Useamman lapsen äidit!
Kuinka vanhoja olette, kenellä on useampi lapsi? Itselläni 2 lasta, ja kolmas haaveissa jo. Olen 25-vuotias.
Kommentit (50)
Kuka kehui? Vastas vaan kysymykseen ja en mä ainakaa voi vaikka haluaisin
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 20:36"]
29V, kuudes lapsi tulossa. Vanhin 13, nuorinnyt 2,5v. En ole lessu :)
[/quote]
Sain sydärin tätä lukiessani. No, kukin tavallaan. Itse olen 32v yhden lapsen (3,5v) äiti. Hyvä jos itse olet onnellinen, minusta ei olis ollut tohon ikinä :) t. Nim. Ainoaksi jää
28, 3 lasta. Vanhin 8v, nuorin syntyi kun olin 26. Nyt ei enää enempää, lapsiluku ja syli on ihan täynnä.
Olen 45v. 5 lasta (14-26v) ja 10kk lapsenlapsi.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 02:47"]
Vaikka ei se lapsuluvun määrä ole mikään kehumisen aihe.. Kyllähän kuka vaan voi niitä lapsia vääntää.
[/quote]
Mutta eihän tässä mitään ole kehuskeltu, vastattu kysymykseen ja sillä siisti.
Ala itsekin "tehtailemaan" jos siltä tuntuu. Teidän perheellä on kyllä valta päättää lapsiluvusta.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 20:48"]
Kertokaapa oleteko ehtineet kouluttautua, hankkia ammatin ja tehdä työtä..muuta siis kuin lapsitehtailua????
[/quote]
Siis mitä on lapsitehtailu?
Ja ihan vain tiedoksi, kaikki eivät ole yhtä toopeja kuten sinä vaan osaavat yhdistää koulun ja perhe-elämän. Vaikka sinä et osaa, niin ei tarkoita, etteikö muut osaisi. Minä tunnen monta nuorta äitiä, jotka ovat kouluttautuneet vielä lapsien saamisen jälkeen, vain yhden nuoren äidin tiedän, joka ei tee töitä eikä kouluun jaksa mennä. Eli näitä on TODELLA harvassa, jotka eivät osaa yhdistää opiskelua ja perhe-elämää.
T: 3 lapsen äiti, joka opiskeli ensimmäisen ammattinsa itselleen esikoisen synnyttyä, toinen tuli opiskeltua 2 muun lapsen jälkeen, töissäkin kerennyt olemaan useamman vuoden, lapset itse hoidettu ja ikää mittarissa vielä alle 30v joten tulevaisuus on vielä auki :) Ai niin, ja asutaan omakotitalossa, josta maksetaan vielä lainaa pois, mutta laina on maksettu pois ennen kuin ollaan miehen kanssa 39v eikä ole pieni talo :)
Odotan seitsemättä, ikää 37, esikoinen 22-vuotiaana. Tämä jää viimeiseksi.
Odotan seitsemättä, ikää 37, esikoinen 22-vuotiaana. Tämä jää viimeiseksi.
Ikää 33 ja odotan kuudetta. Vanhin on 12v ja nuorin 11kk.
40v, 4 lasta 9-20v, yksi lapsenlapsi. Ammatti ja työpaikka on, vakituinen ja silti olin 10 vuotta kotiäitinä.
33-vuotias, neljäs raskaus menossa ja kaksoset tulossa. Isommat lapset 6-,5- ja 1-vuotiaat.
Ja kyllä, on koulutus (AMK) ja vakituinen työpaikka. Olen mielestäni ehtinyt töitäkin tehdä ihan tarpeeksi, vain vanhempainvapaat ollut pois työstä.
olen 34 vuotta ja sain juuri neljännen lapseni
33 v. kolme lasta, joista vanhin 8 v.
30v, neljä lasta vanhin 7 v ja nuorin vähän päälle 10 kk
37 v. 3 lasta, joista nuorin on 12 v.
Olen 31 ja odotan neljättä lasta. Vanhin lapseni on 10 ja nuorin 1v7kk.
28-vuotias, neljäs lapsi tulossa. Vanhin on 7-vuotias.
Vaikka ei se lapsuluvun määrä ole mikään kehumisen aihe.. Kyllähän kuka vaan voi niitä lapsia vääntää.