Ärsyttää jos luullaan punkeroksi, vaikka raskaana!
Oon rv 15 ja maha on kasvanut, muttei vielä niin paljon, että jokainen tajuaisi mun olevan raskaana. Sitten tietysti pitävät vain plösönä. Ärsyttää liikkua ihmisten ilmoilla.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 09:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 09:07"]
Ei ketään kiinnosta, oletko sä raskaana vai muuten vain plösössä kunnossa. Sä kuvittelet ihan omassa päässäsi, että muut tuollaisia miettisi.
[/quote]Joo ei ketään kiinnosta toisten kilot ja mahdolliset raskaudet. Huomaahan se tälläkin palstalla, jossa ei koskaan spekuloida tiettyjen bloggareiden ja tv-esiintyjien turvonneen olemuksen syitä kauhistelevaan ja ilkkuvaan sävyyn. Itsekeskeistä kuvittelua moinen on. Ei ketään kiinnosta.
[/quote]
Onko ap tv-esiintyjä vai bloggari? Mä luulen, että ap on hoikka nobody, jonka mahan pömpötys ei kiinnosta satunnaista vastaantulijaa.
[/quote]Mistä tuon satunnaisen vastaantulijan repäisit? Kyllä esim. työ- ja harrastuskontaktit sekä muut satunnaiset tutut rekisteröivät toisen muuttuneen olemuksen väkisinkin, vaikka työttömästä neljän seinän sisälle linnoittautuneesta kitisijäloisesta se täysin absurdilta kuulostaisikin.
[/quote]
Hakeudu hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:17"]
Ei ketään kiinnosta, oletko sä raskaana vai muuten vain plösössä kunnossa. Sä kuvittelet ihan omassa päässäsi, että muut tuollaisia miettisi.
[/quote]Joo ei ketään kiinnosta toisten kilot ja mahdolliset raskaudet. Huomaahan se tälläkin palstalla, jossa ei koskaan spekuloida tiettyjen bloggareiden ja tv-esiintyjien turvonneen olemuksen syitä kauhistelevaan ja ilkkuvaan sävyyn. Itsekeskeistä kuvittelua moinen on. Ei ketään kiinnosta.
[/quote]
Onko ap tv-esiintyjä vai bloggari? Mä luulen, että ap on hoikka nobody, jonka mahan pömpötys ei kiinnosta satunnaista vastaantulijaa.
[/quote]Mistä tuon satunnaisen vastaantulijan repäisit? Kyllä esim. työ- ja harrastuskontaktit sekä muut satunnaiset tutut rekisteröivät toisen muuttuneen olemuksen väkisinkin, vaikka työttömästä neljän seinän sisälle linnoittautuneesta kitisijäloisesta se täysin absurdilta kuulostaisikin.
[/quote]
Hakeudu hoitoon.
[/quote]Hakeudu töihin.
Siis ihan kirkkain silminkö väitätte, että teiltä jäisi kokonaan huomaamatta jos joku tuttu yllättäen lihoisi vaikka mitoista 170/50 mittoihin 170/60 eli vaatekoon tai kahden verran?
Kuvitteletko vain,vai moikkaako kaikki:mitäs punkero!
Ihan kuin kaikki jotka tietävät raskaudesta,moikkaisivat:mitäs raskaana oleva!
Saattaa olla ihan korvien välissä luulot,ellet mene sanomaan kaikille olevasi raskaana.
Saattaa se minustakin porukka luulla,että odotan taas lasta,kun jäänyt pömppömaha viime raskaudesta.Varsinkin kun töihin palaan.
[/quote]