis oikeudenkäyntipaperit edessä niin ne ei usko. Koska jos uskoisivat niin he joutuisivat myöntämään, että ehkä hekin ovat hyväksikäyttäneet. Osallistunneet jopa ihmiskauppaan. Ettei se maksullinen nainen ehkä tehnytkään sitä vapaasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Boss Ass Bitch kirjoitti:
jätä se oksettava sika. suurin osa tuolla alalla ei ole omasta tahdostaan, ja varmasti tämä sun miehes on ollut tukemassa ihmiskauppaa, kun on pitänyt päästä vähän panemaan. seksinostajat luo ainoastaan lisää kysyntää. heittäsin suoraan pihalle tommosen perseen.
No nyt on miestenvihaaja potenssiin tuhat. Oletko harrastanut irtoseksiä koskaan? Mies vähän tarjonnut sidukkaa baarissa ja panoille?
faktojen sanominen ei ole mitään miestenvihaa potenssiin tuhat. en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt maksullisia useamman kerran tässä sinkkuvuosinani. En vain aina ole jaksanut lähtemään baareihin pyörimään ja etsimään sitä panoa, monista eri syistä johtuen. Tulisiko minun vain tappaa itseni ja luopua toiveesta parisuhteesta tulevaisuudessa? Luulin että nyky-yhteiskunta olisi suvaitsevaisempi näidenkin asioiden suhteen, mutta olenkin ollut väärässä.
t. Pilaantunut yksilö
Ei pidä. Maailmasta löytyy myös vähemmän mustavalkoisia naisia kuin tästä ketjusta. Hälytyskellojen tosin kannattaa soida jo ekoilla treffeillä jos nainen vaikuttaa siltä että mielipiteet on niin mustavalkoisia ja yksinkertaisia ettei mitään ihmeempää elämänkokemusta ole takana.
Terveisin se yksi joka seurustelee maksullisilla käyneen kanssa, ja joka ei kuvittele olevansa itse täydellinen.
Hienoa lukea tällaista realismissa elävän viisaan naisen kommenttia välillä. Näitä tekopyhiä kivittäjiä tuntuu riittävän. Elämä ei tosiaan ole täydellistä disneyn satua ja tahroja tarttuu mukaan matkalla.
Niitä tahrojakin on monenlaisia. Mahdollinen ihmiskauppaan osallistuminen ja toisen ihmisen hyväksikäyttö ei ole sellaisia tahroja, jotka voi noin vaan pyyhkäistä pois ja olla kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Mahdollisen ihmiskaupan uhrin tunnistamista voi hankaloittaa esimerkiksi se, että henkilö voi ensikohtaamisen perusteella vaikuttaa tekevän seksityötä vapaaehtoisesti omasta tahdostaan. Voi myös olla, ettei uhri tiedä oikeuksistaan tai että hänellä olisi mahdollisuus saada apua. Lisäksi uhrit voivat olla hyvin peloissaan ja traumatisoituneita tai kokea, ettei mikään apu voi auttaa heitä ulos tilanteestaan. Uhrit voivat myös pelätä joutuvansa itse ongelmiin viranomaisten kanssa hakiessaan apua tilanteeseensa. (http://www.ihmiskauppa.fi/ihmiskauppa/ihmiskaupan_muodot/seksuaalinen_h…)
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi täysin pätevä syy ottaa ero.
Ex-mieheni ei sentään koskaan käynyt prostituoidulla ja perusteli sitä sillä, että jos ei naista ilmaiseksi saa, niin ei kannata luopua itsekunnioituksesta hankkimalla naista rahalla. Siinä on siis sekä miehen että naisen itsekunnioitus kyseessä. Prostituoitukaan ei kunnioita itseään, koska ei tahtoisi samaa työtä tyttärelleen.
Ja sinkkumiehet, nuoret ja vanhat kun käyvät Thaimaassa vain sukeltavat siellä? Aika moni noillakin reissuilla sortuu jos ei muuten niin kun tullaa suoraan syliin istumaan ja alla on vahva humala.. Ikävää että niin moni suomimies on lopullisesti pilalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mullakin miehenä niin paljon valtaa kuin naisilla, että voisin vaatia rahaa muodossa tai toisessa seksiä vastaan.
Siitä vaan, ei kukaan estä. Homo- ja bimiehet etsivät myös seuraa.
Ja turha kitistä, että ei nappaa. Ei ne naisetkaan asiakkaidensa kanssa ole siksi, että haluavat tai nauttisivat siitä, vaan tekevät sen työnä rahan takia.
Ei pidä paikkaansa. Jokainen, jolta olen seksiä ostanut, on tykännyt. M72
Naiset näyttelee, jotta sulta tulisi nopeammin. Luulet vain olevasi jotenkin saalis. Nainen huokaisee helpotuksesta kun tilanne on ohi.
Tein tuota aina paskojen baaripanojen kanssa. Mies kiihottuu ja innostuu kun hänen haavoittunutta ja narsistista egoaan hyväilee. Ei ne ikinä tajunnut, että huijasin, jotta pääsen nopeammin eroon.
Vierailija kirjoitti:
t. Pilaantunut yksilö
Saa pohdin itse. Kyllä näitä seksin ostamista koskevia ketjuja lukiessa käy mielessä aina ase ohimolla. En tiedä oikein kuinka suhtautua. Palstan naiset tietysti pyrkivät aina manipuloimaan, mutta toisaalta ihan ymmärrettävä, vaikkakin yleensä perusteeton, turn-off.
Tunnen kaksi miestä, jotka ovat ostaneet seksiä ja molemmat tartuttivat vaimoonsa sp.taudin. Sen lisäksi oli paljon muutakin ongelmallista eli ovat exiä nyt.
Seksin ostaminen normaalina asiana on niin paha juttu miehestä, ettei sille oikein vedä vertoja muu kuin se, että mies on raiskannut tai sekaantunut lapsiin ja kyllähän poliisi onkin käynyt monen seksin ostajan ovella, kun on ostettu kehitysvammaiselta, alaikäiseltä jne.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia vielä, itse en katselisi sekuntiakaan miestä, josta tuollainen paljastuu. Eikä kukaan normaali mieskään sitä hyväksy, ei ainakaan meidän piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaveri tietää sen mistä? Mies siis myönsi ja perusteli sinulle?
Olisihan tuo vaikea tilanne. En ehkä alkaisi rikkomaan suhdetta tuon takia jos muuten ollut hyvä ja kunnioittava mies.
Ollaan oltu pitkään yhdessä ja mies on kaikinpuolin ihana ja suhteemme hyvä. Tuntuisi toisaalta oudolta erota tällaisen asian vuoksi mutta en sitten tiedä voinko enää rakastaa tämän jälkeen.
Jos tommoset jutut jotka on tapahtuneet ennen sinua haittaa noin paljon niin parempi jaatte lusikat nyt, eihän tuo asia oikeastaan kuulu sinulle millään tavalla.
Ei se huorissa käynti ole miehelle sen kummempaa kuin parturissa tai hierojalla käynti... maksua vastaan saa tarvitsemaansa palvelua. Millä elimellä hommaa tehdään on sivuseikka mutta näkyy toki palvelun hinnoittelussa.
Olet oksettava. Toivon sulle loppuelämän sinkkuutta.
Onnellisesti naimisissa kohta 25 vuotta ja meillä on kolme lasta. Käynkö huo rissa? Ehkä kävin, ehkä en. So not - pääasia että hyppy kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Nämä lähdettä vaativat tai minä en usko, paskapuhetta vaan -tyypit on päättäneet että mitään pakkoa ei ole olemassakaan. Jokainen nainen myy itseään vapaasta tahdosta. Vaikka niillä olis oikeudenkäyntipaperit edessä niin ne ei usko. Koska jos uskoisivat niin he joutuisivat myöntämään, että ehkä hekin ovat hyväksikäyttäneet. Osallistunneet jopa ihmiskauppaan. Ettei se maksullinen nainen ehkä tehnytkään sitä vapaasta tahdostaan.
Kukaan ei ole täällä väittänyt, ettei ihmiskauppaa ole olemassakaan. Jotkut ovat vaan pitäneet sitä Suomessa harvinaisena. Sen sijaan useampi kirjoittaja on väittänyt, että kukaan nainen ei vapaaehtoisesti suostu vaihtamaan seksiä rahaan tai että kaikki seksiä myyvät naiset ovat rikki. Kyllä se ehdottomuus ja erilaisten tilanteiden ymmärtämättömyys ja hyväksymättömyys on nimenomaan siellä tuomitsijoiden puolella, ei puolustajien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Missäs maailmassa sinä elät jos väität että jokapäiväistä narkkarin elämässä? Mä tiedän noista piireistä jonnin verran ja voin sanoa että itseänsä myyvä nisti ei ole halutuinta tavaraa yhtään kenenkään mielestä. Muistetaan myös että päihdeongelmainen voi hakeutua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mullakin miehenä niin paljon valtaa kuin naisilla, että voisin vaatia rahaa muodossa tai toisessa seksiä vastaan.
Siitä vaan, ei kukaan estä. Homo- ja bimiehet etsivät myös seuraa.
Ja turha kitistä, että ei nappaa. Ei ne naisetkaan asiakkaidensa kanssa ole siksi, että haluavat tai nauttisivat siitä, vaan tekevät sen työnä rahan takia.
Ei pidä paikkaansa. Jokainen, jolta olen seksiä ostanut, on tykännyt. M72
Naiset näyttelee, jotta sulta tulisi nopeammin. Luulet vain olevasi jotenkin saalis. Nainen huokaisee helpotuksesta kun tilanne on ohi.
Tein tuota aina paskojen baaripanojen kanssa. Mies kiihottuu ja innostuu kun hänen haavoittunutta ja narsistista egoaan hyväilee. Ei ne ikinä tajunnut, että huijasin, jotta pääsen nopeammin eroon.
Turha valittaa huonoa seksiä kun aina näyttelee vaan tyytyväistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Pilaantunut yksilö
Niitä tahrojakin on monenlaisia. Mahdollinen ihmiskauppaan osallistuminen ja toisen ihmisen hyväksikäyttö ei ole sellaisia tahroja, jotka voi noin vaan pyyhkäistä pois ja olla kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Tietoisesti jos tollaiseen ryhtyy niin eihän se hyvä päätös ole. Mutta tuo hurskastelu on myös alhaista ja tekopyhää. Syyllistämällä muita koet vallan tunnetta ja dominointia ja tämä antaa sulle vahvoja kiksejä, ei sua ne hyväksikäytetyt naiset oikeasti kiinnosta. Eli loppupeleissä olet vain sairas narsisti. Eli jopa moraalisesti enemmän rappiolla kuin moni näitä maksullisia naisia käyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Pilaantunut yksilö
Ja mä en yleensäkään ymmärrä miksei naisilla olis oikeutta valita puolisokseen sellaista miestä, joka ei ole käyttänyt maksullisia naisia. Miksi naisen olis pakko hyväksyä miehensä "tahrat" jos ne tahrat on sellaisia, jotka ei naisen arvomaailmaan kuulu. Ei naisen ole pakko kelpuuttaa elinkautisvankiakaan puolisokseen, eikä huumeidenkäyttäjää. Ei edes silloin kun mies on parantanut tapansa, istunut tuomionsa ja lopettanut käytön. Miksi siis naisen olis pakko kelpuuttaa mies joka käy maksullisilla naisilla? Miksi se tekee naisesta jotenkin huonon ihmisen? Nainen voi hyvinkin elää realismissa ja silti kokea ettei halua puolisokseen juuri tuota miestä. Ei siinä ketään kivitä tai tuomitse. Toteaa vaan että me emme toisillemme sovi, arvomaailmat ei kohtaa. Mies sitten etsii naisen, jolle se maksullisissa käyminen ei ole ongelma.
Kyllä tässä väkisinkin tulee sellainen fiilis, että naisten on vaan pakko ymmärtää miehiä loputtomasti, pojat on poikia tyylillä. Nainen pistää omat arvonsa romukoppaan ja hyväksyy miehen kuin miehen. Tai nainen on jotenkin paha ja tekopyhä kivittäjä. Maksullisiin mennessään mies on valintansa tehnyt, se valinta voi joskus kostautua. Sen kanssa on sitten vaan elettävä. Teoilla on seurauksensa.
Täh? Ajattelen että ihmiset tekee kaikenlaista elämänsä varrella, miehet ja naiset. Joskus vaikka mokataan ja joskus kadutaan. On elämänvaiheita ja ne loppuu. On tullut nähtyä vierestä ja tehtyä niin paljon että ymmärrän ihmisyyttä. En ajattele että miehet " saa" tehdä eri asioita kuin naiset koska pojat on poikia.