9 v poikani vaatii "dödöä"
kaverilla on älyttömän tarkka hajuaisti. Käy isän purkeilla. Väitti että parhaat kaveritkin käyttävät "dödöä", vaatii omaa. No ostan sitten itse, sanoi poika kun selitin että sitten isona poikana voit käyttää kun oikeasti alat haista hielle.
Eihän se paljon maksa, mutta en haluisi että dumppaa itseensä turhia kemikaaleja. atoopikko sun muuta. Vaikea estääkin, en nyt viitsi laittaa aineita lukkojen taakse.
miten muilla kokemuksia ?
Kommentit (12)
Osta joku tuoksuton ja alumiiniton herkän ihon tuote. Voihan 9-vuotiaalla hiki jo alkaa haista.
Niin, no. Lähinnä pointti että jos jotain ei tarvitse, sitä ei kannata käyttää. Ja sitten se kemikaalikuorma yhdistettynä ohueen atooppiseen ihoon.
Poika on 3.lk.
Oikeesti toi tulee varmaan juuri parhaan kaverin isoveljen (6.lk) kautta...kun Pete ja Tomi käyttää niin minäkin...
poika siis pitää hyvistä tuoksuista, joten tuoksu plussaa...on perheen "hajupoliisi", ja ura hometutkijana tai vaihtoehtoisesti parfyymipuolella on taattu
Mutta haisee itse tällä hetkellä vain pikkupojalle.
Osta tuoksutonta jos et halua lapsesi tuoksuvan dödölle.. apteekista jotain. Kyllä mun Jääkiekkoileva poika alko 9-vuotiaana käyttämään dödöä peittääkseen hien hajun :)
Niin vaatii. Välillä lainaa kaverilta hirveän hajuista dödöä. Olen sanonut ettei tarvitse vielä. Haistellaan hänen kainaloita, ei haise. kyllä hän huomaa eron haisevaan kainaloon. Hänen luokansa dödöä käyttävä poika on selvästi teini eli oletettavasti hänellä hikikin haisee.
Turhat kemikaalit-selitys menee meillä vielä läpi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 09:31"]
Osta tuoksutonta jos et halua lapsesi tuoksuvan dödölle.. apteekista jotain. Kyllä mun Jääkiekkoileva poika alko 9-vuotiaana käyttämään dödöä peittääkseen hien hajun :)
[/quote]
Minun jääkiekkoileva poika 10 vuotta käy treenin jälkeen suihkussa, jotta ei tule hajuja... ei ole vielä teini.
Olisit onnellinen, että poikasi haluaa käyttää dödöä. Tunnen useita, joiden jo pitäisi käyttää, mutta he itse eivät halua ja välttelevät suihkuakin viimeiseen asti, myös liikunnan jälkeen.
osta luomudödö, täysin harmiton.
Noita kaupan normaaleja dödöjä en antaisi vanhemmankaan lapsen/nuoren käyttää, kemikaaleja tungetaan muutenkin elimistöön aivan tarpeeksi.
Kaikissa hankinnoissa ei tarvitse olla järkeä. Paljon ei deodorantti maksa, jos sillä saa pojalle hyvän mielen. Ei ihmiset syö karkkia tai polttele tupakkaakaan sen takia, että siinä olisi jotain järkeä.
Nimenomaan. Jos pojalla atooppinen iho, niin voitte ostaa jotain herkän/atooppisen ihon dödöä. Eihän poika sitä välttämättä viikkoa kauempaa jaksa käyttää, mutta jos jaksaa niin eikö se ole hyvä tulevaa teini-ikää ajatellen? :)
Meillä on 10 v pienikokoinen poika (ei siis mikään teini vielä) ja nyt on alkanut hiki haista tosi selvästi. Tietysti suihkussa käydään päivittäin, mutta olen alkanut miettiä, että pitäisikö tosiaan jo tuon ikäiselle ostaa dödöä. Isosiskonsa oli vasta 13 v kun alkoi hiki haista.
Eikö edes se apteekin hajuton sovellu?
Itse ostaisin, jos poika pyytäisi. 5lk terkkari sanoo jo kaikille, että hankkikaa dödöjä.