Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Huonoja biisejä .
Oli kyllä harvinaisen huono jakso. Kaikilla biiseinä jotain laiskaa jazz-ähkimistä.
Irinalla aina samat liikkeet.
Poistaako näitä kommentteja joku Sanoma-Nelosen tai Maikkarin tyyppi, jota vit*ttaa, että Ylellä on tämän hetken paras musiikkiohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Poistaako näitä kommentteja joku Sanoma-Nelosen tai Maikkarin tyyppi, jota vit*ttaa, että Ylellä on tämän hetken paras musiikkiohjelma?
Ja alapeukuttaa, ja haukkuu biisejä ja esiintyjiä ja vieraita.
Tehkää parempia ohjelmia siellä Nelosella!
Hitsi toi Saska on tyhmä, suoraan paljasti että Bruce-biisi on hänen. Mikä antikliimaksi.
Vestetinen on kyllä one trick pony, Bruce oli laiskaa ja tylsää
Ihan hyvät vieraat. Miksei Didi laulanut tätä Ankin legendaarista kesäbiisiä. Hectorin?
Härreguud!!
Mie kattoin että Jari Aarnion nuorempi painos istuu tuolissa mutta sehän olikin Jani Sievinen.
Queen versioinnilta olisi voinut säästyä
Ihanat vieraat, ihanaa musiikkia. Voi kun tämä ohjelma ei loppuisi vielä.
Jännä mutta outo tää kolmas biisi. Ei sovi kellekään. Didi taitaa puuttua kokonaan ja silloin menee aina pala pois koko illasta.
Irinalla taas tutut moovit ja jalkatyöskentely aina sama.
Hector on niin täynnä itteens, leuhka. Ja närkästyen heti valistaa kuinka tuntee ankin ja tuotannon.
Noi gubbet ei hiffaa ohjelman pointsia, et muut koittaa arvata, mut et ei itse kehuskella et joo tää on mun biisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitääkö siitä sitten kommentoida, jos on aina samat?
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarvitse muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hector on niin täynnä itteens, leuhka. Ja närkästyen heti valistaa kuinka tuntee ankin ja tuotannon.
Noi gubbet ei hiffaa ohjelman pointsia, et muut koittaa arvata, mut et ei itse kehuskella et joo tää on mun biisi.
On toi saska saarikoskikin ylen omahyvänen.
Kiitos Didi, tulit ja lauloit yhden kaikkien aikojen biisin. Herkkää.
Diandra laulaa kaiketi samoin. Ei saa tuoon mitään maagista herkkyyttä ilmaa ja tunnetta. Tuskaista ähkimistä.
Hänen tyttärensä on myös todella fiksu ("pahuuspsykologi").