Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kapeneeko takapuoli pakaratreenillä?

Vierailija
14.10.2013 |

Siinä se kysymys tulikin. Minua kiinnostaa, litistääkö pakaratreeni pakaroita sivuilta vai pyöristääkö niitä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!

[/quote]

Millaista treeniä olet harrastanut?

[/quote]

Lähinnä salilla, laitteen nimeä en muista mutta sillä "potkitaan" taaksepäin jolloin vaikutus on pakaraan. Ja juoksumatolla sitten aerobinen harjoittelu, kuulan tai painon kanssa kyykkyjä. Tuloksia tuli parissa kuukaudessa vaikka laiskasti käynkin (1-2x viikossa).

[/quote]

paskat tollasella nitkuttelutreenillä saa mitään  vaikutusta takapuoleen NOT.

[/quote]

Ok, on sitten muotoutunut ihan muuten vaan

Vierailija
2/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo välineitä käytettävissä. Vauhdittomia tasjalakhyppyjä eteenpäin vaan pitkälle ponnistaen saa peppuun muotoa ja "nousee". Toistoja täytyy siten tehdä mieluiten 50 sarjoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:52"]

Jos ei oo välineitä käytettävissä. Vauhdittomia tasjalakhyppyjä eteenpäin vaan pitkälle ponnistaen saa peppuun muotoa ja "nousee". Toistoja täytyy siten tehdä mieluiten 50 sarjoissa.

[/quote]

Mä en valitettavasti uskalla hyppyjä tehdä polvieni takia. Pitäisi olla sellaisia liikkeitä, joihin tällainen vähän heikommin koordinaatioon kykeneväkin pystyisi ilman vaurioita.

ap

Vierailija
4/18 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]

Mulla kävi päinvastoin; olen suht kapealanteinen ja suoravartaloinen mutta minulla on ollut kauniin mallinen pyöreä peppu. Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!

[/quote]

Onko sulla tippunut paino siinä samalla? Jos se kadonnut muoto oli rasvaa.

ap

[/quote]

Ei ole paino pudonnut. Kiinteytynyt olen huomattavasti joten läski lienee korvautunut lihaksilla. Normaalipainoinen olen

Vierailija
5/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!

[/quote]

[/quote]

Lähinnä salilla, laitteen nimeä en muista mutta sillä "potkitaan" taaksepäin jolloin vaikutus on pakaraan. Ja juoksumatolla sitten aerobinen harjoittelu, kuulan tai painon kanssa kyykkyjä. Tuloksia tuli parissa kuukaudessa vaikka laiskasti käynkin (1-2x viikossa).

[/quote]

paskat tollasella nitkuttelutreenillä saa mitään  vaikutusta takapuoleen NOT.

Vierailija
6/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se pyöristää. Vähemmän namia, niin tulee sitten nätisti esiin.

Vierailija
7/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:01"]

Ei, se pyöristää. Vähemmän namia, niin tulee sitten nätisti esiin.

[/quote]

Pyöristääkö siis ihan oikeasti, sivuiltakin? Sen kyllä tiedän, että sivusta katsottuna näyttää yleensä juuri pystymmältä ja pyöreämmältä, mutta kun monilla paljon treenaavilla tuntuu olevan sellainen hiukan maskuliininen takapuoli takaapäin katsottuna. Näkee, että lihasta on ja treenattu on paljon, mutta kun rasvaa ei suuremmin ole niin takamus on sivuista ja alhaalta littana lihasten työntyessä keskelle ja ylös. Vähän niin kuin näin http://2.bp.blogspot.com/-TBuxXHJT1HE/TVcSHvn2lOI/AAAAAAAAAFM/t0fu9EmdgkE/s1600/butt.jpg Kuva on tosi huono ja vieläpä sivusta vaikka hain takaapäin otettua, mutta paras minkä tähän hätään löysin.

Rasvaa on takapuolessani on turhan vähän muutenkin, eli en usko että laihtuminen tekisi yhtään nätimmäksi. Keskivartalosta sitä rasvaa olisi pikkuisen varaa kadottaa, mutta siitä se lähtee vasta kun muualta on kaikki lähtenyt :/

ap

Vierailija
8/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löysin täsmäliikkeitä eri takapuolityypeille. En sitten tiedä onko noilla oikeasti täsmävaikutusta. Tuollainen perus steppi pitäisi olla minulle paras...

http://www.youbeauty.com/body-fitness/galleries/booty-shaping-workouts-for-your-butt-type#2

Vierailija
9/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:59"]

Mulla kävi päinvastoin; olen suht kapealanteinen ja suoravartaloinen mutta minulla on ollut kauniin mallinen pyöreä peppu. Aloin treenaamaan ja kuvittelin että pakarat kiinteytyisi kauniisti mutta niistä tuli ihan litteät ja nyt nahka valuu - tuli poimu pakaran alle mitä ei ole ollut ennen. Vituttaa!!

[/quote]

Onko sulla tippunut paino siinä samalla? Jos se kadonnut muoto oli rasvaa.

ap

Vierailija
10/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaratreeni tekee pakaralihakset paremman muotoisiksi, laihdutus pienentää rasvakudosta.

Vierailija
11/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekee paremman muotoiset. Se riippuu tietysti pakaroistakin. Itsellä pyllystä tulee lihasten myötä suurempi mutta kaikilla naisilla ei ole pylly sitä mallia, että tulee pyöreä pylly. Eli riippuu ihan geeneistä.

Vierailija
12/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just mietin, että mikä on kenenkin mielestä se parempi muoto. Minulla kun on sellainen sivuilta lattana takamus, kiitos geenien, ja pelkään että pakaratreeni litistää pakaroita sivuilta entisestään. Nytkin jo olen pakaroiden yläpuolelta leveämpi kuin pakaroiden alaosasta.

Moni syynää takapuolensa muotoa sivusta katsottun, minulle taas merkkaa enemmän se miltä takamus näyttää takaapäin katsottuna. Kun jo nytkin takapuolen alaosa on takaa katsottuna kapea ja toisaalta lantion luut (/suoliluut, mitkä lie) tosi leveät (leveämmät kuin takapuolen alaosa), niin pelkään että pakaratreeni vain korostaisi tätä epäsuhtaa. Ainakin kun pakaroita puristaa yhteen niin niiden alaosa litistyy ja pakaroiden massa kohoaa keskelle ja ylös.

ap

Vierailija
13/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 11:27"]

Sitä just mietin, että mikä on kenenkin mielestä se parempi muoto. Minulla kun on sellainen sivuilta lattana takamus, kiitos geenien, ja pelkään että pakaratreeni litistää pakaroita sivuilta entisestään. Nytkin jo olen pakaroiden yläpuolelta leveämpi kuin pakaroiden alaosasta.

Moni syynää takapuolensa muotoa sivusta katsottun, minulle taas merkkaa enemmän se miltä takamus näyttää takaapäin katsottuna. Kun jo nytkin takapuolen alaosa on takaa katsottuna kapea ja toisaalta lantion luut (/suoliluut, mitkä lie) tosi leveät (leveämmät kuin takapuolen alaosa), niin pelkään että pakaratreeni vain korostaisi tätä epäsuhtaa. Ainakin kun pakaroita puristaa yhteen niin niiden alaosa litistyy ja pakaroiden massa kohoaa keskelle ja ylös.

ap

[/quote]

no sun tilanteessa varmasti lihasmassan lisäys (=treeni)voi parantaa tilannetta, saisit vähän täytettä sinne takapuoleen.

Vierailija
14/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rasvan määrä pysyy samana niin se takapuoli kasvaa.

Vierailija
15/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmätreenillä ei pysty laihtumaan vain yhdestä paikkaa. Pakaroistasi tulee pystymmät ja terhakkaammat, mutta vain painonpudotus vähentää perän leveyttä. 

Vierailija
16/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
18/18 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]