Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4195)
Katsoisin muuten, mutta en vaan jaksa etenkään näitä poliittisia vieraita ja naamoja. Hyvät artistit ja kivaa musiikkia, joten katson joskus satunnaisia esityksiä. Harmi, koska tykkäisin varmaan muuten tästä ohjelmasta. Jore Marjarannan esitys ja laulu oli hieno.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minä aion valittaa asiasta, josta kukaan muu ei ole vielä näköjään valittanut: taustalla olevat tanssijat ovat aivan turhia. Miksi ne on lisätty nyt tähän kauteen? Häiritseviä hyppelijöitä, jotka saavat ohjelman näyttämään halvalta.
No just samaa mieltä, täysin tarpeettomia ja ennen kaikkea häiritseviä.
JP:n Rebel Yell <3 Yllättäen tulin myös ajatelleksi, että JP ja Diandra voisivat vetää yhdessä jonkun biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saatiin mukaan kunnon hevari, JP. On siinä miehellä komea ääni.
Ikävä kyllä hänen esitys ei kolahtanut tällä kertaa. Väärä biisi hänen laulettavakseen. Kannattaa kuunnella alkuperäinen ja ymmärtää.
Ei kannata aholafanien dissata JP:tä, ei auta.
Olen varma ettei kukaan JA fani ole dissannut JP tä, vaan kaikki tykkää koko Nothern Kings kööristä.
Ja Katjalta olis ollut fiksu veto hankkia ne kaikki Elämäni biisiin koko kaudeksi, olis saatu makeeta mahan täydeltä.
+ Vesterinen on ihan kelpo, hyviä omia biisejä.
+ Diandra mummujen ja mammojen viihdykkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saatiin mukaan kunnon hevari, JP. On siinä miehellä komea ääni.
Ikävä kyllä hänen esitys ei kolahtanut tällä kertaa. Väärä biisi hänen laulettavakseen. Kannattaa kuunnella alkuperäinen ja ymmärtää.
Ei kannata aholafanien dissata JP:tä, ei auta.
Olen varma ettei kukaan JA fani ole dissannut JP tä, vaan kaikki tykkää koko Nothern Kings kööristä.
Ja Katjalta olis ollut fiksu veto hankkia ne kaikki Elämäni biisiin koko kaudeksi, olis saatu makeeta mahan täydeltä.
+ Vesterinen on ihan kelpo, hyviä omia biisejä.
+ Diandra mummujen ja mammojen viihdykkeeksi.
Voi pyhä yksinkertaisuus!!
Katja on vain ohjelman juontaja.
Eihän valitse vieraita, eikä laulajia jotka esittävät vieraiden elämän biiseja.
Minusta ihan raikasta, että osa laulajista vaihtui. Mutta kovasti täällä jaksetaan haukkua Diandraa. Hän on oikeasti todella herttainen ja valoisa esiintyjä. Luontaisen karisman puutetta korvaa lempeä luonne ja kaunis lauluääni. Olen nähnyt hänet pari kertaa livenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan raikasta, että osa laulajista vaihtui. Mutta kovasti täällä jaksetaan haukkua Diandraa. Hän on oikeasti todella herttainen ja valoisa esiintyjä. Luontaisen karisman puutetta korvaa lempeä luonne ja kaunis lauluääni. Olen nähnyt hänet pari kertaa livenäkin.
En ole nähnyt häntä kenenkään haukkuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt häntä kenenkään haukkuvan.
Diandra mukana "mummujen ja mammojen viihdykkeeksi" ei välttämättä ole mikään erityinen kehu. On myös valitettu, ettei Diandralla ole tunnetta mukana lauluissaan.
Vierailija kirjoitti:
Diandra on vaan niin teennäinen ja pinnallinen.
Tuossa viestissä on ainakin ihan suoraa Didin haukkumista. Eikä ole ainoa laatuaan, jos ketjua kelaa taaksepäin.
Ei tässä kukaan ole sanonut, että Diandran luonteessa olisi mitään vikaa. Hän ei vaan osaa tulkita esittämiään kappaleita. Eikä se siitä muutu vaikka hänkin ikääntyy. Karismaa ei ole eikä tule.
Mielestäni Diandra on todella valovoimainen ja karismaattinen laulaja, ei heti tule mieleen vastaavaa ainakaan Suomesta, lavasäteily synnynnäistä, ei keinotekoista ja opittua
Diandra on myös niitä harvoja - ellei ainoa Idols-voittaja, joka on pysynyt vuosien ajan esillä. Omaa laadukasta materiaalia hänellä ei kai niinkään ole, mutta kyllä hän laulaa osaa, ja esiintyä myös.
Vierailija kirjoitti:
Diandra on myös niitä harvoja - ellei ainoa Idols-voittaja, joka on pysynyt vuosien ajan esillä. Omaa laadukasta materiaalia hänellä ei kai niinkään ole, mutta kyllä hän laulaa osaa, ja esiintyä myös.
Ups, unohdin Hanna Pakarisen, mutta kun katsoin netistä suomalaisia Idols-voittajia, niin eipä heitä ole paljoa julkisuudessa enää näkynyt. Kilpailussa mukana olleita toki, mutta rajasin nyt tarkoituksella voittajiin.
Helga kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki muu on jo haukuttu, niin kerronpa kuinka itse jäin kaipaamaan niitä lämpimän värisiä tuikkulyhtyjä pöydällä. Värittömistä ei samalla tavalla välity tunnelma ainakaan ruudun läpi. Että tällaisiin asioihin kiinnitän huomioni.
Eilisessä jaksossa oli eri kynttilät! Paljon paremmat kyllä kuin ne aiemmat kirkkaat. Sopi tunnelmaan
Oli hyvät kynttilät. Selailin nettiä samalla, joten en katsonut ohjelmaa niin tarkkaan. Näytti kuitenkin siltä, ettei tällä kertaa olisi kuvattu välillä jostain lasien ja hyllyjen läpi, kuten viime vuonna, mikä silloin häiritsi.
Eka jakso oli hyvä, toinen jakso huono. Vesterinen turha hankinta laulajaksi. Uusista laulajista ainoastaan Jore Marjaranta on sävähdyttävä. Diandra on taitava, mutta hän ei ole kehittynyt tulkitsijana yhtään Idols-vuosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ups, unohdin Hanna Pakarisen, mutta kun katsoin netistä suomalaisia Idols-voittajia, niin eipä heitä ole paljoa julkisuudessa enää näkynyt. Kilpailussa mukana olleita toki, mutta rajasin nyt tarkoituksella voittajiin.
Aamupuurot näppikselle! Siis oikeasti Hanna Pakarinen?
Muistetaan klassikkobiisistään Paperimiehen tyrä.
Vierailija kirjoitti:
Eka jakso oli hyvä, toinen jakso huono. Vesterinen turha hankinta laulajaksi. Uusista laulajista ainoastaan Jore Marjaranta on sävähdyttävä. Diandra on taitava, mutta hän ei ole kehittynyt tulkitsijana yhtään Idols-vuosista.
Melko lailla samaa mieltä. Sääli, että Bowien Let´s Dance meni nyt hukkaan. Diandra on tekninen ja osaava, mutta sävyt puuttuu sillä pelkkä kaunis ääni ei pelasta. JP on huippulisäys kaartiin, ääntä ja karismaa riittää, ja häneltä voi odottaa mitä vaan, kun oikea biisi sattuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Eka jakso oli minustakin hyvä ja laulut olivat tuttuja. Tästä toisesta jaksosta olin kuullut vain Diandran laulaman biisin.
Tarinat biisien valintaan vierailla on kait tän ohjelman idea, eikä biisien esittäjät. Mä tykkään kuunella minkä vuoksi vieras on valinnut just sen elämänbiisiin.
Nyt minä aion valittaa asiasta, josta kukaan muu ei ole vielä näköjään valittanut: taustalla olevat tanssijat ovat aivan turhia. Miksi ne on lisätty nyt tähän kauteen? Häiritseviä hyppelijöitä, jotka saavat ohjelman näyttämään halvalta.