Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Mielenkiintoisia vieraita tulossa👍
Ihanaa kun ei ole kuluneita julkkunaamoja.
Kukahan valitsemassa? Katjako itse..
Vierailija kirjoitti:
Mikä Mikin tarina oli? En pysty katsomaan Diandran ja Kasmirin vuoksi ohjelmaa, eikä näy vielä Areenassa.
Sun kannattaa tallentaa ohjelma, jos tallennusmahdollisuus on, tai katsella Areenasta, mutta niin, että skippaat ne lauluosuudet ja kuuntelet pelkät tarinat. Näin ei huono musiikki haittaa musiikkiohjelmasta nauttimista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se humppapotpuri oli hauska! Olisin voinut katsella sitä menoa pidempäänkin!
Hupaisaa oli myös huomata, että Pepe putos jo alkumetreillä, meno oli seiskakymppiselle liian vauhdikasta :D Mutta yritti kuitenkin!
Kyllä Diandra laulaa osaa mutta on jotenkin liian "harras". Kaipaisi vähän synkkyyttä, surua ja asennetta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Diandra laulaa osaa mutta on jotenkin liian "harras". Kaipaisi vähän synkkyyttä, surua ja asennetta joskus.
Ei synkkyyttä vaan syvyyttä ja oivalluksia, älyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Diadra on upea laulaja ja valoisa, elämänmyönteinen esiintyjä. Ei ole mitään merkitystä keitä hänen kaveripiiriinsä kuuluu. Vaikuttaa edelleen jalat maassa olevalta luonnonlapselta.
Diandran tulkinnoissa jättää ulkopuoliseksi se, että ne jäävät söpöiksi ja pinnallisiksi. Herttaista mutta epämielenkiintoista, tyhjää, tyhmää. Kaunis kuori, kaunis ääni muttei älykäs. Kaveripiiri ei siksi yllätä, vaan kertoo samasta.
Samaa mieltä. Voi olla teknisesti taitava, mutta sielukkuus ja särmä puuttuu.
Elämänkokemusta puuttuu vielä? Valitettavasti kaikkia laulajia ei ole elämä kolhinut isolla kädellä, niin että tämä kuuluisi äänessä ja laulujen tulkinnassa. Onko sama vika Saara Aallossa? Täydellinen tekniikka, mutta jokin syvyys puuttuu?
Itse kyllä tykkään Didistä, suloinen luonnonlapsi ja mun mielestä myös hyvä laulaja.
Kyllä te sitten jaksatte moittia ja suorastaan kalvaa Diandraa eikä edes ensimmäistäkertaa. Eikö teille kenellekään tule mieleen, että laulaja laulaa kappaleen siten kuin se on sovitettu. Ei hän itse muokkaa kappaleitaan, kyllä sen tekevät muut, asiantuntijat. Ketähän teillä piäisi olla lauteilla, että olisitte tyytyväisiä? Näitä mummoikäisiä Katri-Helenoita ja Paula Koivuniemiäkö?
Mikä ihmeen Diandran haukkumisketju tästä on tullut? :(
Miettikääpä, jos Didin tilalla olisi joku muu nuori naislaulaja, esim. Sanni, Tuuli, Jannika B, Abreu, Evelina, Petra, Mira Luoti, Aurora, tms? Olisiko parempi? Mulle tulisi ainakin Diandraa ikävä. Suomessa ei ole kovin monta naislaulajaa, jotka pystyy vetämään sellaisia lauluja, jotka Didiltä luonnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Diadra on upea laulaja ja valoisa, elämänmyönteinen esiintyjä. Ei ole mitään merkitystä keitä hänen kaveripiiriinsä kuuluu. Vaikuttaa edelleen jalat maassa olevalta luonnonlapselta.
Diandran tulkinnoissa jättää ulkopuoliseksi se, että ne jäävät söpöiksi ja pinnallisiksi. Herttaista mutta epämielenkiintoista, tyhjää, tyhmää. Kaunis kuori, kaunis ääni muttei älykäs. Kaveripiiri ei siksi yllätä, vaan kertoo samasta.
Samaa mieltä. Voi olla teknisesti taitava, mutta sielukkuus ja särmä puuttuu.
Elämänkokemusta puuttuu vielä? Valitettavasti kaikkia laulajia ei ole elämä kolhinut isolla kädellä, niin että tämä kuuluisi äänessä ja laulujen tulkinnassa. Onko sama vika Saara Aallossa? Täydellinen tekniikka, mutta jokin syvyys puuttuu?
Itse kyllä tykkään Didistä, suloinen luonnonlapsi ja mun mielestä myös hyvä laulaja.
Ei se syvällisyys tule kolhuista vaan ymmärryksestä ja näkemyksestä. Niitä voi olla nuorellakin.
Olen aina vähän dissannut Diandraa ja pitänyt häntä laulajana, jolla ei oikein ole karismaa. On silti sopinut kyseiseen ohjelmaan, koska hän osaa laulaa puhtaasti ja monipulisesti.
Lempilauluni on Evakon laulu ja katsoin sen Diandran esityksen siitä. Mun mielestä se on todella hyvä. Siinä on oikeasti tunnetta. Mulla tuli ihan tippa linssiin.
Toisaalta taas tykkään Apulannasta paljon ja se Tonin ja eukon versio siitä on ihan hirveä. Varsinkin ne naisosuudet.
Kyllä Diandra voitto 6-0. Ja olen siis katsonut tästä laulusta kymmeniä versioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina vähän dissannut Diandraa ja pitänyt häntä laulajana, jolla ei oikein ole karismaa. On silti sopinut kyseiseen ohjelmaan, koska hän osaa laulaa puhtaasti ja monipulisesti.
Lempilauluni on Evakon laulu ja katsoin sen Diandran esityksen siitä. Mun mielestä se on todella hyvä. Siinä on oikeasti tunnetta. Mulla tuli ihan tippa linssiin.
Toisaalta taas tykkään Apulannasta paljon ja se Tonin ja eukon versio siitä on ihan hirveä. Varsinkin ne naisosuudet.
Kyllä Diandra voitto 6-0. Ja olen siis katsonut tästä laulusta kymmeniä versioita.Ok. En vaan ymmärrä, koska näen kyllä Diandran kovan yrityksen, suoranaisen pinnistelyn sen tunteenilmaisun kanssa, mutta menee ihan ohi. On niin lapsellista.
Mun mielestä sille tuli ihan tippa silmään ja oli jotenkin niin symppiksen näköinen siinä. Mutta joo, kyllä Diandran pisteet nousi mun silmissä. Joku tuolla aikaisemmin kirjoittikin, että jotenkin raikas tuulahdus näitten muitten samanikäisten laulajien seurassa. Niin tavallinen, mutta niin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Diandra voitto 6-0. Ja olen siis katsonut tästä laulusta kymmeniä versioita.Ok. En vaan ymmärrä, koska näen kyllä Diandran kovan yrityksen, suoranaisen pinnistelyn sen tunteenilmaisun kanssa, mutta menee ihan ohi. On niin lapsellista.
Mun mielestä sille tuli ihan tippa silmään ja oli jotenkin niin symppiksen näköinen siinä. Mutta joo, kyllä Diandran pisteet nousi mun silmissä. Joku tuolla aikaisemmin kirjoittikin, että jotenkin raikas tuulahdus näitten muitten samanikäisten laulajien seurassa. Niin tavallinen, mutta niin erilainen.
Sympaattista. Niinkuin Live Love Laugh sisustustaulut.
Olipa toi Lena heti alkuun kovin tärkeän ja nipon oloinen. Lauantai-illan viihdeohjelma ja hänen huulet viivana muolkoilee ja korjailee ”Lena, ei Leena!”
Musta tuntuu, että näille Helsinkiläisille on ollut jotenkin kova paikka lähtee suoraan lähetykseen Tampereelle. Kireitä kommentoimaan ”kannatti lähteä Tampereelle” ja Lena nipottanut nimen lausumisesta ja kaksi kertaa.
Jotenkin ei nyt Arja oikein onnistunut. Hytkymisbiisit jotenkin vaivaannuttavia.
Mikä hiton Arja Saijonmaa-show tästä ohjelmasta on tullut?!? Ei 8-kymppisen ääni enää vaan soi, sori vaan! Miks sen piti vetää 2 biisiä?!
Tuosta paistaa henkkohtaiinen kauna ja kateus. Diandra on yksi arvostetuimpia nuoria laulajia juurikin taitavuutensa ja osaamisensa takia. Mm Esa Nieminen on ylistänyt ja moni muu. Niemisellä on kokemusta pitkältä ajalta.