Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä näillä Seiskajulkkiksilla riittää rahaa luksusmerkkilaukkuihin?

Vierailija
15.10.2013 |

Vähän väliä tulee vastaan juttuja näistä ns. Seiskajulkkiksista kun sitä sun tätä ulosotoissa, mutta silti ne poseeraa kuvissa aina uusien vaatteiden ja kalliiden luksusmerkkilaukkujen kuten esim. Vuittoneiden ja Chaneleiden kanssa. Miten tämä on mahdollista? Mistä ne repii tonnin verran laukkuun tuosta vaan vaikka ilmoitetut tulot olleet jotkut ihan minimaaliset, vai jätetäänkö vuokrat ja muut pokalla maksamatta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tosiaan jätetään vuokrat, verot, matkaliput ja muukin "turha" maksamatta, rahat riittää silloin siihen luiskan halvimpaan malliin :)

Vierailija
2/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä mainita, että eikös suurimmasta osasta nettikauppoja pysty tilaamaan jollain tilisysteemillä (=velaksi)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on selvää: varaa ei ole, koska ulosotossa velkoja. Jos on varaa ostaa, niin silloin ei ole velkaa mihinkään (no esim. asuntolaina eri asia) ja käteen jää sen verran enemmän menojen jälkeen että on varaa ostaa esim. kallis laukku tmv.

Lisäksi tyrkkyjulkkiset varmaan oikeasti ovat niin tyhmiä, etteivät ymmärrä etteivät he ole mitään "Paris Hiltoneita", vaan tavallisia tallukoita jotka jollain tavalla ovat saaneet naamansa "julkisuuteen"=Seiskan sivuille. Voi olla tausta BB-asukkaana, tai jossain miss never heard- kisoissa tai jonkun urheilijan salarakkaana.

Ajattelevat siis jutun niin: "Hei mä olen lehdessä, Paris on lehdessä, sillä on varaa kaikkeen kivaan, niin mullakin!"

Vierailija
4/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitti vaan huomiota kun katsoin ekan jakson siitä Maatilan prinsessasta niin moni niistä tepasteli paikalle Vuittonin veskat olalla ja/tai kädessä. Ne klassiset laukut vaatii ehkä hieman klassisemmat keskieurooppalaiset pukeutumistyylit, eikä mitään brittimäistä mikroshortsi-tissitoppityyliä.

Vierailija
5/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hilton ja Jessica Simpson taisivat aloittaa tuon pissismuodin eli merkkikassi+pikkukoira joskus 2004, mutta suomalainen takapajukansa kopioi sitä samaa nyt -  noin 10 vuotta jälkeenpäin.

Vierailija
6/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Nama-suomalaisjulkkikset-rakastavat-Vuittonia/1011744

Minun mielestäni noiden tyyliin sopii enemmän joku trendikäs Guess kuin klassinen LV.

Vierailija
7/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättävät vuokrat maksamatta ja mahdollisesti myyvät itseään?

Vierailija
8/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää vastauksen, koska oon niin kateellinen noille julkuille.

t: ap

Vierailija
9/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ovatkin feikkilaukkuja. En tunnistaisi aitoa.

Tuossa linkissä mainittiin Marttiina Aitolehti ja uskon että hänen nuorimman lapsen isällä on varaa ostaa aito vaikkapa lahjaksi.

Vierailija
10/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:43"]

Haluan tietää vastauksen, koska oon niin kateellinen noille julkuille.

t: ap

[/quote]

Et ole alkuperäinen koska eri ip-osoite, joten turha yrittää.

Vierailija
11/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Kalinainen on joskus kirjoittanut jossain näin

http://paivanparas.files.wordpress.com/2012/03/henna-kalinainen-01.jpg

ja nyt on tilanne tämä

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013100817581695_vi.shtml

Ett silleen...

Vierailija
12/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsoo noin tarkkaan?? Itse en koskaan katso mitään julkkiksien laukkuja tai vaatteita sillä silmällä, että minkä merkkisiä ne ovat.

Vierailija
13/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusila esittelee Seiskan sivulla laukkukokoelmaansa, asusteita on näköjään kymppitonnien edestä

http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Sofia-Ruusilalla-on-asusteita-kymmenientuhansien-eurojen-edesta/1000389

Vierailija
14/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:48"]

Kuka katsoo noin tarkkaan?? Itse en koskaan katso mitään julkkiksien laukkuja tai vaatteita sillä silmällä, että minkä merkkisiä ne ovat.

[/quote]

ei tartte edes sen tarkemmin katsoa, ne pomppii silmille joka kuvasta, ehkä juuri sen takia kun eivät sovi siihen muuhun pukeutumistyyliin.

Vierailija
15/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:48"]

[/quote]

No kun ne itse esittelee niitä ja luettelee merkkejä kuin viimeistä päivää, tulee vaan mieleen että onko näillä joku Sinkkuelämää-sarjasyndrooma eli seurataan jonkun vanhan fiktiosarjan mallia materialismin ja merkkien suhteen?

Vierailija
16/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:49"]

Ruusila esittelee Seiskan sivulla laukkukokoelmaansa, asusteita on näköjään kymppitonnien edestä

http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Sofia-Ruusilalla-on-asusteita-kymmenientuhansien-eurojen-edesta/1000389

[/quote]

Äidiltäänhän se noita laukkuja on saanut ja Nikolta :) Itse ostanut ehkä yhden.

Vierailija
17/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:58"]

[/quote]

Niin mäkin sanoin kaikille että muut ovat minulle muutamat kalliimmat laukkuni ostaneet, kunnes sain tietää että niistä joutuu maksamaan lahjaveroa kun tietty summa ylittyy.... :-o

Vierailija
18/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isukki tai "isukki" ostaa.

Vierailija
19/22 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:58"]

[/quote]

Niin mäkin sanoin kaikille että muut ovat minulle muutamat kalliimmat laukkuni ostaneet, kunnes sain tietää että niistä joutuu maksamaan lahjaveroa kun tietty summa ylittyy.... :-o

[/quote]

no ei ne nyt niin kalliita olleet

Vierailija
20/22 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taida olla aitoja, kun katsoo näiden muuta tekokuiturätti pukeutumista, vai pitäisikö pikemminkin sanoa että tekoräteistä riisuutumista....