Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää jos luullaan punkeroksi, vaikka raskaana!

Vierailija
14.10.2013 |

Oon rv 15 ja maha on kasvanut, muttei vielä niin paljon, että jokainen tajuaisi mun olevan raskaana. Sitten tietysti pitävät vain plösönä. Ärsyttää liikkua ihmisten ilmoilla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 09:07"]

Ei ketään kiinnosta, oletko sä raskaana vai muuten vain plösössä kunnossa. Sä kuvittelet ihan omassa päässäsi, että muut tuollaisia miettisi.

[/quote]Joo ei ketään kiinnosta toisten kilot ja mahdolliset raskaudet. Huomaahan se tälläkin palstalla, jossa ei koskaan spekuloida tiettyjen bloggareiden ja tv-esiintyjien turvonneen olemuksen syitä kauhistelevaan ja ilkkuvaan sävyyn. Itsekeskeistä kuvittelua moinen on. Ei ketään kiinnosta.

[/quote]

Onko ap tv-esiintyjä vai bloggari? Mä luulen, että ap on hoikka nobody, jonka mahan pömpötys ei kiinnosta satunnaista vastaantulijaa. 

[/quote]Mistä tuon satunnaisen vastaantulijan repäisit? Kyllä esim. työ- ja harrastuskontaktit sekä muut satunnaiset tutut rekisteröivät toisen muuttuneen olemuksen väkisinkin, vaikka työttömästä neljän seinän sisälle linnoittautuneesta kitisijäloisesta se täysin absurdilta kuulostaisikin.

Vierailija
22/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:17"]

Ei ketään kiinnosta, oletko sä raskaana vai muuten vain plösössä kunnossa. Sä kuvittelet ihan omassa päässäsi, että muut tuollaisia miettisi.

[/quote]Joo ei ketään kiinnosta toisten kilot ja mahdolliset raskaudet. Huomaahan se tälläkin palstalla, jossa ei koskaan spekuloida tiettyjen bloggareiden ja tv-esiintyjien turvonneen olemuksen syitä kauhistelevaan ja ilkkuvaan sävyyn. Itsekeskeistä kuvittelua moinen on. Ei ketään kiinnosta.

[/quote]

Onko ap tv-esiintyjä vai bloggari? Mä luulen, että ap on hoikka nobody, jonka mahan pömpötys ei kiinnosta satunnaista vastaantulijaa. 

[/quote]Mistä tuon satunnaisen vastaantulijan repäisit? Kyllä esim. työ- ja harrastuskontaktit sekä muut satunnaiset tutut rekisteröivät toisen muuttuneen olemuksen väkisinkin, vaikka työttömästä neljän seinän sisälle linnoittautuneesta kitisijäloisesta se täysin absurdilta kuulostaisikin.

[/quote]

Hakeudu hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 10:17"]

[/quote]

[/quote]

Hakeudu hoitoon.

[/quote]Hakeudu töihin.

Vierailija
24/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kirkkain silminkö väitätte, että teiltä jäisi kokonaan huomaamatta jos joku tuttu yllättäen lihoisi vaikka mitoista 170/50 mittoihin 170/60 eli vaatekoon tai kahden verran?

Vierailija
25/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisnpa tulla raskaaksi. :( 

Vierailija
27/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko vain,vai moikkaako kaikki:mitäs punkero!

Ihan kuin kaikki jotka tietävät raskaudesta,moikkaisivat:mitäs raskaana oleva!

Saattaa olla ihan korvien välissä luulot,ellet mene sanomaan kaikille olevasi raskaana.

Saattaa se minustakin porukka luulla,että odotan taas lasta,kun jäänyt pömppömaha viime raskaudesta.Varsinkin kun töihin palaan.