Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Onpa hienoa, että ovat pyytäneet Jore Marjarannan tähän ohjelmaan. Olen aina pitänyt hänen äänestään ja tavastaan esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Arjan kappale oli hirveä! Ei sovi tähän ohjelmaan tuollainen
Mitä ihmettä oikein urputat? Se on Mikan elämän biisi. Koko ohjelman juju ja pointti on, että artistit laulaa vieraiden valitsemia lauluja.
Minä tiesin, että Arjan esittämä biisi on Aaltolan valinta!
Vierailija kirjoitti:
Olipa hieno alotus, jore tyylikkäässä asussa ja lauloi upeasti Niin paljon kuuluu rakkauteen.
Mikan laulu lienee se holokausti-biisi, hän muistaa tiedon pohjalta. Ihme ettei kukaan veikannu Mikan biisiksi.
No ni, minä arvasin et holokausti-biisi oli Mikan! Sana hallussa tolla tyypillä. Fiksu.
Savolaismies ihan väärässä ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin?
Miten tässä ohjelmassa voi olla jotenkin väärin? Jos on tuonut kappaleen ja tarinan ja veikkailee mukana. Jokainen on oma persoonansa, ja kyllä tähän yksi urheilijakin mahtuu.
Vai et kai tarkoita toista savolaislähtöistä? Kyllä oli hienoa, että Jaakko Teppo oli paikalla myös.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on ollut väärässä ohjelmassa niin eläinrääkkääjä teemu mäki. 🤮
Kuka artisti lauloi Yesterdayn?
Jakson tähdet olivat Jore Marjaranta ja Mika Aaltola.
Vierailija kirjoitti:
Jepa
Vierailija kirjoitti:
Jepa Lambert, joka yleensä laulaa taustoja.
Me arvattiin. Miten sä tiesit?
:D
Vierailija kirjoitti:
Tuo Arjan kappale oli hirveä! Ei sovi tähän ohjelmaan tuollainen
Se oli upea ja Arja näytti miten laulaja voi olla taiteilija eikä harmiton viihdyttäjä.
Olipas kiva aloitus. Olisin toivonut loppupotpuriin vielä kolmatta tai neljättä biisiä, jotta kaikki 4 laulajaa saisi olla äänessä. Onneksi Pamela ei ollut Mikan. Se kävi kävi mielessä vihjeen vuoksi, Pamela on nimi.
Joressa oli tänään jotain samaa kui Daniel Craigissa ja Pepessä. Upeaa laulanta. Kalervo oli helpoin.
Mikä sen Mikan lapsen nimi oli? Geo?
Vierailija kirjoitti:
Jakson tähdet olivat Jore Marjaranta ja Mika Aaltola.
Arja oli nyt superliigassa ja muut maakuntasarjoissa. Kasmirin ja Joren Boxer oli kyllä nätisti laulettu.
Mua nauratti kun Kasmir ja Arja hankas peppuja yhteen loppupotpurissa 😅
Katon ohjelmaa.