Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4195)

Vierailija
1421/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinimäen tukka ja olemus on jotenkin rock n roll-/Elvis-henkinen, joten tuo duui duui duui -musa oli helppo yhdistää häneen.

Vierailija
1422/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Mäen takia tämäkin ketju meni tällaiseksi. Olisi aivan erilainen tunnelma, jos Mäen tilalla olisi joku muu taiteilija.

Ei mennyt Mäen takia vaan teidän märisijöiden. Niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Mäen takia tämäkin ketju meni tällaiseksi. Olisi aivan erilainen tunnelma, jos Mäen tilalla olisi joku muu taiteilija.

Eikä Teemu Mäen teko joskus kauan aikaa sitten liity edes mitenkään tähän ohjelmaan.

Vierailija
1424/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Pyhäinpäivän vuoksi oli näin surulliset tarinat ilmeisesti valittu erityisesti tänään?

Vierailija
1425/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että nyt oli suuri moka kutsua Teemu Mäen kaltainen eläinrääkkääjä Elämäni biisi ohjelmaan. En halunnut katsoa koko jaksoa, enkä kato enää muutenkaan. Tylsä ohjelma ja juontaja on kuin pylväspyhimys.

Vierailija
1426/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä erikoinen avautuminen Lindalta. Ei taida olla ihan kaikki kunnossa hällä. Jäi epäselväksi, että miten tuo kappale liittyi tarinaan.

Vierailija
1427/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohynek voisi osoittaa nyt solidaarisuutta heille, jotka eivät syystä tai toisesta voi tai halua ottaa rokotetta.

Vierailija
1428/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinystävä kirjoitti:

Olen sitä mieltä että nyt oli suuri moka kutsua Teemu Mäen kaltainen eläinrääkkääjä Elämäni biisi ohjelmaan. En halunnut katsoa koko jaksoa, enkä kato enää muutenkaan. Tylsä ohjelma ja juontaja on kuin pylväspyhimys.

Ei kissan tappaminen kirveellä ole välttämättä  mitään erityistä eläinrääkkäystä. Riippuu miten sen osaa tehdä. Toki se näyttää julmalta. Enkä itse tekisi ikinä mitään tuollaista "taideteosta".

Vierailija
1429/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun jäi ohjelma katsomatta, Teemu Mäen takia. Teemu ja Yle ei nyt tietenkään tiedä mun mielenosoituksesta mitään mutta omapa on asiani. Muttapa mutta, täällä toisessa huoneessa tehdessäni omia juttuja nuorison ollessa tv:n ääressä, kuulen pakostakin (ja aloin kuunteleen, äyks) vieraiden tarinoita ja ilman mitään haukkumisia tulee mieleen että onko tuolla Teemulla ihan oikeasti jotain psyykkisiä ongelmia edelleen? Siis on ainakin hänellä ongelmia on ollut selvästi, mutta ettei ihminen ole muuttunut mihinkään. Tämä sen sekava mukamas nälli sepustus tuotti vain suunnatonta myötähäpeää.

Miksi, ihan asiallisesti kysyttynä miksi tuo on valittu ohjelmaan mukaan?

Vierailija
1430/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka eivät "varmasti katsoneet" Teemu Mäen takia, katsoivat aivan varmasti, että pääsevät paheksumaan.

En muuten katsonut. Onneksi sain varoitukset Mäen osallisuudesta etukäteen, niin vältin katsomasta eläinrääkkääjää.

Vierailija
1431/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ateisti, mutta en ehkä olisi viitsinyt kertoa tuota biisitarinaa, jossa Mäki ilakoi uskontojen vastaisilla sanoilla / tulkinnalla (ihan vain kunnioituksesta, koska vieraana oli myös ihmisiä, jotka selvästi uskossa). Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
1432/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinystävä kirjoitti:

Ei kissan tappaminen kirveellä ole välttämättä  mitään erityistä eläinrääkkäystä. Riippuu miten sen osaa tehdä. Toki se näyttää julmalta. Enkä itse tekisi ikinä mitään tuollaista "taideteosta".

Onhan se silkkaa eläinrääkkäystä hakea koditon kissa eläinsuojeluyhdistyksestä, pätkiä se koditon riepu hengiltä kirveellä ja r*unkata vielä päälle. Ja vieläpä kaikki ihan suunnitelmallisesti.

Vierailija
1433/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka eivät "varmasti katsoneet" Teemu Mäen takia, katsoivat aivan varmasti, että pääsevät paheksumaan.

En muuten katsonut. Onneksi sain varoitukset Mäen osallisuudesta etukäteen, niin vältin katsomasta eläinrääkkääjää.

Mutta reagoitko yhtä voimakkaasti esim. teurastamojen toimintaan tai vaikkapa valaiden teurastukseen?

Vierailija
1434/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinystävä kirjoitti:

Onhan se silkkaa eläinrääkkäystä hakea koditon kissa eläinsuojeluyhdistyksestä, pätkiä se koditon riepu hengiltä kirveellä ja r*unkata vielä päälle. Ja vieläpä kaikki ihan suunnitelmallisesti.

Eläinrääkkäystä on sellainen missä eläin joutuu selvästi kärsimään. Näin minun mielestä ainakin. Ei metsästykään yleensä pidetä eläinrääkkäyksenä.

Vierailija
1435/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä uhriutumista Lindalta TAAS. Lähtiköhän tuohonkin ohjelmaan vain uhriutuakseen? Ei avannut biisivalintaa paljoakaan muuten yllä juttua riitti. Mitenkähän hänen äitinsä suhtautuu? Tämä on ollut aina kiva lauantai- illan ohjelma tänään ei ollut:( Katja on aina yhtä ihana ja asiallinen juontaja. Hämmentyi hänkin vähän Lindan juttuja eikä ihme.

Vierailija
1436/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei nyt kysytty niitä vihjeitä ollenkaan, että mitä mietit kun valitsit tuon biisin. Oli vaikea arvata.

Vierailija
1437/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mainio tarina Sirkku Peltolalla. Nauroin kyllä vedet silmissä.

Vierailija
1438/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinystävä kirjoitti:

Onhan se silkkaa hulluutta tai pahuutta tappaa taiteen vuoksi. Ei kiinnosta enää katsoa tätä koko ohjelmaa.

Vierailija
1439/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee Yle. Antaa sitä millä kaiken sen millä maksatte?

Vierailija
1440/4195 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Mäki tuomittiin oikeudessa teostaan ja silti löytyy uunoja, jotka puolustelevat. Kuvottavaa. Muutenkin huono jakso, katkeria ihmisiä marisemassa jotain 70-luvun juttuja, kun isä sanoi pahasti. Hankkisivat elämän.