Kapeneeko takapuoli pakaratreenillä?
Siinä se kysymys tulikin. Minua kiinnostaa, litistääkö pakaratreeni pakaroita sivuilta vai pyöristääkö niitä.
Kommentit (18)
Jos ei oo välineitä käytettävissä. Vauhdittomia tasjalakhyppyjä eteenpäin vaan pitkälle ponnistaen saa peppuun muotoa ja "nousee". Toistoja täytyy siten tehdä mieluiten 50 sarjoissa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:52"]
Jos ei oo välineitä käytettävissä. Vauhdittomia tasjalakhyppyjä eteenpäin vaan pitkälle ponnistaen saa peppuun muotoa ja "nousee". Toistoja täytyy siten tehdä mieluiten 50 sarjoissa.
[/quote]
Mä en valitettavasti uskalla hyppyjä tehdä polvieni takia. Pitäisi olla sellaisia liikkeitä, joihin tällainen vähän heikommin koordinaatioon kykeneväkin pystyisi ilman vaurioita.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]
Mulla kävi päinvastoin; olen suht kapealanteinen ja suoravartaloinen mutta minulla on ollut kauniin mallinen pyöreä peppu. Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!
[/quote]
Onko sulla tippunut paino siinä samalla? Jos se kadonnut muoto oli rasvaa.
ap
[/quote]
Ei ole paino pudonnut. Kiinteytynyt olen huomattavasti joten läski lienee korvautunut lihaksilla. Normaalipainoinen olen
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!
[/quote]
Millaista treeniä olet harrastanut?
[/quote]
Lähinnä salilla, laitteen nimeä en muista mutta sillä "potkitaan" taaksepäin jolloin vaikutus on pakaraan. Ja juoksumatolla sitten aerobinen harjoittelu, kuulan tai painon kanssa kyykkyjä. Tuloksia tuli parissa kuukaudessa vaikka laiskasti käynkin (1-2x viikossa).
[/quote]
paskat tollasella nitkuttelutreenillä saa mitään vaikutusta takapuoleen NOT.
Ei, se pyöristää. Vähemmän namia, niin tulee sitten nätisti esiin.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:01"]
Ei, se pyöristää. Vähemmän namia, niin tulee sitten nätisti esiin.
[/quote]
Pyöristääkö siis ihan oikeasti, sivuiltakin? Sen kyllä tiedän, että sivusta katsottuna näyttää yleensä juuri pystymmältä ja pyöreämmältä, mutta kun monilla paljon treenaavilla tuntuu olevan sellainen hiukan maskuliininen takapuoli takaapäin katsottuna. Näkee, että lihasta on ja treenattu on paljon, mutta kun rasvaa ei suuremmin ole niin takamus on sivuista ja alhaalta littana lihasten työntyessä keskelle ja ylös. Vähän niin kuin näin http://2.bp.blogspot.com/-TBuxXHJT1HE/TVcSHvn2lOI/AAAAAAAAAFM/t0fu9EmdgkE/s1600/butt.jpg Kuva on tosi huono ja vieläpä sivusta vaikka hain takaapäin otettua, mutta paras minkä tähän hätään löysin.
Rasvaa on takapuolessani on turhan vähän muutenkin, eli en usko että laihtuminen tekisi yhtään nätimmäksi. Keskivartalosta sitä rasvaa olisi pikkuisen varaa kadottaa, mutta siitä se lähtee vasta kun muualta on kaikki lähtenyt :/
ap
Täältä löysin täsmäliikkeitä eri takapuolityypeille. En sitten tiedä onko noilla oikeasti täsmävaikutusta. Tuollainen perus steppi pitäisi olla minulle paras...
http://www.youbeauty.com/body-fitness/galleries/booty-shaping-workouts-for-your-butt-type#2
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]
Mulla kävi päinvastoin; olen suht kapealanteinen ja suoravartaloinen mutta minulla on ollut kauniin mallinen pyöreä peppu. Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!
[/quote]
Onko sulla tippunut paino siinä samalla? Jos se kadonnut muoto oli rasvaa.
ap
Pakaratreeni tekee pakaralihakset paremman muotoisiksi, laihdutus pienentää rasvakudosta.
No tekee paremman muotoiset. Se riippuu tietysti pakaroistakin. Itsellä pyllystä tulee lihasten myötä suurempi mutta kaikilla naisilla ei ole pylly sitä mallia, että tulee pyöreä pylly. Eli riippuu ihan geeneistä.
Sitä just mietin, että mikä on kenenkin mielestä se parempi muoto. Minulla kun on sellainen sivuilta lattana takamus, kiitos geenien, ja pelkään että pakaratreeni litistää pakaroita sivuilta entisestään. Nytkin jo olen pakaroiden yläpuolelta leveämpi kuin pakaroiden alaosasta.
Moni syynää takapuolensa muotoa sivusta katsottun, minulle taas merkkaa enemmän se miltä takamus näyttää takaapäin katsottuna. Kun jo nytkin takapuolen alaosa on takaa katsottuna kapea ja toisaalta lantion luut (/suoliluut, mitkä lie) tosi leveät (leveämmät kuin takapuolen alaosa), niin pelkään että pakaratreeni vain korostaisi tätä epäsuhtaa. Ainakin kun pakaroita puristaa yhteen niin niiden alaosa litistyy ja pakaroiden massa kohoaa keskelle ja ylös.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:27"]
Sitä just mietin, että mikä on kenenkin mielestä se parempi muoto. Minulla kun on sellainen sivuilta lattana takamus, kiitos geenien, ja pelkään että pakaratreeni litistää pakaroita sivuilta entisestään. Nytkin jo olen pakaroiden yläpuolelta leveämpi kuin pakaroiden alaosasta.
Moni syynää takapuolensa muotoa sivusta katsottun, minulle taas merkkaa enemmän se miltä takamus näyttää takaapäin katsottuna. Kun jo nytkin takapuolen alaosa on takaa katsottuna kapea ja toisaalta lantion luut (/suoliluut, mitkä lie) tosi leveät (leveämmät kuin takapuolen alaosa), niin pelkään että pakaratreeni vain korostaisi tätä epäsuhtaa. Ainakin kun pakaroita puristaa yhteen niin niiden alaosa litistyy ja pakaroiden massa kohoaa keskelle ja ylös.
ap
[/quote]
no sun tilanteessa varmasti lihasmassan lisäys (=treeni)voi parantaa tilannetta, saisit vähän täytettä sinne takapuoleen.
Jos rasvan määrä pysyy samana niin se takapuoli kasvaa.
Täsmätreenillä ei pysty laihtumaan vain yhdestä paikkaa. Pakaroistasi tulee pystymmät ja terhakkaammat, mutta vain painonpudotus vähentää perän leveyttä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lähinnä salilla, laitteen nimeä en muista mutta sillä "potkitaan" taaksepäin jolloin vaikutus on pakaraan. Ja juoksumatolla sitten aerobinen harjoittelu, kuulan tai painon kanssa kyykkyjä. Tuloksia tuli parissa kuukaudessa vaikka laiskasti käynkin (1-2x viikossa).
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
paskat tollasella nitkuttelutreenillä saa mitään vaikutusta takapuoleen NOT.
[/quote]
Ok, on sitten muotoutunut ihan muuten vaan