Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap tuo rahaa talouteen? Maksoiko mies ensitreffeillä? Voitko vastata?
Minä voin vastata ap:n puolesta. Olen se, joka on jättänyt miehen, kun kävi ilmi, että hän oli käynyt maksullisilla. Naisten näkeminen maksullisina ja esineellistäminen on yksi isoimpia turn offeja, mitä tiedän.
Tuon perheeseen tuloista 80% ja kaikki omaisuus on minun. Olen ostanut kotimme ja koko irtaimiston siinä. Mieheni on huomattavasti köyhempi.
Olen mieheni kanssa siksi, että hän on fiksu ja hyvä tyyppi, suhtautuu naisiin kunnioittavasti ja tasa-arvoisesti, on komea ja huomioiva sängyssä, eikä muuten koskaan käynyt maksullisilla, koska on saanut ilmaiseksikin.Luuletko että mies haluaa parisuhteen naisen henkisten ominaisuuksien takia? Yhtä hyvin mies voisi olla miesten kanssa.
Miksei ole?
Esineellistää naista ja haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas miesvihaviestejä. Miehillä nyt vain on tarve seksiin, mutta eiväthän naiset voi sellaista ymmärtää. Vaikka ovat itse keksineet maailman vanhimman ammatin ja rahastavat sillä edelleen.
Ei se ole edes seksin tarpeestakaan kiinni. En minäkään koskaan kuvitellut maksavani, mutta ulkomailla kun ovat jatkuvasti seksiä tuputtamassa niin kyllä siinä tiukempikin moraali pettää. Vaikea sanoa ei, kun ei ole mitään syytä. Tosin jos näitä ketjuja olisin silloin lukenut, niin olisi ollutkin jotain syytä, mutta enpä kuvitellut, että naiset näin halveksuvat. Nyt en tiedä, kehtaako naisia jatkossa enää edes lähestyä...?
Vierailija kirjoitti:
suomalainen nainen tunnetaan ympäri maailmaa maailman helpoimpana naisena.
silti tässäkin ketjussa on vain pyhimysneitsytnaisia =D
Mikähän sussa sitten on vialla, kun et edes maailman helpoimmilta naisilta saa? Oletko maailman kuvottavin mies?
En usko noihin ihmiskauppajorinoihin. En ole ainakaan vielä kertaakaan törmännyt ihmiskauppaprostituuttiin. M72
No mitä ne naiset ajattelee, kun ne kiljuu jollekin riisuuntuvalle miesstripparille? En voi puhua muista miehistä mutta itse katsellessani naisstripparia "käväisee" mielessä että olisipa kiva harrastella vähän seksikkäitä puuhia tämän kanssa ja kehtaisin varovasti väittää että moni muukin mies ajattelee samoin. Kiljuuko naiset sitten alastomalle miehelle ihan muuten vaan? "Iiik! Sillä ei ole vaatteita! Iiiik!"
kateellinen, itsekeskeinen, ja ties mikä yrittää levittää että "kerron sun tyttökaverillesi sitä ja tätä" ettei vaan se saisi ketään.
näitä riittää kuten parturikolossa itkevä taka-aasikko, jolla pieleen menneet iskuyritykset tulivat märkänä housuun.
Eestiläiset jotka eivät kykene kasvattamaan kersojaan,ovat sellaisia trollaajia,omien onfelmiensa keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mullakin miehenä niin paljon valtaa kuin naisilla, että voisin vaatia rahaa muodossa tai toisessa seksiä vastaan.
Siitä vaan, ei kukaan estä. Homo- ja bimiehet etsivät myös seuraa.
Ja turha kitistä, että ei nappaa. Ei ne naisetkaan asiakkaidensa kanssa ole siksi, että haluavat tai nauttisivat siitä, vaan tekevät sen työnä rahan takia.
Ja taas tämä homojuttu, luonnollisesti. Koska naisten kanssahan se olisikin liian kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mullakin miehenä niin paljon valtaa kuin naisilla, että voisin vaatia rahaa muodossa tai toisessa seksiä vastaan.
Ja turha kitistä, että ei nappaa. Ei ne naisetkaan asiakkaidensa kanssa ole siksi, että haluavat tai nauttisivat siitä, vaan tekevät sen työnä rahan takia.
Ei pidä paikkaansa. Jokainen, jolta olen seksiä ostanut, on tykännyt. M72
Tavallisen sinkkumiehen on pakko käydä huorissa koska naiset vaativat mahdottomia seksisuhteelta.
Ei tämä tällaista vielä 5 vuotta sitten ollut.
Ihan itse olette tämän tarpeen luoneet, naiset.
T: 34v, 185cm, lihaksikas, komea, mukava ja huumorintajuinen mies
Vaikuttikohan tämä tieto miesystävästä apn lapsihaaveisiin? Ap, voin lohduttaa; et ole ainoa ja moni mies on tehnyt paljon pahempaakin eläessään. Lapseni isä on entinen sotilas, mutta minua ei suoraan sanottuna kiinnostanut tuolloin, mitä kaikkea sairasta hän oli edellisessä elämässään touhunnut, tärkeintä itselleni oli selviytyminen siinä elämäntilanteessa jossa olin, jolloin hänet tapasin. Itseasiassa, ainoa, mikä minua kiinnostaa hänen elämänhistoriassaan, on se elämänkokemus, jota hän kantaa syntiensä lisäksi mukanaan. Kaikilla ei pää kestä totuutta, mutta itse en ajattele elämästä kovin ahdasmielisesti, jokainen tekee virheitä. Kuinka syvällisesti olette puhuneet hänen kanssaan siitä, miksi hän osallistui ihmiskauppaan ( jota prostituutio yleensä pohjimmiltaan on) ja mitkä ovat hänen todelliset elämänarvonsa ja mitkä ovat sinun arvosi? Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen sinkkumiehen on pakko käydä huorissa koska naiset vaativat mahdottomia seksisuhteelta.
Naiset hyväksyvät seksiin vain kalrasimalli-yritysjohtajia tai pankkiirilääkäreitä. Minimipituus 189cm ja kyrvän mitta 21cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämä homojuttu, luonnollisesti. Koska naisten kanssahan se olisikin liian kivaa.
No voit sinä alkaa miesprostituutioksi myös naisasiakkaille, jos heitä riittävästi löytyy. Ei kukaan tätäkään kiellä. Luultavasti vaan miesasiakkaiden puolelta löytyy enemmän kysyntää, jos ala oikeasti kiinnostaa.
Seksinmyyjänä ei kummassakaan tapauksessa pitäisi kuitenkaan olla mitään väliä, koska sehän on vaan työtä ja sitä tehdään vaan rahan vuoksi. Harva seksinmyyjä kokee läheskään kaikki asiakkaansa haluttaviksi olivat nämä mitä sukupuolta vaan tai oli seksinmyyjän oma seksuaalinen suuntautuminen mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kovin mukava olet ainakaan naisille. Jo tuosta viestistäsi paistaa läpi kaikkea muuta kuin mukava asenteesi naisia kohtaan. Parempi ehkä siis että käyt vaan maksullisissa ja jätät muut naiset niiden oikeasti mukavien miestin seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Jos menet tavismiehenä tinderiin, niin ole onnellinen jos saat 2 matchia kuussa tasoasi alemmilta naisilta.
Minä olen katsellut komean, pitkän, urheilullisen ja mukavan kaverini yritystä tinderissä, ja ei voi muuta sanoa kuin että onneksi en ole sinkku.
Hän ei edes ole mikään tavis mielestäni, mutta silti ei irtoa kuin kerran jouluna joltakin lihavalta ja vanhemmalta yyh oolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomalainen nainen tunnetaan ympäri maailmaa maailman helpoimpana naisena.
silti tässäkin ketjussa on vain pyhimysneitsytnaisia =D
Mikähän sussa sitten on vialla, kun et edes maailman helpoimmilta naisilta saa? Oletko maailman kuvottavin mies?
"Etookoskaanpilluasaanukaan, nönnönnnööööööö".
Keksikää joskus jotain uutta. Sinäkin siis implikoit, että naisilla ei ole miehille mitään muuta annettavaa kuin se reikä?
Enää ei puhuta prostituoiduista vaan surrogaateista eli sijaiskumppaneista. Ovat monesti koulutettuja ihmisiä, eikä heidän palvelujensa käyttäminen ole sen hävettävämpää kuin vaikkapa kallonkutistajalla tai sokerointiteknikolla käyminen
Vierailija kirjoitti:
Jonnekollektiivilta jäi näköjään tämäkin viikonloppu pil lut to mak si.
Loistavaa, jatkakaa noin. On hyväksi koko ihmiskunnalle, että huonoimmat miehet karisevat pois geenipoolista.
Naiset valitsevat hujoppeja ja keskimäärin 100 äo:n omaavia miehiä. Kariskaa kaikki vain pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Jokainen, jolta olen seksiä ostanut, on tykännyt. M72
Varmasti ovat vaikuttaneet siltä että tykkäävät. Iso osa työtä kuitenkin ja pakko on "tykätä", jos haluaa töiden jatkuvan tulevaisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täyttää kaikki trollin merkit, häipyy keskustelusta eikä vastaa kysymyksiin.
Viikon onnistunein miesvihanlietsonta, onnea!
Enemmän täällä ketjussa on naisvihaa kuin miesvihaa...
Kyllä. Nimenomaan naisvihaa toisten naisten puolelta. Niiden, jotka kuvittelevat että pimpan ja tissien omistaminen antaa heille vallan puhua kaikkien muidenkin pimpallisten ja tissillisten ihmisten puolesta ja yleistää omat ajatuksensa ja arvonsa koskemaan koko sukupuolta. Kukaan nainen ei halua sitä ja kaikki naiset haluavat tätä. Hohhoijaa.
Jos tommoset jutut jotka on tapahtuneet ennen sinua haittaa noin paljon niin parempi jaatte lusikat nyt, eihän tuo asia oikeastaan kuulu sinulle millään tavalla.
Ei se huorissa käynti ole miehelle sen kummempaa kuin parturissa tai hierojalla käynti... maksua vastaan saa tarvitsemaansa palvelua. Millä elimellä hommaa tehdään on sivuseikka mutta näkyy toki palvelun hinnoittelussa.