Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tästä tuli taas Ahola ketju
Tämä yksi ainoa kaheli sen tekee. Osaisipa olla siitä provoisoitumatta, mutta kun se on niin vaikeaa.
Ai kutsut minua kaheliksi? Mitäs minä luin täällä kunnianloukkauksista että varo vähän sanojasi. Tätä tää netille kirjoittelu sitten on joiltain; ei osata käyttäytyä.
🙄🥱
Lapsellista mölinää sulta. Sääliksi käy. Trollitäti vauhdissa taas kerran.
🙄🥱
Edelleen. Jatketaanko tätä täällä nyt? Hyvin onnistuu ja takuulla tosi mielenkiintoista muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi ainoa kaheli sen tekee. Osaisipa olla siitä provoisoitumatta, mutta kun se on niin vaikeaa.
Ai kutsut minua kaheliksi? Mitäs minä luin täällä kunnianloukkauksista että varo vähän sanojasi. Tätä tää netille kirjoittelu sitten on joiltain; ei osata käyttäytyä.
🙄🥱
Lapsellista mölinää sulta. Sääliksi käy. Trollitäti vauhdissa taas kerran.
🙄🥱
Edelleen. Jatketaanko tätä täällä nyt? Hyvin onnistuu ja takuulla tosi mielenkiintoista muille
Minä haluan vain sanoa että tässä ketjussa ei ole oikein puhua Aholasta. Eikä kukaan edes suostu minulle kertomaan mikä siinä Aholassa on niin hienoa että siitä pitäisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksojen vieraat on julkistettu. Mitä mieltä olet niistä?
Aika paljon ihan tuntemattomia. Itseasiassa vain muutama nimi jonka tiesin etukäteen, Katri Helenan ja Paula Koivuniemen lisäksi. Ei se välttämättä haittaa mutta tekee kyllä oman arvailun tylsemmäksi. Poliitikkoja ei ollenkaan, ilmeisesti joku vaalikaranteeni-tyyppinen tilanne ehkä?
Minä haluan vain sanoa että tässä ketjussa ei ole oikein puhua Aholasta. Eikä kukaan edes suostu minulle kertomaan mikä siinä Aholassa on niin hienoa että siitä pitäisi puhua.[/quote]
Huomatakseni olet ainoa joka jaksaa väkisin vängätä ITSE KIELTÄMÄSTÄÄN aiheesta.
Antaisit muiden olla rauhassa ja keskity nyt omiis, rakkaisiin artisteihisi.
Tai sulje netti ja mene vaikka uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan vain sanoa että tässä ketjussa ei ole oikein puhua Aholasta. Eikä kukaan edes suostu minulle kertomaan mikä siinä Aholassa on niin hienoa että siitä pitäisi puhua.
Huomatakseni olet ainoa joka jaksaa väkisin vängätä ITSE KIELTÄMÄSTÄÄN aiheesta.
Itse asia meitä on täällä ainakin kaksi. Minä ja sitten tuo nyt lainaamasi.
En tiedä tuosta toisesta, mutta minulla ei ole rakkaita artisteja ainakaan Elämäni biisi -sarjan esiintyjäkaartissa, entisessä tai nykyisessä. Jos se Hector olisi tullut esiintymään, sitten olisi ollut. Suomalaisia suosikkeja mulla on muutenkin vähemmän ja useimmat niistä jo manan majoille menneitä, noita lapsuusvuosien radiohittien esittäjiä. Olisivatpa saaneet Paul McCartneyn mukaan tai vaikkapa Michael Stipen, niin olisi sitä minullakin lempiartisteja katsottavana. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon ihan tuntemattomia. Itseasiassa vain muutama nimi jonka tiesin etukäteen, Katri Helenan ja Paula Koivuniemen lisäksi. Ei se välttämättä haittaa mutta tekee kyllä oman arvailun tylsemmäksi. Poliitikkoja ei ollenkaan, ilmeisesti joku vaalikaranteeni-tyyppinen tilanne ehkä?
Oli siellä ainakin kaksi poliitikkoa, Kaikkonen ja Elomaa, samassa ohjelmassa vieläpä. Ne tunnistin poliitikoiksi, jos on vielä joku muu, niin nimi ei ole tuttu. Ja Jani Toivola on ex-poliitikko.
Toivoisin vieraaksi Miki Liukkosta, hänellä on brutaalin rehellisiä mielipiteitä ja suusta voi tulla mitä vaan suorassa lähetyksessä. Kiinnostava ja hauska ihminen. Lisäksi musiikkimakukin on hyvä, ei pidä nykymusiikista (pl. kihlattunsa tuotanto).
Tämä lokakuinen jakso kiinnostaa näin äkkiseltään eniten:
Mikko Töyssy
Pertti Ukkola
Reija Wäre
Sami Sykkö
Waltteri Torikka
Muissa jaksoissa oli enemmän itselleni tuntemattomia nimiä (ja taas aika paljon urheilijoita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asia meitä on täällä ainakin kaksi. Minä ja sitten tuo nyt lainaamasi.
En tiedä tuosta toisesta, mutta minulla ei ole rakkaita artisteja ainakaan Elämäni biisi -sarjan esiintyjäkaartissa, entisessä tai nykyisessä. Jos se Hector olisi tullut esiintymään, sitten olisi ollut. Suomalaisia suosikkeja mulla on muutenkin vähemmän ja useimmat niistä jo manan majoille menneitä, noita lapsuusvuosien radiohittien esittäjiä. Olisivatpa saaneet Paul McCartneyn mukaan tai vaikkapa Michael Stipen, niin olisi sitä minullakin lempiartisteja katsottavana. 😁
Hector ois kyllä ollut hyvä. Minäkään en oikeastaan kuuntele enää ketään suomalaisia laulajia paitsi Hectoria ja tiätty Kirkaa koska Kirkan voittanutta ei löydy Suomesta enää ikinä, on minun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Nythän syyskauden vierailevista tähtiartisteista on kaksi paljastettu. Arja Havakka ja Kari Vepsä, eli kavalkaadi on jo alusta alkaen varsin nimekäs.
Mitä herkkuja sieltä vielä tuleekaan ?
Minusta nämä 2 eivät ole mitenkään erityisen nimekkäitä yleisömagneetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siellä ainakin kaksi poliitikkoa, Kaikkonen ja Elomaa, samassa ohjelmassa vieläpä. Ne tunnistin poliitikoiksi, jos on vielä joku muu, niin nimi ei ole tuttu. Ja Jani Toivola on ex-poliitikko.
Odotan mielenkiinnolla Matti Röngän, Juha Itkosen, Ilmari Saarelaisen ja Waltterin Elämän biisejä, kunhan nyt muutamia valitsin. Toivon ja uskon, että tämä kausi ei olisi Diandra -show, kun esiintyjäkaartiakin on lisätty! Hevimiehen tulkintoja ihan jo odottaa ja toisetkin uudet saavat nostetta. Ja ne kaksi e i mukana olevaa, omien yleisöjensä suosikkia, pärjännevät kyllä , ei huolta siitä asiasta....
Vierailija kirjoitti:
Hector ois kyllä ollut hyvä. Minäkään en oikeastaan kuuntele enää ketään suomalaisia laulajia paitsi Hectoria ja tiätty Kirkaa koska Kirkan voittanutta ei löydy Suomesta enää ikinä, on minun mielipide.
Eikös Hector luvattu vieraaksi? On varmaan noissa erikoisjaksoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hector luvattu vieraaksi? On varmaan noissa erikoisjaksoissa?
Ai onko? Upeeta!
Itse tervehdin ilolla muutosta, että poliitikkoja ei vieraiksi oteta. Hoitakaa luottamustoimeanne tai lepäilkää hintavissa torkkupeitoissanne, mutta älkää perkele pilatko mun lauantai-iltoja pyörimällä mun telkussa kieli ruskeana ääniä kalastelemassa.
Onko Paula Koivuniemi tosiaan vieraana jossain jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Paula Koivuniemi tosiaan vieraana jossain jaksossa?
Ei ole ainakaan ilmoitettu
Täälläpä keskustellaan vilkkaasti nyt kun sitä yhtä artistia koskeva puhe on vihapuheella sammutettu.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä keskustellaan vilkkaasti nyt kun sitä yhtä artistia koskeva puhe on vihapuheella sammutettu.
😁 Ohjelma ei ole vielä edes alkanut, kerkee mainiosti keskustella kunhan alkaa.
Että NouHätä 😁
Melko aneemista taitaa meno tulla olemaan.
Ainoat valopilkut JP Leppäluoto ja Tero Vesterinen.
Ja bändi toki.
🙄🥱