Vieläkö liukuvärjäys hiuksissa on in?
Ja voiko sellaista laittaa lyhyeen polkkaan, joka jää hieman leukalinjan yläpuolelle? Tekisi mieli jotain piristystä tähän päähän. Raidoista en tykkää. Ja mulla on aika tummanruskea väri, niin ei tähän mitään kummempaa saa ilman värinpoistoa... Siis tarkoitan, jos koko värin haluaisi muuttaa.
Kommentit (10)
Sitä minä itsekin vähän mietin. En googlettamallakaan löytänyt liukuvärjättyä lyhyttä polkkaa. Ehkä parasta vain marssia kampaajalle ja sanoa, että tee jotain =)
Tuskin on in kenenkään muun kuin hicago iidan mielestä enää. Toi oli joskus vuosi sitten kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 11:38"]
Sitä minä itsekin vähän mietin. En googlettamallakaan löytänyt liukuvärjättyä lyhyttä polkkaa. Ehkä parasta vain marssia kampaajalle ja sanoa, että tee jotain =)
[/quote]
Harmi kun raidat on ehdoton no-no, koska sellaiset esim. vain toiselle puolelle etuosioon tehdyt vähän paksummat ja värikkäämmät raidat voi olla tosi kivojakin, toisin kuin ne mammamaiset koko pään blondiraitaraidoitukset ohuella raidalla.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 11:38"]
[/quote]
Harmi kun raidat on ehdoton no-no, koska sellaiset esim. vain toiselle puolelle etuosioon tehdyt vähän paksummat ja värikkäämmät raidat voi olla tosi kivojakin, toisin kuin ne mammamaiset koko pään blondiraitaraidoitukset ohuella raidalla.
[/quote]
Hmmm... tuo ei käynyt mielessäkään. Itsellä tosiaan tulee vaaleista koko pään raidoista mieleen kaikki meidän työpaikan yli 50-vuotiaat naiset. Mutta tuo toispuoleinen voisi olla aika kiva. Kiitos vinkistä!
Kyllä trendi jatkuu ja hiusten latvoissa shokkiväri, liukuvärit erikoisillakin väriyhdistelmillä on talven hiusmuotia.
Seiska on oikeassa. Itse en ole mikään liukuvärjäyksen fani varsinkaan, jos kyse on siitä klassisesta maantienharmaasta oranssiin-liu'usta, mutta latvojen dippaus näyttääkin usein jo tosi kivalta. Siinä voi käyttää kunnollisiakin värejä ja esim. pois pestäviä hiusliituja.
Tässä teille etsijöille kuvia lyhyistä liukuvärjätyistä hiuksista:
Kiitos teille kaikille vastauksista! Tuosta linkistä löysin yhden kuvan, jossa oli melkein samanlainen malli kuin mulla ja ainakin hänellä liukuvärjäys näytti kivalta. Dipatut latvat shokkiväreineen olisi muuten aivan ihana, mutta onko se hieman säälittävää 35-vuotiaalla naisella? =)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:14"]
Kiitos teille kaikille vastauksista! Tuosta linkistä löysin yhden kuvan, jossa oli melkein samanlainen malli kuin mulla ja ainakin hänellä liukuvärjäys näytti kivalta. Dipatut latvat shokkiväreineen olisi muuten aivan ihana, mutta onko se hieman säälittävää 35-vuotiaalla naisella? =)
[/quote]
Minusta tummanruskean kanssa dippaus näyttää ihanalta, jos se on vaikka tummanpunainen tai tumma violetti :)
T: 8 & 9
Kyllä niitä näkee... Minusta kyllä paljon kivampi pitemmässä tukassa, lyhyeen polkkaan ehkä vähän hassu.