Lue keskustelun säännöt.
Kuinka omatoimisia 3-vuotiaanne ovat?
15.10.2013 |
Esimerkiksi pukemisen, voileivän teon, jälkiensä siivouksen suhteen tai miten osallistuu muiden mukana yleensä kotitöihin jne.
Kommentit (22)
Menipäs taas överiksi tämäkin ketju, huoh!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:29"]
No pitääkö se lapsi nyt sitten komentaa pois siitä tiskikoneen tyhjentämisestä yms. jos se siihen itse tulee ja haluaa tehdä??
Ei heidän ole pakko sitä tehdä. Meillä kyllä rakennetaan niitä palapelejä, leikitään kavereiden kanssa yms.
Miksi semmonen järjen käyttö on niin vaikeaa??
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 13:04"]
Pienten lasten ei tarvitse keskittyä kotitöihin. Enemmän arvostetaan sitä, että osaavat tehdä palapelejä ja muuta kehittävää, ovat kiinnostuneita sosiaalisista harrastuksista. Koululaisille tärkeintä on suoriutua koulusta ja harrastuksistaan mahdollisimman hyvin. Silloin ei jää aikaa muulle. Jokainen ehtii opetella arkirutiinit aikuisena.
[/quote]
[/quote]
Mä luin tuon kirjoittaneen ihmisen pointin että kun käy koulussa ja harkoissa niin ei EHDI tehdä muuta, ennen aikuisikää. Eli LISÄÄ LÄKSYJENLUKUA! Sitä meistä moni tarvitsee. Mutta eihän 3- vuotias käy vielä koulussa ja harkoissa niin mihin kaikki aika menee? Palapelin rakentamiseen? Hyvä tavaton! :) Ehkä minun käsitys siitä miten kauan tiskikoneen tyhjennys vie on erilainen kuin tuon vastanneen ihmisen kuva asiasta?
Ja miten rankkaa se on kultalusikkalapsen jonka tukkakin harjataan työpaikkahaastatteluun äidin tekemänä pärjää?