Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Kun kaikki muu on jo haukuttu, niin kerronpa kuinka itse jäin kaipaamaan niitä lämpimän värisiä tuikkulyhtyjä pöydällä. Värittömistä ei samalla tavalla välity tunnelma ainakaan ruudun läpi. Että tällaisiin asioihin kiinnitän huomioni.
Arja Saijonmaa on ihana, vaikka toissatalven lumia onkin.
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaa on ihana, vaikka toissatalven lumia onkin.
Onpa kummallinen kommentti. Kehut ja haukut Arjaa samalla kertaa.
Muuta en voi sanoa tästä ohjelmasta kuin että miks minun pitäisi olla kiinnostunut siitä mikä on jonkun lempikappale.
Pitää vissiin päästä näytille niin arvaajien kuin esiintyjienkin.
Kivaa kun alkaa tanssii Tähtien kanssa. siinä on jotain järkeä
Vierailija kirjoitti:
Muuta en voi sanoa tästä ohjelmasta kuin että miks minun pitäisi olla kiinnostunut siitä mikä on jonkun lempikappale.
Ei kenenkään pidä olla kiinnostunut jos ei niin halua.
Ei meitä kukaan pakota katsomaan mitään mitä emme halua.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei sinua kiinnosta, niin skippaa ihmeessä ohjelmat, kuten Elämäni biisi tai Suomilove. Eivät selvästikään ole sinulle suunnattuja formaatteja. Samaan aikaan EB:n kanssa menee kilpailevalla kanavalla Haluatko miljonääriksi, jossa on hyvin selkeä konsepti. Voit katsella vaikka sitä - tai jotain muuta, tai ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkiohjelmia ei ole televisiossa yhtään liikaa, ja Elämäni biisi on hyvä ohjelma. Jos sinä et pidä siitä, voit katsoa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä tuntuvat olevan muiden pakottamia.
Tälläkin palstalla on ollut paljon ketjuja, joissa ihmiset valittavat, kuinka heidät on pakotettu syömään ruokapaikassa, jossa eivät halua ruokailla, menemään elokuviin katsomaan leffaa, jota he inhoavat ja katsomaan sarjoja ja ohjelmia, joita eivät siedä. On se ihmeellistä, kun ihminen ei voi kieltäytyä jostain maksullisesta asiasta, mistä ei pidä, tai kotona mennä toiseen huoneeseen/ pelata/ kuunnella luureilla musiikkia tms., jos tv on auki ja muut perheenjäsenet katsovat jotain epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan ihmisen ääneen tulee väkisinkin fibraa. Kauheaa kuunneltavaa Marjaranta ja Saijonmaa.
60- vuotias Marjaranta ei ole vanha vaan mies parhaassa iässä.
Muutenkin nuorekas ja hyvin säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minusta porukka oli liian vaisua. Surikohan Kiti Veskua? Hän ei ollut yhtä nauravainen kuin aiemmin. Kummola puolestaan on jo vanhus, hyvä kun hereillä pysyi. Esiintyjät oli loistavia, varsinkin Marjaranta ja Jepa.
Kummolalla oli hyvät jutut,mitä sitten ,jos ihmisellä on ikää.Kaikki eivät välitä katsella pelkästään nuoria ja varsinkaan kuunnella.Vanhemmilla ihmisillä on usein kiinnostavaa sanottavaa.Sympaattinen ihminen Kummola on.
Olipa hyvä tämä eka jakso. Vieraat puhuivat sopivasti, vaikeinta on kuunnella tarinaa, joka jatkuu ja jatkuu. Hyvät biisit ja hyvin esitettiinkin. Hyvä hyvä.
Itse katson ja tykkään niin kauan kuin Katja Ståhl juontaa. Niin aito ja hyvä ulosanti. Hiukan harmittaa kun Ahola ei ole, mutta tykkään kovasti myös J.P Leppäluodosta ja odotankin, koska esiintyy. Ja tietenkin suomen nykyajan upeaäänisin naislaulaja Diandra on must.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan tykännyt tanssii tähtien kanssa ohjelmasta, enkä katso, vaan katson jotain muuta. Mutta ne katsoo jotka tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Joren ja Kasmirin äänet sopivat loistavasti yhteen. Ihana kuunnella.
Kasmir lauloi väärin; muhkeita muotojas eikä muistojas.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa nyt, jos pepe olis ollu kokeilemassa äänensä toimivuutta Niin paljon kuuluu rakkauteen -vedossa. Pitkiä ääniä ei olis sortumatta saanu laulettua, olis vaan hönkäilly, pari kukkoa, sanat olis ollu hukassa, yleistä epävarmuutta, et kuulija olis saanu jännittää et selviääkö loppuun. Huh. Pepe saa katsoo ohjelmaa nyt kotisoffalta.
Onneks Jore lauloi ja hyvin lauloikin.
Olipas ilkeästi kirjoitettu.
Pepe on tenori äänialaltaan. Ihan hyvin on vetänyt viime vuosina. Toki ääntä pitää harjoittaa kaikkien laulajien, eikä luottaa sujuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varmaan kotona kova komento, ja on pakko katsoa. Kantaa ensin pöytään sapuskat ja kylmän oluen.
Pitää tajuta lopettaa esiintymiset jos ei enää kulje. Bändi varmaan jo sanonu et pepellä kiva historia paradisen ym.kans, mut nyt tällä tasolla tv-keikat on tehty. Muuten menee nolouden ja jo komiikan piikkiin ja se ei ole enää kivaa kellekään. Niin ahne ei saa olla et ei tajua poistua estradeilta ajoissa.
Jore vois seistä jossain taustalla ja ääntää sopiviin kohtiin uuuuu ooooo aaaaa ..
Kasmir ja Irina taustalaulaa ja sätkiä ellei muita löydy.
Missä ne Vesterinen & Leppäluoto piileksii ?
Pepe Willberg täyttää joulukuussa 76 vuotta, pakostakin ikä vaikuttaa jo hieman.