Onko tälläiset bileet yleisiäkin nykyisin
Tuli kutsu minusta outoihin bileisiin.
Kyseessä kotibileet, nyyttäriperiaatteella, siinä nyt ei sinällään mitään outoa mutta isäntäväki on määritellyt menun ja vieraat tuovat sitten kaikki raaka-aineet ja omat juomansa, isäntäväki päättää mitä kukin tuo. ei siitä saa mitenkään reilua, tasapuolista jakoa, yksi tuo lohet 20:lle ja toinen salaattirehut, allergikot ottavat vielä omatkin eväät mukaan.
Isäntäväki tarjoaa tilat?
Kaikki nyyttärit joissa minä olen ollut on vieraat itse päättäneet mitä tuovat,isäntäväki vain on pitänyt kirjaa ettei tule tonnikalasalaattia seitsemältä. Minusta siinä onkin jutun hauskuus, että jokainen tuo oman persoonan mukaista tarjottavaa.
Kommentit (4)
Mitäs tuossa tehdään, jos ne joiden pitää tuoda lohet, eivät haluakaan tulla? Todella typerä ajatus juhlien järjestäjällä.
Aikomus olisikin kieltäytyä kutsusta, kun kutsututkin on ilmeisesti valittu sosiaallisen statuksen perusteella, itse olen ilmeisesti se houkutuslintu, jonka toivotaan houkuttelevan mukaan muutama pariskunta, kun heidät tunnen paremmin kuin isäntäpariskunta.
Todella oudot bileet.
-ap
No onpa mautonta. Lohi tosiaan maksaa aika paljon vrt salaattiin. en ymmärrä pointtia, nyyttärit kivat kun saa viedä tosiaan oman maun mukaan